Ik ken het, heb zelfs meer zin in het nieuwe album dan in m'n vakantie en lowlands (op AM na) bij elkaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef Xrenity het volgende:
Mijn hype voor nieuw Arctic Monkeys materiaal is op het moment echt ongekend hoog.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef hallo-daar het volgende:
Heeft iemand nog een artikel in de aanbieding? Aisumasen?
Beide zinnen begrijp ik niet... Explainquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:54 schreef maan. het volgende:
yo aisamusen update je tag eens;)
Ik kan alles niet luisteren of horen of wat dan ook:s
Waarom niet eigenlijk? Is toch een lekker melodieus nummertje, prima geschikt als single imo.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:04 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, maar ik vind "Crying Lightning" nou ook niet bepaald een goede single-kandidaat.
De Europese clubtour zal wel in november en december plaatsvinden. Daar zou ik eigenlijk geen problemen mee hebben: twee concerten (festival + club) verspreid over een jaar, in plaats van snel achter elkaar.quote:Milwaukee Show Announced
Arctic Monkeys are pleased to announce they will perform at The Rave, Milwaukee on Saturday 26th September 2009.
Tickets will go onsale on Friday 3rd July at 10am CST.
Ik heb sinds vanochtend een kaartje via via en ik heb er echt extreem veel zin in- misschien nog wel het meest in de Arctic Monkeysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |