jij ook lekker slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker straks, ik ga alvast
ja beeb?quote:
even "REL AAN" sms-en naar FOK!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
komt een vrouw bij de dokter........![]()
dokter ik heb hyves........
![]()
en het jeukt !
Dat klinkt zo Bassie en Adriaanquote:
Trustequote:Op maandag 22 juni 2009 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker straks, ik ga alvast
Jij bent ook nog een puber he ?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
Trusten allemaal![]()
Ik ga ff kijken of dit topic potentie heeft : "Met elkaar naar bed"
Ik is klaar met werk.... Ben thuis... Geen fatsoenlijk iets uit mn handen laten komen... maar heeft niets... Komt wel weer goedquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey jij hier?
Ben je klaar met werken en gaan we nu eindelijk beginnen
Hee Ruud, hebben je oren de db's overleefd? Moet toch fokking vermoeiend zijn om de hele dag naar boven te kijken, ik werd er ieder geval horendol van. Vandaar maar ff wat dichterbij gaan staan zodat we het beter konden zien, anders sta je maar tussen de huizen te loeren van welke kant ze komenquote:
nu pas door?quote:
Pas bij die laatste zin begreep ik waar je het over had.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hee Ruud, hebben je oren de db's overleefd? Moet toch fokking vermoeiend zijn om de hele dag naar boven te kijken, ik werd er ieder geval horendol van. Vandaar maar ff wat dichterbij gaan staan zodat we het beter konden zien, anders sta je maar tussen de huizen te loeren van welke kant ze komenGoed bezocht, weer een succes. Alles rond Volkel ontregeld, qua verkeer....
Ikke niet hoor, ik heb een paar bakken koffie op en gister zoveel geslapen dat ik voorlopig nog wel op blijfquote:
Solly, ging dus over de Luchtmachtdagen, hebben we 3 dagen voor die tijd en de dagen zelf van mogen genieten en de vertrekkers op zondagquote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pas bij die laatste zin begreep ik waar je het over had.
Jaquote:
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 22 juni 2009 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik is klaar met werk.... Ben thuis... Geen fatsoenlijk iets uit mn handen laten komen... maar heeft niets... Komt wel weer goed
Ik ben een man, wat denk je zelf?quote:
Het werd op gegeven moment druk in de lijn.. En daarna collega's die begonnen met veeeeeel vragen stellen... Dus ja... Geen enkel puntquote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou![]()
Ik heb je bijna, ik zeg bijna niet gehoord
Ik zal der op lettenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben een man, wat denk je zelf?
Elke kerel is nog een puber en degene die dat niet lijkt te zijn daar moet je pas echt voor uitkijken, dat zijn de geluiperigste
Ohhh wijze lesquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben een man, wat denk je zelf?
Elke kerel is nog een puber en degene die dat niet lijkt te zijn daar moet je pas echt voor uitkijken, dat zijn de geluiperigste
Psst ik ben zelf soms puberaalquote:
En nu mag je het morgen weer proberen, laat jouw twitter dan maar uitstaanquote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het werd op gegeven moment druk in de lijn.. En daarna collega's die begonnen met veeeeeel vragen stellen... Dus ja... Geen enkel punt
Valt toch wel mee? of niet? tja laat me de laatste tijd weinig zien. Soms geen zin en soms druk. Zoon heeft een oude Cadi gekocht en daar moeten we mee aan de slag, hij het plaatwerk wij het interieur. Maar dat terzijde, leuk je weer ff te zien.quote:
en laat den man lekker de zware klusjes doen, en gepijnigd worden door dagjes winkelen en andere shit, maar laat hem vooral puber blijvenquote:
eg woar?quote:
Niet zeiken heb net weer een plusje gezet. En op de drie dames.quote:
Dan ken je hem nog nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
en laat den man lekker de zware klusjes doen, en gepijnigd worden door dagjes winkelen en andere shit, maar laat hem vooral puber blijven
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zeiken heb net weer een plusje gezet. En op de drie dames.
Ja ik had verleden week nog een puistje
Whut wat welkequote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Coos het volgende:
Goffer dat andere topic is dicht.
BEDANKT DIKKE TONGEN
Linkjequote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Coos het volgende:
BEDANKT DIKKE TONGEN
De twittercompetitie slowchat.quote:
Stelletje met de mythilbus reizende prozacjurken heb ik nog wel de weg naar dit topic gewezen just in case die roodkapjes strax zichzelf zouden verhangen omdat ze de weg op forum kwijt zijn geraakt door een gesloten topicquote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Coos het volgende:
BEDANKT DIKKE TONGEN
Eendquote:
nee niet Eend... die brigade pruimtabak verslaafde dwergenfetisjisten!quote:
Dat is wederzijds,quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? of niet? tja laat me de laatste tijd weinig zien. Soms geen zin en soms druk. Zoon heeft een oude Cadi gekocht en daar moeten we mee aan de slag, hij het plaatwerk wij het interieur. Maar dat terzijde, leuk je weer ff te zien.
Jaja .. Huubsoppers en Eend is onschuldig .. Whehehehehehequote:Op maandag 22 juni 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee niet Eend... die brigade pruimtabak verslaafde dwergenfetisjisten!
neuj twitter kan best aan... mn collega's moeten gewoon niet aan mn kop zeurenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En nu mag je het morgen weer proberen, laat jouw twitter dan maar uitstaan
dit keer wel! Arme arme Eendquote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja .. Huubsoppers en Eend is onschuldig .. Whehehehehehe
Kom Fann zo weer online.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef beelz het volgende:
Het is vetkezen. En vetkezen doe je niet met wijven met een pittig kapsel.
Pittig kapsel
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj twitter kan best aan... mn collega's moeten gewoon niet aan mn knop zeuren
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zeiken heb net weer een plusje gezet. En op de drie dames.
Ja ik had verleden week nog een puistje
Ben jij zo druk met stemmen? jemigquote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is wederzijds,ik heb me ook bijna niet laten zien dan onze eigen topic veel te druk met stemmen werven op andere site's
![]()
En vertel wat wordt het voor interieur in de Cadi?
Jij weet heul nie hoe oud Soury is!!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hihihi jeugdpuistjes op deze leeftijd word je weer puber van
Ja daar word ik vrolijk van en ga spontaan dansen in het parkquote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hihihi jeugdpuistjes op deze leeftijd word je weer puber van
hahah dat vetkezen ik lag dubbelquote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Coos het volgende:
Héé bommie uit dat topic waar jij naar linkte:
[..]
Kom Fann zo weer online.
Nietquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj twitter kan best aan... mn collega's moeten gewoon niet aan mn kop zeuren
Ik heb puistjes laat me alleen .....quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij weet heul nie hoe oud Soury is!!![]()
Of heb ik weer wat gemist?
Een jaar geleden lulde je wel anders.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar word ik vrolijk van en ga spontaan dansen in het park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |