Wel in de bagger, niet in een andere layout. Ik gebruik een ander en zie dus ook altijd alles. So be it, ik fok ook op het werk en ik zit er niet mee. Zou ik er wel mee zitten zou ik daar bagger gebruikenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Die spoilers hebben ook geen enkel nut ook he
fijne vakantiequote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik in mijn vakantie 32 uur ga werken. Tering
Nu boeit het me ook niet al te erg. Alleen op mijn werk wel, en daar gebruik ik text-onlyquote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel in de bagger, niet in een andere layout. Ik gebruik een ander en zie dus ook altijd alles. So be it, ik fok ook op het werk en ik zit er niet mee. Zou ik er wel mee zitten zou ik daar bagger gebruiken
Dat is Jo0Lzquote:Op maandag 22 juni 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had toch eoa lichtgroen gebeuren?
Ja ik denk dat ik het toch maar bij een werkgever hou, dat is dan al 20 uur in de week. Van nooit gewerkt naar 32 uur + gewoon tentamens leren word me denk ik toch iets te veelquote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fijne vakantie![]()
lijkt de mijne wel
weet ik wel zekerquote:Op maandag 22 juni 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het toch maar bij een werkgever hou, dat is dan al 20 uur in de week. Van nooit gewerkt naar 32 uur + gewoon tentamens leren word me denk ik toch iets te veel
helemaal mee eensquote:Op maandag 22 juni 2009 22:27 schreef cablegunmaster het volgende:
als we nu eens op elke UI een naam plakken voor 1 plaatje? ik ken ze ook nog niet allemaal .. of vergeet ze...
Als jij nou eens gaat beseffen dat er meer mensen op de wereld bestaan dan LL?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik moet dus vandaag LL in halen en alles vol spammen dan staat morgen de nieuwe OP er
badschuimquote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen. Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast![]()
die spammen ksc niet volquote:Op maandag 22 juni 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat beseffen dat er meer mensen op de wereld bestaan dan LL?
wie?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat beseffen dat er meer mensen op de wereld bestaan dan LL?
quote:
Dat is de voorgaande tig topics anders ook best gelukt hoorquote:
Zie de eerste post na de OP.quote:
dus.quote:
Aha. Ik heb nog nooit Zweedse koffie geproefd. Wellicht een goed onderzoeksonderwerp!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |