<3 Ik had ook ooit op internet alle nummers die in seizoen 1 t/m 3 zaten ''gekocht''. Ze waren allemaal keurig netjes ingedeeld op aflevering en volgorde etc. Erg handig als je eens een keer een aflevering wil ''luisteren'' - je denkt dankzij bepaalde nummers meteen aan een bepaalde scene, zo grappig.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb ooit een poging gedaan om *alle* liedjes die in een seizoen zitten te verzamelen ipv die stomme soundtracks en ken de seizoenen nu zo goed dat ik nummers echt in verband kan brengen met scènes.
.
Nou, dat is duidelijk danquote:Op donderdag 3 september 2009 19:34 schreef babette21 het volgende:
de nieuwe castfoto: http://spoilertv.iimmgg.c(...)fd4cb8183778f20945cb
Wow, kudo's. Zo ver ben ik niet gekomen. Mocht je het online zetten ooit, ben ik geïnteresseerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:11 schreef Kantar het volgende:
[..]
<3 Ik had ook ooit op internet alle nummers die in seizoen 1 t/m 3 zaten ''gekocht''. Ze waren allemaal keurig netjes ingedeeld op aflevering en volgorde etc. Erg handig als je eens een keer een aflevering wil ''luisteren'' - je denkt dankzij bepaalde nummers meteen aan een bepaalde scene, zo grappig.
Het zal wel heel veel drama worden in de eerste paar afleveringen, maar ben blij dat er ook wat grappige momenten tussen zitten zo te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Spoiler TV (waar ook veel - bijzonder mooie - foto's van de eerste aflevering te vinden zijn!)
quote:Grey's Anatomy : spoiler alert - a special Friday treat for the fans! The first 5 minutes of the 2-hour season premiere is NOW AVAILABLE! Watch at your own risk...you might not be able to handle where it ends.. linkje naar de ABC site
Ouch...waarom heb ik nou gekeken, nu wordt het nóg moeilijker om nog zolang te moeten wachten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef babette21 het volgende:
Waar staan die foto's dan, ik kan ze niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Spoiler TV (waar ook veel - bijzonder mooie - foto's van de eerste aflevering te vinden zijn!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 14 september 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
Damn.. Nou... Dit geeft een verrassende wending...Mwah herinner je deze nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Steve het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier: http://spoilertv.blogspot(...)-promotional_09.htmlquote:Op maandag 14 september 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar staan die foto's dan, ik kan ze niet vinden
quote:Op maandag 14 september 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:Dat laatste was ook mijn eerste ingeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word hier helemaal Conspiracy Theory-achtig van, vertrouw die Rhimes voor geen cent!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist.quote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat laatste was ook mijn eerste ingeving.
Ik word hier helemaal Conspiracy Theory-achtig van, vertrouw die Rhimes voor geen cent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wishful thinking, I know
Die scene zou trouwens nog toffer zijn als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wishful thinking, I know
Die scene zou trouwens nog toffer zijn als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: