Ja, vind zelf ook beetje overdreven. Wij weten nu allemaal wie jij bent, maar jij weet nog niet echt iets van ons.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef Editeur het volgende:
Wow, ik lees: geen SC. Dis ook wel extreem ;D
[..]
Trieste 'ASL' vragen
En vragen waar je FoBo is.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
I herd u liek mudkip rite?
Welkom! De dames gaan je zo porren de standaardvragen te doen.
hoi hoiquote:
quote:
Aangezien Rip niet aanwezig is , ff een je fobo in orde makenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef Editeur het volgende:
Wow, ik lees: geen SC. Dis ook wel extreem ;D
[..]
Trieste 'ASL' vragen
quote:
quote:
Dan moet ie maar terug lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, vind zelf ook beetje overdreven. Wij weten nu allemaal wie jij bent, maar jij weet nog niet echt iets van ons.
Snel kijken danquote:
Fotoboek.quote:
Veelste jong Tijnquote:
Alle topics teruglezen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan moet ie maar terug lezen*gelijk iets te doen
tsss, nog kieskeurig ookquote:
Leeftijd is ook maar een getalquote:
Tot volgend jaar danquote:
nee das waar... maar hoef nie zo nodig een toyboy hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och een toyboy voor even schaadt niemand.
ja hallooo dat ben ik met je eens maar t jochie is 10 jaar jonger.. gaat beetje ver vind je nietquote:
He jammerquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee das waar... maar hoef nie zo nodig een toyboy hoor
Raad ik je af, tenminste dit topic, krijg je gelijk een slappe van. Gaat over kinderen, of je moet zin hebben om iemand van de singles te bezwangeren.quote:
jij bent natuurlijk een uitzondering he Sedanquote:
idd eerst fotoboek, daarna terug lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alle topics teruglezen?![]()
Nee, teruglezen heeft totaal geen nut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |