jij ook lekker slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker straks, ik ga alvast
ja beeb?quote:
even "REL AAN" sms-en naar FOK!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
komt een vrouw bij de dokter........![]()
dokter ik heb hyves........
![]()
en het jeukt !
Dat klinkt zo Bassie en Adriaanquote:
Trustequote:Op maandag 22 juni 2009 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker straks, ik ga alvast
Jij bent ook nog een puber he ?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
Trusten allemaal![]()
Ik ga ff kijken of dit topic potentie heeft : "Met elkaar naar bed"
Ik is klaar met werk.... Ben thuis... Geen fatsoenlijk iets uit mn handen laten komen... maar heeft niets... Komt wel weer goedquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey jij hier?
Ben je klaar met werken en gaan we nu eindelijk beginnen
Hee Ruud, hebben je oren de db's overleefd? Moet toch fokking vermoeiend zijn om de hele dag naar boven te kijken, ik werd er ieder geval horendol van. Vandaar maar ff wat dichterbij gaan staan zodat we het beter konden zien, anders sta je maar tussen de huizen te loeren van welke kant ze komenquote:
nu pas door?quote:
Pas bij die laatste zin begreep ik waar je het over had.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hee Ruud, hebben je oren de db's overleefd? Moet toch fokking vermoeiend zijn om de hele dag naar boven te kijken, ik werd er ieder geval horendol van. Vandaar maar ff wat dichterbij gaan staan zodat we het beter konden zien, anders sta je maar tussen de huizen te loeren van welke kant ze komenGoed bezocht, weer een succes. Alles rond Volkel ontregeld, qua verkeer....
Ikke niet hoor, ik heb een paar bakken koffie op en gister zoveel geslapen dat ik voorlopig nog wel op blijfquote:
Solly, ging dus over de Luchtmachtdagen, hebben we 3 dagen voor die tijd en de dagen zelf van mogen genieten en de vertrekkers op zondagquote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pas bij die laatste zin begreep ik waar je het over had.
Jaquote:
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 22 juni 2009 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik is klaar met werk.... Ben thuis... Geen fatsoenlijk iets uit mn handen laten komen... maar heeft niets... Komt wel weer goed
Ik ben een man, wat denk je zelf?quote:
Het werd op gegeven moment druk in de lijn.. En daarna collega's die begonnen met veeeeeel vragen stellen... Dus ja... Geen enkel puntquote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou![]()
Ik heb je bijna, ik zeg bijna niet gehoord
Ik zal der op lettenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben een man, wat denk je zelf?
Elke kerel is nog een puber en degene die dat niet lijkt te zijn daar moet je pas echt voor uitkijken, dat zijn de geluiperigste
Ohhh wijze lesquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben een man, wat denk je zelf?
Elke kerel is nog een puber en degene die dat niet lijkt te zijn daar moet je pas echt voor uitkijken, dat zijn de geluiperigste
Psst ik ben zelf soms puberaalquote:
En nu mag je het morgen weer proberen, laat jouw twitter dan maar uitstaanquote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het werd op gegeven moment druk in de lijn.. En daarna collega's die begonnen met veeeeeel vragen stellen... Dus ja... Geen enkel punt
Valt toch wel mee? of niet? tja laat me de laatste tijd weinig zien. Soms geen zin en soms druk. Zoon heeft een oude Cadi gekocht en daar moeten we mee aan de slag, hij het plaatwerk wij het interieur. Maar dat terzijde, leuk je weer ff te zien.quote:
en laat den man lekker de zware klusjes doen, en gepijnigd worden door dagjes winkelen en andere shit, maar laat hem vooral puber blijvenquote:
eg woar?quote:
Niet zeiken heb net weer een plusje gezet. En op de drie dames.quote:
Dan ken je hem nog nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
en laat den man lekker de zware klusjes doen, en gepijnigd worden door dagjes winkelen en andere shit, maar laat hem vooral puber blijven
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zeiken heb net weer een plusje gezet. En op de drie dames.
Ja ik had verleden week nog een puistje
Whut wat welkequote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Coos het volgende:
Goffer dat andere topic is dicht.
BEDANKT DIKKE TONGEN
Linkjequote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Coos het volgende:
BEDANKT DIKKE TONGEN
De twittercompetitie slowchat.quote:
Stelletje met de mythilbus reizende prozacjurken heb ik nog wel de weg naar dit topic gewezen just in case die roodkapjes strax zichzelf zouden verhangen omdat ze de weg op forum kwijt zijn geraakt door een gesloten topicquote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Coos het volgende:
BEDANKT DIKKE TONGEN
Eendquote:
nee niet Eend... die brigade pruimtabak verslaafde dwergenfetisjisten!quote:
Dat is wederzijds,quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? of niet? tja laat me de laatste tijd weinig zien. Soms geen zin en soms druk. Zoon heeft een oude Cadi gekocht en daar moeten we mee aan de slag, hij het plaatwerk wij het interieur. Maar dat terzijde, leuk je weer ff te zien.
Jaja .. Huubsoppers en Eend is onschuldig .. Whehehehehehequote:Op maandag 22 juni 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee niet Eend... die brigade pruimtabak verslaafde dwergenfetisjisten!
neuj twitter kan best aan... mn collega's moeten gewoon niet aan mn kop zeurenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En nu mag je het morgen weer proberen, laat jouw twitter dan maar uitstaan
dit keer wel! Arme arme Eendquote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja .. Huubsoppers en Eend is onschuldig .. Whehehehehehe
Kom Fann zo weer online.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef beelz het volgende:
Het is vetkezen. En vetkezen doe je niet met wijven met een pittig kapsel.
Pittig kapsel
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj twitter kan best aan... mn collega's moeten gewoon niet aan mn knop zeuren
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zeiken heb net weer een plusje gezet. En op de drie dames.
Ja ik had verleden week nog een puistje
Ben jij zo druk met stemmen? jemigquote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is wederzijds,ik heb me ook bijna niet laten zien dan onze eigen topic veel te druk met stemmen werven op andere site's
![]()
En vertel wat wordt het voor interieur in de Cadi?
Jij weet heul nie hoe oud Soury is!!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hihihi jeugdpuistjes op deze leeftijd word je weer puber van
Ja daar word ik vrolijk van en ga spontaan dansen in het parkquote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hihihi jeugdpuistjes op deze leeftijd word je weer puber van
hahah dat vetkezen ik lag dubbelquote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Coos het volgende:
Héé bommie uit dat topic waar jij naar linkte:
[..]
Kom Fann zo weer online.
Nietquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj twitter kan best aan... mn collega's moeten gewoon niet aan mn kop zeuren
Ik heb puistjes laat me alleen .....quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij weet heul nie hoe oud Soury is!!![]()
Of heb ik weer wat gemist?
Een jaar geleden lulde je wel anders.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar word ik vrolijk van en ga spontaan dansen in het park
Zolang ze niet op je flots zitten.quote:
Das waarquote:
Truste meis !!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef Talitha het volgende:
Ik ga weer eens elders twitteren. Trusten!
Komt goed. SMS Coos staat op knopje nr. 2quote:Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef Coos het volgende:
Ik ga even aan mijn vitamientjes werken. Meloen snijden en kersen wassen en lekker knabbelen onder Spooks.![]()
Soury sms je me als er een rel losbarst?
Ja wat dacht jij, Nizno heeft mij op de tweeterwall gezet en nu heb ik de smaak ook te pakken om voor mezelf te stemmen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben jij zo druk met stemmen? jemigHet interieur wordt zwart net zoals de Cadi zelf... het wordt een grafbak, WREED, COOL en noem maar op. Voorlopig ligt hij uit elkaar. Veel laswerk aan dak, was verrot, een tegenvaller dus. Maar komt helemaal goed.
alleen met je kleine vriendjes ?quote:
Maar dan motten er wel plassen liggen waar je doorheen kan stampenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar word ik vrolijk van en ga spontaan dansen in het park
Je snapt hetquote:Op maandag 22 juni 2009 23:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dan motten er wel plassen liggen waar je doorheen kan stampen
FF opladen no problemquote:
Ik heb toch in haar fobo gekekenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij weet heul nie hoe oud Soury is!!![]()
Of heb ik weer wat gemist?
Wel hoor .. Tis een rel delquote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ok ik ken hem nog niet zo goed misschien is het dat
Trustequote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef Talitha het volgende:
Ik ga weer eens elders twitteren. Trusten!
Dat was toch niet de eerste keerquote:
Hmmm jammie ik heb vandaag ook kersen gegetenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef Coos het volgende:
Ik ga even aan mijn vitamientjes werken. Meloen snijden en kersen wassen en lekker knabbelen onder Spooks.![]()
Soury sms je me als er een rel losbarst?
Nee deze heeft geen open dakkie, houdt zoon niet van. Wel opmerkelijk, sta zaterdag in het durp, een trouwpartij met een witte Cadi cabrio deVille, moooiiiiii...alleen deze wordt het tegenovergestelde...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij, Nizno heeft mij op de tweeterwall gezet en nu heb ik de smaak ook te pakken om voor mezelf te stemmen.
En niet te vergeten voor Bommie, Yvonne, Freena
Leuk en heeft de cadi ook een open dakkie dat je straks met je zonnebril op mee mag racen?
Evilquote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
jah hoor jij welquote:
Zo is datquote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou en laat dat nou net het juiste smaakje zijn
Ja dat heb ik net gezien, dan gewoon alle ramen naar beneden en dan racen maar.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee deze heeft geen open dakkie, houdt zoon niet van. Wel opmerkelijk, sta zaterdag in het durp, een trouwpartij met een witte Cadi cabrio deVille, moooiiiiii...alleen deze wordt het tegenovergestelde...
Dat zal hij zeker doen maar voor die tijd moet er nog veel aan gebeuren, komt goed, hij werkt zich te pletter...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net gezien, dan gewoon alle ramen naar beneden en dan racen maar.
Mag hopen van welquote:
ben allang blij dat je mn foonnummer niet hebtquote:
Echt ik heb er helemaal niks mee ...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dan een hele grote voorbank heerlijk zo'n bak
Huh ???quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
hehe.. mensen met een groene ava op twitter
Met zijn 3en makkelijk voorinquote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dan een hele grote voorbank heerlijk zo'n bak
Dat is niet erg, dan heeft hij wat te doen johquote:Op maandag 22 juni 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zal hij zeker doen maar voor die tijd moet er nog veel aan gebeuren, komt goed, hij werkt zich te pletter...
Wat een tokkie bakquote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dan heeft hij wat te doen joh
Nee doe maar niet ik kan onwijs lang lullen aan de telefoon vraag maar aan de FOK!ers die mij wel aan de telefoon hebben gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben allang blij dat je mn foonnummer niet hebt
Krijg hopelijk morgen mn nieuwe FOOHOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik doe niet meequote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
hehe.. mensen met een groene ava op twitter
en dan ook met een egt HaaGs accent zeker?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee doe maar niet ik kan onwijs lang lullen aan de telefoon vraag maar aan de FOK!ers die mij wel aan de telefoon hebben gehad
heb netjes een groen klein lintje bij mn ava... Wel lief een baby in bad met een groen lintje.quote:
wie wat waar ?quote:
Als protest tegen de voortgang in Iran.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
Wat de neuk is nou weer een groen lintje ?? Dat je geen aids hebt ofzo
Ja ben je nog niet afgeschotenquote:
Bommie wilde bijna niet meer voor mijn stemmen door mijn Haagsche accent wat eigenlijk best meevaltquote:Op maandag 22 juni 2009 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ook met een egt HaaGs accent zeker?
Ik heb al duizend polsbandjes om en speltjes op me jasquote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als protest tegen de voortgang in Iran.
Niet dat t helpt hoor... Maar t heeft wel een klein beetje t gevoel dat je iets doet...
Ik wil nietquote:Op maandag 22 juni 2009 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb netjes een groen klein lintje bij mn ava... Wel lief een baby in bad met een groen lintje.
Wie?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze is eerst nog druk aan het stemmen werven, ze komt zo
Nee dat het juist wilquote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
Wat de neuk is nou weer een groen lintje ?? Dat je geen aids hebt ofzo
die schele ogenquote:
Aids Yes coolquote:
ow sjips!! dan haal ik hem weg!!quote:
heeft eva echt zo'n HaaGs accent???quote:Op maandag 22 juni 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
die schele ogen![]()
je bent aan het triggeren he? arme Bong!
Hou op schei uit, tis net een hele slechte immitatie van Tedje EN van Es!quote:
Nee joh die lult met iedereen meequote:
Ben je debiel ofzo ?quote:
Daar heb ik geen armbandje voorquote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou een griepje is eigenlijk al genoeg
lullen vind ik niets.... doe ik niet aan... Dus dan mot ik dr sowieso niet... En ze heeft een waterbed... nog ergerder.. word ik zeeziek....quote:
gafferquote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou op schei uit, tis net een hele slechte immitatie van Tedje EN van Es!
lichtjes retardedquote:
Grrrr nee jij kan lekker lullen somsquote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou op schei uit, tis net een hele slechte immitatie van Tedje EN van Es!
Je bent een meissiequote:Op maandag 22 juni 2009 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
lullen vind ik niets.... doe ik niet aan... Dus dan mot ik dr sowieso niet... En ze heeft een waterbed... nog ergerder.. word ik zeeziek....
[..]
gaffer
neuj maar misschien moet de filiaalleider van de AH op tv dat even gaan zeggen.... Want ik geloof hem heilig met zn ik kies bewust logo'squote:
ja dus?quote:
bommie doet ook al aan lullen?quote:
Pot dusquote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus?
[..]
bommie doet ook al aan lullen?
is ie homo dan??
Je hebt een tuinbroek aan je clit hangenquote:
Seksualiteit Vrouw met Homo-aspiratiesquote:
Daarom doen we toch gewoon alleen twitteren...LOLquote:Op maandag 22 juni 2009 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
lullen vind ik niets.... doe ik niet aan... Dus dan mot ik dr sowieso niet... En ze heeft een waterbed... nog ergerder.. word ik zeeziek....
[..]
gaffer
drom heb je mn nummer idd nietquote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daarom doen we toch gewoon alleen twitteren...LOL
Tuinbroekenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een tuinbroek aan je clit hangen [ afbeelding ]
Bommie toch, dat doe je toch niet bij een kind van 15 die moet je laten gaan johquote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
lichtjes retarded![]()
Trouwens ik vanavond chinees halen ( ja niets gewoons is Bommie vreemd) en die chineze bamibakster heeft een kind van een jaar of 15 met downsyndroom... Maar dat is zo verradelijk als de pest! Bij nederlandse kindjes zie je het meteen aan de ogen maar daar niet... Dus ik wilde hem al hengsten toen hij raar op me af kwam ... net op tijd had ik het door!
Tis wel waarquote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuinbroeken![]()
Vrouwen met tuinbroeken... Gods natuurlijke voorbehoedsmiddel
Eva heeft een tuinbroek aan haar clit!quote:
Wat? Ik schrok!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bommie toch, dat doe je toch niet bij een kind van 15 die moet je laten gaan joh
En dan heb je nu al 2 van die logo's die èèn is iets minder bewust dus wel verwarrend.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj maar misschien moet de filiaalleider van de AH op tv dat even gaan zeggen.... Want ik geloof hem heilig met zn ik kies bewust logo's
Nee niet Eva sukkel haar fan ...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eva heeft een tuinbroek aan haar clit!
Eva heeft een tuinbroek etc etc etc ...
Hij heeft er toch zelf 1 dus dan heeft hij die ander niet nodig lijkt mijquote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus?
[..]
bommie doet ook al aan lullen?
is ie homo dan??
ja dat bord zag ik hem ophouden.. alsof het zn schild was en hij een stoere ridder.... nou ik vind zelfs de ridders van Kloontje nog meer ridder.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dan heb je nu al 2 van die logo's die èèn is iets minder bewust dus wel verwarrend.
Huh?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
ow ja dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 22 juni 2009 23:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij heeft er toch zelf 1 dus hoeft hij die ander niet nodig lijkt mij
Jij ook alquote:
Ik heb heul geen tuinbroekquote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuinbroeken![]()
Vrouwen met tuinbroeken... Gods natuurlijke voorbehoedsmiddel
*Ik moest niet lachenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eva heeft een tuinbroek aan haar clit!
Eva heeft een tuinbroek etc etc etc ...
Laat maar ik ga het niet eens uitleggen maar ja toch je hebt een vrouwelijke fan volgens mij...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb heul geen tuinbroek
Ik heb geeneens een tuin wat moet ik dan met zo'n broek
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat bord zag ik hem ophouden.. alsof het zn schild was en hij een stoere ridder.... nou ik vind zelfs de ridders van Kloontje nog meer ridder.
o.. O ...OOOOOOOOOOOOOHWWWWWWWWWWquote:Op maandag 22 juni 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar ik ga het niet eens uitleggen maar ja toch je hebt een vrouwelijke fan volgens mij...
Eva is cool maar helaas ben ik van de mannenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
o.. O ...OOOOOOOOOOOOOHWWWWWWWWWW![]()
![]()
![]()
Lesbische sex!
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar ik ga het niet eens uitleggen maar ja toch je hebt een vrouwelijke fan volgens mij...
Moi !!! Maar zonder tuinbroek iigquote:
Ik ook en dan wel een echte man met buikje en een doorkomende baard dat moet !quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Eva is cool maar helaas ben ik van de mannen
Nachtmerries krijg ik van dat soortquote:
Ik wilde ook stemmenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef Soury het volgende:
Stemsite doet het niet
The site is currently not available due to technical problems. Please try again later. Thank you for your understanding.
Dan lig je open na een avond sexquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook en dan wel een echte man met buikje en een doorkomende baard dat moet !
owww dan valt bommie af... die heeft nog niet eens de baard in de keelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sjips wat moet ik nuquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww dan valt bommie af... die heeft nog niet eens de baard in de keel
Oh ... Nou neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja heerlijk toch, en dat heel mijn gezicht schaal is van het zoenen, daar hou ik van
Ben ik wel van mijn puistjes afquote:
Die site werkt nog steeds niet. Dus wat doe ik hier nogquote:
Doei slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die site werkt nog steeds niet. Dus wat doe ik hier nog
Zelfdequote:
trustequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die site werkt nog steeds niet. Dus wat doe ik hier nog
neuj was even bezig hierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:14 schreef evaxsis het volgende:
Is nou iedereen nou gaan slapen![]()
Alleen twitter is nog druk
Aha dat moet ook gebeuren hè,quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj was even bezig hieroa even saldo zaken gedaan enzo
Morgen weer loon dus kon even weer gaan spelen met mn tegoed
tuurlijk dan ga ik nog even roken.... ben ik er ook met 5 min weerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aha dat moet ook gebeuren hè,
Ik ben nog lang niet moe, kan ook bijna niet anders natuurlijk met hoeveel ik gisteren heb geslapen.
Moet alleen even de hond 5 min. laten plassen, ben je er dan nog?
Keeee tot zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuurlijk dan ga ik nog even roken.... ben ik er ook met 5 min weer
Beheer jij die server van twitter .. Ah het kwartje valtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:23 schreef versabommie het volgende:
kut kut kut ... server kwijt! wilde even een klantje updaten verdomme!
Stem morgen wel dubbel zo hardquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:23 schreef versabommie het volgende:
kut kut kut ... server kwijt! wilde even een klantje updaten verdomme!
Waar komt dit nou ineens vandaan en JAquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien krijgt Bommie zomaar zijn plusjes ineens terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Beheer jij die server van twitter .. Ah het kwartje valt
*meldtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je nou al Freena's pagina gezien?quote:
O dan wordt Manu weer helemaal hotel de botel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je nou al Freena's pagina gezien?
Ze is nu gaan slapen maar die komt binnenkort vast ook hier posten
Maar Freena is echt en woont ook nog in Den Haagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
O dan wordt Manu weer helemaal hotel de botel.![]()
Dat had ie met Mathahari ook
oe!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:40 schreef Coos het volgende:
Twitter ligt plat.
Ze gaan Bommie's stemmen teug zetten.![]()
Down the drain with the dwarf
dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:40 schreef Coos het volgende:
Twitter ligt plat.
Ze gaan Bommie's stemmen teug zetten.![]()
Down the drain with the dwarf
je kan toch gewoon linken naar dr voorstelpost in t plustopic??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar Freena is echt en woont ook nog in Den Haag![]()
ik weet niet hoe je een foto plaats anders had ik het gedaan
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:52 schreef freena het volgende:
Zal ik mijn eerst eens even voorstellen? Krijg de indruk dat dat wel handig is als ik zo gebashed word door de BN-er clan;)
Meer info op www.freena.nl (anders wordt het zo'n " kijk mij verhaal". wil je meer weten, bezoek mn site.
In het kort:
Freena Eijffinger
28 jaar
Zit nu zo'n 10 jaar in de IT
Heb een eigen IT-bedrijf
Ik game graag (guitar hero), geef betaalde demo's bij bedrijven
Heb 2 honden (corgi's, Quinten en Merlijn)
Doe modellenwerk (ja ook betaald, maar het blijft een hobby, voordat daar weer allemaal commentaar op komt...) Nee ik zit niet bij een bureau, ja ik sport en eet graag
Doe aan snowboarden, essboarden en fitness
ennum....ik twitter dus ik besta
Waarom op mij te stemmen?
Ik hoop dat ik met mijn nummer 1 plek publiciteit kan halen voor de goede zaak waarmee ik bezig ben met mijn bedrijf.
Mijn broertje lijdt aan Autisme: Het syndroom van Asperger.
Momenteel ben ik met TNO en het Nederlands Autsme Instituut in gesprek om applicaties te ontwikkelen voor de Microsoft Surface. (meer info: www.surface.com) Met deze applicaties wil ik o.a. kinderen helpen met autisme, de behandelaars helpen met behandeling en diagnostiek en hopelijk de wachtlijsten verkorten. We zijn nog op zoek naar geldschieters voor het onderzoek, dus als ik dat kan verkondigen aan zoveel mogelijk mensen...graag. Hier is al een begin:)
Daarnaast vind ik dat een Twitter verkiezing moet gaan over en tussen mensen die ook echt een bijdrage leveren aan dit platform. Dat houdt dus niet in dat ik alle BN-ers haat die nu aan deze wedstrijd meedoen. Ilse twittert namelijk vrij regelmatig en Esmee ook, die zijn leuk om te volgen. Als die winnen heb ik er totaal geen moeite mee, maar bepaalde mensen die alleen twitteren sinds deze verkiezing en het platform gebruiken als vervangend sms-verkeer.....
Nou laat maar komen het commentaar: ........
enquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef beelz het volgende:
Het is vetkezen. En vetkezen doe je niet met wijven met een pittig kapsel.
Pittig kapsel
en de Huub-prozacvereniging is ook weer back in da house op tboquote:
Dan komt ze vast op de BBQ bij Liesjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar Freena is echt en woont ook nog in Den Haag![]()
ik weet niet hoe je een foto plaats anders had ik het gedaan
Nou je hebt het zomaar hier gezetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan toch gewoon linken naar dr voorstelpost in t plustopic??
of kwooten....
[..]
Linkje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de Huub-prozacvereniging is ook weer back in da house op tbo
moeten ze even op de link klikken.... mooie site ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou je hebt het zomaar hier gezet![]()
maar nu nog haar foto
Hop: [TBO SC #69]Muggen ziftenquote:
Ik zie het nu ook, zekersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeten ze even op de link klikken.... mooie site ook
Link? en zijn er tieten ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook, zekers
Waar is die Manu dan die vroeg er toch om?
weet nie waar Manu is.... vast op bed ofzo.. tis bijna 1 uurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook, zekers
Waar is die Manu dan die vroeg er toch om?
Ze is niet blauw !! Nou ja na vele drankjes wellichtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Liesje kent haar nog niet, maar ze is wel leuk dus daar zit dan wel een grote kans in
wanneer ga je????quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:50 schreef Kaat38 het volgende:
Komt even binnen, ik ga naar Londen, Fleetwood Mac concert en ik ben geheel supersonischdinges blij!
30 oktober, Wembley stadion! eerste rangskaarten en gelijk 3 dagen erbij geboekt, ff snuffelen daar!quote:
Ik dacht hij juist van de nachtbrakers wasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet nie waar Manu is.... vast op bed ofzo.. tis bijna 1 uur
Die zit op de loer hoor...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet nie waar Manu is.... vast op bed ofzo.. tis bijna 1 uur
het zal me jeuken hoe of wat, tis na 12en dus tieten... posten doe maar! ff webcam pics maken en onder de streep plaatsen :quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb niet heel de site bekeken![]()
http://www.freena.nl/
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:50 schreef Kaat38 het volgende:
Komt even binnen, ik ga naar Londen, Fleetwood Mac concert en ik ben geheel supersonischdinges blij!
30 oktober dus!quote:
Moet je blauw zijn om haar te kennen, misschien dan een blauw overlay over de avatar doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is niet blauw !! Nou ja na vele drankjes wellicht
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
30 oktober, Wembley stadion! eerste rangskaarten en gelijk 3 dagen erbij geboekt, ff snuffelen daar!
KOELIEJOELIE!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
30 oktober, Wembley stadion! eerste rangskaarten en gelijk 3 dagen erbij geboekt, ff snuffelen daar!
gokje.... Iphone aan??quote:
hihihi ik pasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
het zal me jeuken hoe of wat, tis na 12en dus tieten... posten doe maar! ff webcam pics maken en onder de streep plaatsen :
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Echt wel he, paar jaar terug gezien in Oberhausen, afrader!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo die had ik ook nog wel willen zien, ze hebben zulke mooie nummers
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik dacht hij juist van de nachtbrakers wasdat valt even tegen
zal die hele prozacclub wel zijn nu ik het over de antichrist heb gehadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:56 schreef Coos het volgende:
We kunnen weer. Effe snel vier plusjes gedrukt.![]()
Maar wie stemt er dan op die kutYoup al die tijd. Ze gaan me toch echt niet wijs maken dat ie ook fans heeft net als Huub!
Die staat altijd aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
KOELIEJOELIE!!
Lekker hoor, zal vast een prijskaartje aan zitten, maar dan heb je ook wat!!
[..]
gokje.... Iphone aan??
vandaar dat je antwoorden mist en dan nogmaals gaat vragenquote:
Duitsers hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Echt wel he, paar jaar terug gezien in Oberhausen, afrader!
Concert geweldig maar sfeer matig zeg maar.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
die komt om 3.30 als ie mot pissen nog effe snel kijken.
Wat dacht je dan dat Youp zijn fans ineens wakker zijn gewordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal die hele prozacclub wel zijn nu ik het over de antichrist heb gehad
neuh, die kleine relkaboutert doet alles lezen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL jij kent zijn schema![]()
En leest hij dan alles terug of moet het per pm gestuurd worden?
Nee maar zo staat die niet aan. TweeterDeck gaat geloof ik pas aan wanneer ik op de applicatie klikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar dat je antwoorden mist en dan nogmaals gaat vragen
[..]
Duitsers he
Mooie muziek toch Coos of je bedoelt echt met LSD enzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:01 schreef Coos het volgende:
Snap nu niet dat ik hier op heb zitten trippen 40 jaar geleden.![]()
owww je zit op je mac posts te missen en over te slaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar zo staat die niet aan. TweeterDeck gaat geloof ik pas aan wanneer ik op de applicatie klik
Een mac = voor lutsers die niet met een echte pc om kunnen gaan en JA die raken posts kwijtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww je zit op je mac posts te missen en over te slaan
Kleinequote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, die kleine relkaboutert doet alles lezen!
maar goed dat de kwaliteit zo slecht is... anders zag men nog dat het playback is.quote:
jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mooie muziek toch Coos of je bedoelt echt met LSD enzo
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een mac = voor lutsers die niet met een echte pc om kunnen gaan en JA die raken posts kwijt
Heyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed dat de kwaliteit zo slecht is... anders zag men nog dat het playback is.
understatement natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een mac = voor lutsers die niet met een echte pc om kunnen gaan en JA die raken posts kwijt
autch.... gevoelige snaar schatje??quote:
Inderdaad, met een mac op het interwebs is als met een verlamd onderlichaam naar de hoeren... JE HEBT ER NIETS TE ZOEKEN!quote:
geil toch ?quote:
Ja wat dacht je dat ik de hele avond op mijn iphone moeilijk ga zitten typen, nee ik heb op de mac ook dat programma draaienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww je zit op je mac posts te missen en over te slaan
Daarvoor heb je de sex-o-foon zag ik op RTL4quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Inderdaad, met een mac op het interwebs is als met een verlamd onderlichaam naar de hoeren... JE HEBT ER NIETS TE ZOEKEN!
Humor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dat ik de hele avond op mijn iphone moeilijk ga zitten typen, nee ik heb op de mac ook dat programma draaien
Bommie daar gaan wij het nooit over eens worden, laat het nou maar los, het is niet erg ik neem dat minpuntje van jou gewoon op de koop toequote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
op de mac tik je al moeilijk genoeg bedoel je???quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dat ik de hele avond op mijn iphone moeilijk ga zitten typen, nee ik heb op de mac ook dat programma draaien
nah.. nie mijn smaak... ik ken ze beter.quote:
Schat ik zit al 10 jaar in het vak, ondersteun unix, mac, linux, novel en windows tot en met 2008 enterprise server... en de mac is gewoon een veredelde kleurendoos die vroeger grafisch een streepje voor had maar nu voor het grootste deel in handen van Microsoft is en braaf office draait zodat die blije achterstandswijken van het interwebs ook een briefje mogen tikken!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bommie daar gaan wij het nooit over eens worden, laat het nou maar los, het is niet erg ik neem dat minpuntje van jou gewoon op de koop toe
Ik word hier zo moe vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Inderdaad, met een mac op het interwebs is als met een verlamd onderlichaam naar de hoeren... JE HEBT ER NIETS TE ZOEKEN!
Ohw gaan we shit posten ? ohwwwwwwwwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:15 schreef Coos het volgende:
Lekker shit posten
Hoe iemand naar de kloten kan zijn!!
Als ik dood ben mag ik ook niet begraven worden of gecrëmeerd. Ik moet bij het chemisch afval.quote:
Zo ga lekker met z'n allen tegen mij beginnen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de mac tik je al moeilijk genoeg bedoel je???
[..]
nah.. nie mijn smaak... ik ken ze beter.
ja lieverd, ik zou ook ziek worden als ik met een rollator het web op zou moeten... kom geef toe aan de duistere zijde!quote:
Zo mag ik het graag horen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zodat die blije achterstandswijken van het interwebs ook een briefje mogen tikken!
Echt hè en helemaal geen klote eraan overgehoudenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:15 schreef Coos het volgende:
Lekker shit posten
Hoe iemand naar de kloten kan zijn!!
Ik lieg niets hequote:
Die module heb ik hier ook nog liggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schat ik zit al 10 jaar in het vak, ondersteun unix, mac, linux, novel en windows tot en met 2008 enterprise server... en de mac is gewoon een veredelde kleurendoos die vroeger grafisch een streepje voor had maar nu voor het grootste deel in handen van Microsoft is en braaf office draait zodat die blije achterstandswijken van het interwebs ook een briefje mogen tikken!
Ik bedoelde meer taaltechnisch.quote:
doe er dan wat mee!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die module heb ik hier ook nog liggen
Hhahahaa nu toch niet meer snoepertquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik dood ben mag ik ook niet begraven worden of gecrëmeerd. Ik moet bij het chemisch afval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |