Zo simpel is het ja: een huis dat alleen maar gebouwd is om anderen te irriteren. Komt wel eens voor als iemand een klein stukje grond heeft aangrenzend aan een ander huis. De eigenaar van dat huis denkt dan de grond voor weinig te kunnen overnemen 'want je hebt er toch niets aan'. En soms worden mensen daar zo boos over dat ze een belachelijk klein huis neerzetten puur om die buurman te irriteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:05 schreef Terpentin07 het volgende:
een huis dat anderen irriteert?
quote:
quote:
KFCquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Mag ik aub de namen van vijf Amerikaanse fast food ketens.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
KFC
Burger King
McDonalds
Wendy's
Big Kahuna
Jeetje dat was snel.Vaste klanten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:13 schreef De_Hertog het volgende:
McDonalds, KFC, Burger King, Wendy's, Taco Bell
Niet eens. Die eerste drie kent iedereen wel denk ik en Wendy's kende ik omdat mijn buurmeisje Wendy heet en die sinds haar reis naar Amerika een logo van hun op de deur heeft. Alleen over Taco Bell moest ik even nadenken en mijn filmkennis afzoeken. Net als mr_a, maar die had de verkeerde films gekozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Jeetje dat was snel.Vaste klanten?![]()
Big Kahuna is wel een fastfoodketen, maar die bestaat alleen in Tarantino's films.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Kut verwissel Big Kahuna weer met Benihana.....
Ik verwissel Big Kahuna steeds met Benihana omdat beide surftermen zijn....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Net als mr_a, maar die had de verkeerde films gekozen.
Dast wist ik allemaal niet, ik wist alleen dat die naam in zijn films voorkomtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik verwissel Big Kahuna steeds met Benihana omdat beide surftermen zijn....Maar de Tarantinoconnectie is wel aanwezig idd. Devon Aoki's vader was de eigenaar van Benihana.
Ja dat weet ik wel. Als ik dat niet wist dan had ik niets in de top 4 bij FMT te zoeken .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Big Kahuna is wel een fastfoodketen, maar die bestaat alleen in Tarantino's films.
Catshuys brandquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:19 schreef De_Hertog het volgende:
Over welke 'doofpotaffaire' debatteert de Tweede Kamer vandaag?
Goed zo, ik moet wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |