Jup, het klopt gewoonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef Bill_E het volgende:
Wtf.. Eens wat testjes gedaan.. Een paar keer niet kijken en op de achtergrond laten draaien.. Erg lage score.. En een paar keer me best doenen dan gewoon een hoge score...
Vage shit
Beter concentreren. Zeker weten dat je ook daadwerkelijk invloed heb op de lijn, gisteren ben ik helemaal uit het midden geschoten, zelfs naar een volgend scherm.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:16 schreef Diabox het volgende:
Bij mij helpt 't gewoon geen fuck of ik nou me best doe of niet
Uhm, maar dat kan ook gebeuren als je 'm aanzet en wegloopt hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Beter concentreren. Zeker weten dat je ook daadwerkelijk invloed heb op de lijn, gisteren ben ik helemaal uit het midden geschoten, zelfs naar een volgend scherm..
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Beter concentreren. Zeker weten dat je ook daadwerkelijk invloed heb op de lijn, gisteren ben ik helemaal uit het midden geschoten, zelfs naar een volgend scherm..
Ik hoop dat hij zei "Dit soort mensen doet gewoon niet meer mee".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:37 schreef Flaccid het volgende:
Zoals Jan Jaap van der Wal ooit eens zij: Dit soort mensen doen gewoon niet meer mee.
Het kan voorkomen maar niet elke keer de kant op die jij wil. Het vergt concentratie en wilskracht om het goed uit te laten slaan maar ik zie het niet gebeuren met deze software dat als jij op links concentreerd hij anderhalf scherm naar rechts uitslaat. Test het zelf.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, maar dat kan ook gebeuren als je 'm aanzet en wegloopt hoor.
Da's het leuke van 'random' zeg maar
Als je denkt dat extremen niet voor kunnen komen moet je even wat lezen over normal distribution en de bell curve enzo ( http://en.wikipedia.org/wiki/Normal_distribution ).
Working on it, ben een stapel resultaten aan het verzamelen... Duurt wel evenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Het kan voorkomen maar niet elke keer de kant op die jij wil. Het vergt concentratie en wilskracht om het goed uit te laten slaan maar ik zie het niet gebeuren met deze software dat als jij op links concentreerd hij anderhalf scherm naar rechts uitslaat. Test het zelf.
Typoquote:
En nog een foutje inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zei "Dit soort mensen doet gewoon niet meer mee".
Anders moet hij zich in een hoekje gaan zitten schamen.
tevens tvp
Hier is wel duidelijk het verschil tussen nieuwsgierige mensen en mensen die denken alles al te weten en niets meer willen proberen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:06 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Typo. Jezus wat erg.
[..]
En nog een foutje inderdaad.
Maar kom op. Psychokinetische websites --> Guys, the fuck!
Is dit nou een steek naar hem of een compliment naar mij ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier is wel duidelijk het verschil tussen nieuwsgierige mensen en mensen die denken alles al te weten en niets meer willen proberen.
Gewoon een observatie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Is dit nou een steek naar hem of een compliment naar mij ?
Ja bij mij schoot ie ook 'n x naar buiten het scherm, dat je scherm opschuift, maar dit gebeurde toen ik alweer in 'n msn gesprek zatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet gaan msn'en.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja bij mij schoot ie ook 'n x naar buiten het scherm, dat je scherm opschuift, maar dit gebeurde toen ik alweer in 'n msn gesprek zat![]()
Toen kreeg ik zo'n result van chance 1 out of 15
De andere 9x kreeg ik chance 1 out of 2 .
Conclusie: Werkt voor geen fuck bij mij (en ja ik heb het ook serieus geprobeerd 'n keer of 5-6, bloedserieus!)
dat komt omdat je het toen vergat en de paranormale energie vrijkomtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja bij mij schoot ie ook 'n x naar buiten het scherm, dat je scherm opschuift, maar dit gebeurde toen ik alweer in 'n msn gesprek zat![]()
Toen kreeg ik zo'n result van chance 1 out of 15
De andere 9x kreeg ik chance 1 out of 2 .
Conclusie: Werkt voor geen fuck bij mij (en ja ik heb het ook serieus geprobeerd 'n keer of 5-6, bloedserieus!)
m.a.w. je hebt geen gavequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef Flaccid het volgende:
Ok ik heb getest. Ik focusde op naar links, goal was naar rechts en hij ging naar rechts. Lame ass. Ik deed hetzelfde andersom, dus goal naar links, ging ie naar links, en het maakte niet uit waar ik op focusde. Ik focusde van: "AAAAHMMMMMMMMM RECHTS AHHAAAAAAAAAAAAAAAM RECHTS" en hij deed niks.
Tis ook heel simpel:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef Flaccid het volgende:
Ok ik heb getest. Ik focusde op naar links, goal was naar rechts en hij ging naar rechts. Lame ass. Ik deed hetzelfde andersom, dus goal naar links, ging ie naar links, en het maakte niet uit waar ik op focusde. Ik focusde van: "AAAAHMMMMMMMMM RECHTS AHHAAAAAAAAAAAAAAAM RECHTS" en hij deed niks.
Ja maar dat was mijn 2e poging en met mijn eerste poging liet ik hem gewoon gaan, ik had voordat ik ging msn'en dus nog helemaal geen poging ondernomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat komt omdat je het toen vergat en de paranormale energie vrijkomt
Bron: handboek paranormale vaardigheden aanleren.
De techniek bij psychokinese is dat je er sterk aan moet denken, en het dan moet vergeten(dit is het lastige). hierdoor komt de energie vrij.
[..]
m.a.w. je hebt geen gave
in dat geval straalde je al energie uit voordat er iets was. er is altijd een lulverhaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:28 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja maar dat was mijn 2e poging en met mijn eerste poging liet ik hem gewoon gaan, ik had voordat ik ging msn'en dus nog helemaal geen poging ondernomen.
Gaat nergens over dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:32 schreef _Led_ het volgende:
Zonder te denken/kijken (openen in nieuw tabblad, starten, naar ander tabblad en later het resultaat checken) :
1: Right : Score -17
2: Right : Score 15 (every 5 runs)
3 : Right : Score 7 (every 2 runs)
4 : Right : Score 2 (every 2 runs)
5 : Right : Score 13 (every 4 runs)
6 : Left : Score -12 (every 4 runs)
7 : Left : Score 0 (every 1 runs)
8 : Left : Score 10 (every 3 runs)
9 : Left : Score 20 (every 8 runs)
10 : Left : Score 3 (every 2 runs)
Met denken/kijken : (positieve score is beter)
1: Right, denk aan Right : Score -3 (every 2 runs)
2: Right, denk aan Right : score 26 (every 18 runs)
3: Right, denk aan Right : score 4 (every 2 runs)
4: Right, denk aan Right : score 2 (every 2 runs)
5: Right, denk aan Right : score -6 (every 2 runs)
6: Left, denk aan Left : score 21 (every 9 runs)
7: Left, denk aan Left : score -11 (every 3 runs)
8: Left, denk aan Left : score -16 (every 6 runs)
9: Left, denk aan Left : score 18 (every 7 runs)
10: Left, denk aan Left : score -5 (every 2 runs)
(negatieve score is beter)
1: Right, denk aan Left : Score -11 (every 3 runs)
2: Right, denk aan Left : Score 9 (every 3 runs)
3: Right, denk aan Left : Score -19 (every 8 runs)
4: Right, denk aan Left : Score 12 (every 4 runs)
5: Right, denk aan Left : Score 18 (every 7 runs)
6: Left, denk aan Right : Score 7 (every 2 runs)
7: Left, denk aan Right : Score -12 (every 4 runs)
8: Left, denk aan Right : Score -28 (every 23 runs)
9: Left, denk aan Right : Score 0 (every 1 runs)
10: Left, denk aan Right : Score 38 (every 105 runs)
Bij die bell curve is het heel simpel. Je concentreerd je op een bepaalde richting (of kleur) en probeert dan dus de uitslag te beïnvloeden van het resultaat. Over het algemeen zou het rond het midden moeten blijven en dat moet je zo veel mogelijk zien te voorkomen ( of niet, ligt eraan wat je doel ermee is). De uitslag wordt opgeslagen en kan je opvragen: http://www.fourmilab.ch/rpkp/experiments/analysis/quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Matteüs het volgende:
Maar kan iemand me nu uitleggen wat je precies moet doen?
Ik ga het vanavond ook proberen met dezelfde lijstquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:32 schreef _Led_ het volgende:
Zonder te denken/kijken (openen in nieuw tabblad, starten, naar ander tabblad en later het resultaat checken) :
1: Right : Score -17
2: Right : Score 15 (every 5 runs)
3 : Right : Score 7 (every 2 runs)
4 : Right : Score 2 (every 2 runs)
5 : Right : Score 13 (every 4 runs)
6 : Left : Score -12 (every 4 runs)
7 : Left : Score 0 (every 1 runs)
8 : Left : Score 10 (every 3 runs)
9 : Left : Score 20 (every 8 runs)
10 : Left : Score 3 (every 2 runs)
Met denken/kijken : (positieve score is beter)
1: Right, denk aan Right : Score -3 (every 2 runs)
2: Right, denk aan Right : score 26 (every 18 runs)
3: Right, denk aan Right : score 4 (every 2 runs)
4: Right, denk aan Right : score 2 (every 2 runs)
5: Right, denk aan Right : score -6 (every 2 runs)
6: Left, denk aan Left : score 21 (every 9 runs)
7: Left, denk aan Left : score -11 (every 3 runs)
8: Left, denk aan Left : score -16 (every 6 runs)
9: Left, denk aan Left : score 18 (every 7 runs)
10: Left, denk aan Left : score -5 (every 2 runs)
(negatieve score is beter)
1: Right, denk aan Left : Score -11 (every 3 runs)
2: Right, denk aan Left : Score 9 (every 3 runs)
3: Right, denk aan Left : Score -19 (every 8 runs)
4: Right, denk aan Left : Score 12 (every 4 runs)
5: Right, denk aan Left : Score 18 (every 7 runs)
6: Left, denk aan Right : Score 7 (every 2 runs)
7: Left, denk aan Right : Score -12 (every 4 runs)
8: Left, denk aan Right : Score -28 (every 23 runs)
9: Left, denk aan Right : Score 0 (every 1 runs)
10: Left, denk aan Right : Score 38 (every 105 runs)
Nee, het is een test om te kijken of het keiharde bullshit is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef AffenStrudel het volgende:
Er bestaat niets zoals kinese, dit is gewoon keiharde bullshit.
Ik was gisteren naar vrienden van me en ben nog steeds dronkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:24 schreef _Led_ het volgende:
Jogy, zeker nog geen tijd gehad he ? zou het wel leuk vinden om van meer mensen resultaten te zien, whatever they may be.
Even om advocaat van de duivel te spelen en de knuppel in het hoenderhok te gooien,
persoonlijk zie ik in mijn resultaten een opmerkelijk patroon.
Heeft iemand anders het ook gespot ..?
Denk het wel eigenlijk. Maar hoe wil je dat voor elkaar krijgen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:26 schreef _Led_ het volgende:
Nog een idee / vraag :
stel dat je 't inderdaad met je gedachten zou kunnen beinvloeden....
Zou dat niet krachtiger worden als je ipv in je eentje met een groep van 30 man probeert dat lijntje naar rechts te denken ?
Nou, van de 10 runs die ik enkel in een nieuw tab heb geopend en waar ik niet aan heb gedacht / naar heb gekeken zijn er maar 2 negatief uitgevallen !quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was gisteren naar vrienden van me en ben nog steeds dronken. Dus weinig kans gehad eigenlijk
. Vanavond is m'n zus jarig dus dat wordt ook moeilijk maar donderdag ga ik er weer eens goed voor zitten. En welk patroon bedoel je? Ik ben wel benieuwd en niet helder genoeg om het te zien
.
Gewoon, dat programmaatje starten en met 30 man dat ding naar rechts denken !quote:Denk het wel eigenlijk. Maar hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
Je snapt het principe van Retro-psychokinese niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
De rng van java is een wiskundige rng. Met telepathische krachten kun je geen wiskundige uitkomsten veranderen. Onzin dus. Ik heb het wel zelf geprobeerd en of ik nou naar links duwde of naar rechts had helemaal geen invloed.
Wiskunde is statisch en niet dynamisch.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je snapt het principe van Retro-psychokinese niet.
Het idee is dat jouw wil terug in de tijd iets verandert waardoor er de gewenste uitkomst uit komt.
Neuh, maar wel op de eerste random-seed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:32 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Wiskunde is statisch en niet dynamisch.
Tijd maakt daarbij niet uit. Zowel in het jaar 3000 voor Christus als nu, als in de verre toekomst is/was/zal zijn 2 + 2 gelijk aan 4. Daar heb je geen invloed op.
Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels bij je resultaten van de eerste avond, ik denk dat dat misschien eerder een zaak was van confirmation-bias...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef jogy het volgende:
Ik ben een faalhaas. De eerste avond werkte het perfect maar sindsdien luistert het wijzertje niet meer naar mijn psychische quantum nonlokale instructies uit de ether.
Ik kan je niet overtuigen en dat is niet erg maar die avond werkte het gewoon, kan ik ook niets aan doen. Dat het nu niet werkt is spijtig en ik zou het vorige resultaat ook in twijfel trekken als ik het niet zelf had meegemaakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels bij je resultaten van de eerste avond, ik denk dat dat misschien eerder een zaak was van confirmation-bias...
Een aanwijzing daarvoor is namelijk vaak het "het werkte heus, maar nu ik gewoon ga turven en resultaten bijhoudt opeens niet meer".
Afgezien daarvan kan je natuurlijk door toeval altijd wel eens wat positieve resultaten krijgen.
Hoeveel tests had je gedaan dan ? Wat waren de uitslagen ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan je niet overtuigen en dat is niet erg maar die avond werkte het gewoon, kan ik ook niets aan doen. Dat het nu niet werkt is spijtig en ik zou het vorige resultaat ook in twijfel trekken als ik het niet zelf had meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |