Ja, maar er is ook een kans dat ze aankondigen dat ze na dit album stopen. Of dat ze zich in de toekomst gaan toeleggen op hardstyle.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef hallo-daar het volgende:
Is er ook een kans dat de b-sides bekend worden gemaakt?
aahh fuck. Ik zie mezelf best huilen als ze gaan stoppenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, maar er is ook een kans dat ze aankondigen dat ze na dit album stopen. Of dat ze zich in de toekomst gaan toeleggen op hardstyle.
Dat zou erger zijn dan de dood van één of ander popzangertje.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
aahh fuck. Ik zie mezelf best huilen als ze gaan stoppen
Ik lul maar wat, er bestaat natuurlijk altijd een kansquote:Op maandag 29 juni 2009 20:12 schreef Merkie het volgende:
Hoezo bestaat er een kans dat ze gaan stoppen? Heb ik wat gemist?
Dan nam ik het dus iets te letterlijk. Maar dat was onder andere gebaseerd op dat artikel van een tijdje terug met daarin dat Alex wel zn grenzen zou willen verleggen, etc. etc.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik lul maar wat, er bestaat natuurlijk altijd een kans
quote:Arctic Monkeys are pleased to announce the first single from their new album 'Humbug' will be 'Crying Lightning'.
'Crying Lightning' will receive it's worldwide, exclusive first radio play on Monday 6th July on Zane Lowe's Radio 1 show. The single will then be available digitally via iTunes from midnight that night. Physical versions of 'Crying Lightning' will be available on the 17th August. More details to follow.
Daar zat niets nieuws tussen toch? Of je moet live-opnames als nieuw materiaal beschouwen.quote:
ja ik interpreteerde het woord 'nieuw' wat andersquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar zat niets nieuws tussen toch? Of je moet live-opnames als nieuw materiaal beschouwen.
Nice.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:06 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ik vind het echt meer dan een prima singel, eigenlijk gewoon perfect. En ik denk ook dat veel mensen moeite hebben het uit hun hoofd te krijgen, het is niet voor niets dat 'by the end of the song, everbody was singing along'
Tof.quote:
Ze hebben "Diamonds Are Forever" natuurlijk in januari 2008 uitgebracht, maar dit is inderdaad het eerste nieuwe eigen materiaal sinds de "Teddy Picker"-single.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar zat niets nieuws tussen toch? Of je moet live-opnames als nieuw materiaal beschouwen.
Deze gebruiken ze ook op de albumhoes.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef TC03 het volgende:
Tof.Wel apart dat ze dat nieuwe logo dus niet gebruiken?
Jaquote:
heh, wat bedoel je nou precies?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef tim. het volgende:
[..]
"Crying Lightning" vind ik trouwens een matig nummer. De overeenkomsten tussen "Go-Kart" en "Very Ape" zijn er niet voor niets: Arctic Monkeys willen met "Humbug" (en nu helemaal met "Crying Lightning" als single) hun oude fans kwijt, net als Nirvana met "In Utero". Dat zou wel tof zijn, maar dat gaat nooit lukken, met een Smiths of Cobain en een huilende hallo-daar als gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |