Ja dat vind ik dus ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef bixister het volgende:
huup, het fijne van digitale filmpjes is toch ook dat je de leuke kunt houden en de mindere kunt weggooien.
bar, ik kan me goed voorstellen dat die beelden (+geluid) veel harder aankomen nog dan foto's. maar ze zijn ook wel heel waardevol daarom.
haha nee dit is de OUD slowchatquote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Sandous het volgende:
Gaat deze topic gewoon over fotos maken etc?
Of is het al een beslote groep (mag ik erbij)
Heb net een canon450 spiegelreflex gehaald. Dus nu gaan bij mij de leuke fotos beginnen (moet nog heel wa leren hoor)
uploadeeeennnn!!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:34 schreef innepin het volgende:
Hihi Sugar! lastig hoor
Ik heb net met mijn geweldige Nikon Coolpix L100 gefilmd hoe mijn buik alle kanten op beweegtZiet er niet uit joh
Eens kijken of ik die kan vinden dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:34 schreef Sugar het volgende:
Ergens tussen de L van Lubberbuik en de P van PPD.
's Avonds! Doe jij stiekem rammelen?quote:
Nou, heeeeeeeeeeel stiekem!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
's Avonds! Doe jij stiekem rammelen?![]()
Toe dan! Doe dan! Ben telkens zo benieuwd naar hoe kindjes eruit gaan zien op dit moment
Ja, écht!quote:Oh die van Tessie is ook zo'n heerlijk snoepje
Ha! Men!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:22 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ha! Men!![]()
Men zegt altijd wat.
Men denkt altijd wat.
Men wil altijd wat.
Of men wil juist niks.
En dan spreekt de blik van men boekdelen.
Leer mij men kennen.
Mèèèn.
Amen.
Proost.
Ja dat wilde ik dus ook vragen, die test is nu vast wel binnen (en over 10 minuten zijn de winkels openquote:
Je houdt ons (en jezelf!) wel in spanning zeg! Ik had echt al 10x getest geloof ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:58 schreef fIoortje het volgende:
Test is nog steeds niet binnen. En ik ga zo naar Breda, dus geen tijd om eerst naar de winkel te gaan. Als ik vanmiddag thuis kom en die test is nog niet bezorgd, ga ik een test kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |