Ed Wood is een genie en mijn persoonlijke voorbeeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Gaat over de slechtste regisseur ooit, Ed Wood
Alles is gewoon slecht aan z'n films, echt geweldigDracula die tijdens het filmen een harstilstand krijgt en vervangen wordt door de lokale loodgieter die een halve meter langer is en de rest van de tijd met een cape voor z'n mond moet lopen om niet op te vallen.
Kartonnen grafstenen die omvallen maar wat gewoon op de film blijft staan
Ik wilde er een winnen, maar das denk ik misluktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:45 schreef krioro het volgende:
On topic voor het vorige deel: Niks iedereen fok! shirts, dan gaat de exclusiviteit er van af!
Alan Smithee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is die naam ook alweer die regisseurs gebruiken al ze hun eigen naam niet aan een project willen hangen omdat het te slecht was?
Och, wil je de mijne kopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde er een winnen, maar das denk ik mislukt
John Doe?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is die naam ook alweer die regisseurs gebruiken al ze hun eigen naam niet aan een project willen hangen omdat het te slecht was?
"Uwe Boll"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fout? Want?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:49 schreef krioro het volgende:
Wat ben ik trouwens blij dat je die foute Engelse zin uit je sig hebt gehaald IQM.
Dank jequote:
Nee, die bedoel ik nietquote:
Nooit van gehoordquote:
Het was toch zoiets van "When I....be...."? Nou, dat klopte dus niet.quote:
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" klopt niet, wil je beweren? Why is that?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Het was toch zoiets van "When I....be...."? Nou, dat klopte dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |