nee dit heeft niets met vet of dik zijn te maken.. ik wou dat ik een foto had..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Sinceria het volgende:
Misschien was ze vroeger wel een stuk dikker.
wij ookquote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef wittereuz het volgende:
[..]
nee dit heeft niets met vet of dik zijn te maken.. ik wou dat ik een foto had..
Lees nou eens: een venusheuvel. Heeft elke vrouw. Bij de een iets duidelijker aanwezig dan bij de ander.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:50 schreef wittereuz het volgende:
kort door de bocht: ze heeft zegmaar een zwangerbuikje terwijl ze niet zwanger is..
kan het zijn dat ze vroeger zwanger is geweest, miskraam?, kind ter wereld gebracht?
Ook te zien op de vierde foto van links op die link die ik gafquote:Op maandag 22 juni 2009 23:55 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Lees nou eens: een venusheuvel. Heeft elke vrouw. Bij de een iets duidelijker aanwezig dan bij de ander.
Dit plaatje dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook te zien op de vierde foto van links op die link die ik gaf
NSFWquote:
Het lijkt me sterk dat fotomodellen geen venusheuvel hebben?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef Synthesist het volgende:
normale vrouwen hebben dat.
plastic fotomodellen met kindervagina's niet
WTF usericon in combi met een topic over kindervagina'squote:
Ja, maar de foto in het bijzonderquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dit hele topic is al NSFW he dus!
ongetwijfeld dat het aanwezig is. maar schaamlippen zijn zeker niet te zien!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat fotomodellen geen venusheuvel hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |