abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86817803
niemand kan de toekomst voorspellen.

cijvers wat voor cijvers wil je hebben?

wil je cijvers die bewijzen dat we overstroomd worden door moslims ?

wil je cijvers dat de moslims massaal vertrekken?

het kan allemaal

wat de waarheid is weet niemand
pi_86884871
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:03 schreef FlorisVanVlaanderen het volgende:
In sommige steden in Brussels gewest (dat 1 stad is maar volgens de walen 1 stad en 19 dorpen |:( ) waar bijna geen autochtoon meer woont zijn ze er al in geslaagd om delen van de moslimwet te laten opnemen in de wetten van die gemeenten :N Gelukkig heeft het hooggerechtshof in Brussel die wijzigingen ongedaan gemaakt. Verder zie je in Brussel buiten de historische stad , de diplomatieke en Europese wijk , de Wetstraat en enkele rijkere buurten weinig Europeanen meer. En er zijn al meer dan 200 moskeeën in Brussel.
Noem eens wat voorbeelden dan, want hier kan ik niks mee.
Er zal toch niet in de wetten van de gemeente staan dat een dief zijn handen afgehakt krijgt.
Misschien dat honden niet meer overal mogen schijten, of dat niveau? Of dat mensen geen varkens meer mogen houden?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_86885182
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:39 schreef Jud1th het volgende:
Was dit fraaie infographic filmpje hier al gepost? :s)
Maar iedereen die een beetje kan nadenken en rekenen, wist dit toch al?
En iedereen die het soort extreme taal hoort van onze nationale rattenvanger, is toch gewaarschuwd: "Zulke simpele waarheden en zulke drastische oplossingen kunnen toch niet waar zijn in onze beschaving?"
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_86885236
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 02:03 schreef arjan1212 het volgende:
niemand kan de toekomst voorspellen.

cijvers wat voor cijvers wil je hebben?

wil je cijvers die bewijzen dat we overstroomd worden door moslims ?

wil je cijvers dat de moslims massaal vertrekken?

het kan allemaal

wat de waarheid is weet niemand
cijvers, maak je een grapje?
pi_86885942
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:04 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

cijvers, maak je een grapje?
Zie Originele taal- en spelfouten #46
  maandag 27 september 2010 @ 00:48:38 #256
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86886675
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:03 schreef FlorisVanVlaanderen het volgende:
In sommige steden in Brussels gewest (dat 1 stad is maar volgens de walen 1 stad en 19 dorpen |:( ) waar bijna geen autochtoon meer woont zijn ze er al in geslaagd om delen van de moslimwet te laten opnemen in de wetten van die gemeenten :N Gelukkig heeft het hooggerechtshof in Brussel die wijzigingen ongedaan gemaakt. Verder zie je in Brussel buiten de historische stad , de diplomatieke en Europese wijk , de Wetstraat en enkele rijkere buurten weinig Europeanen meer. En er zijn al meer dan 200 moskeeën in Brussel.
Nou weet je precies waar ze wonen, en kan je ze dus makkelijk ontwijken, is het nog niet goed. ;(
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 27 september 2010 @ 08:56:26 #257
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_86889939
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:48 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nou weet je precies waar ze wonen, en kan je ze dus makkelijk ontwijken, is het nog niet goed. ;(
Hoe kun je nou weer het financiele centrum van Belgie en Europa ontwijken?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_86903444
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef Bascule het volgende:

[..]

2e en 3e generatie blijven gewoon moslim hoor, je wordt ermee geboren namelijk. En niets wijst erop dat er geloofsafval plaatsvindt. Dat is zelfs verboden in de islam.
Denk dat hetzelfde wel gaat gebeuren met de islam zoals nu is met christendom.
Mensen geloven alleen bij naam( is al bezig in de islam, jongeren drinken alchol, gebruiken drugs, neuken voor het huwelijk)

Maar niets is zo erg als het christendom :')
Soms vraag ik aan medeleerlingen wat ben jij? zeggen ze ''Katholiek''
Zeg ik, ow... maar geloof je ook in god? '' Nee...''
Waarom ben je dan katholiek? ''Ja ik ben gedoopt en heb de communie gedaan''

:') !!!!
  maandag 27 september 2010 @ 15:57:08 #259
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_86903651
Een moslim in Nederland die niet gelooft moet zich wel heel eenzaam voelen. Daarom zijn ze allemaal moslim op de manier zoals meneer boven mij aanduidt.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_86903778
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef mlg het volgende:
Een moslim in Nederland die niet gelooft moet zich wel heel eenzaam voelen. Daarom zijn ze allemaal moslim op de manier zoals meneer boven mij aanduidt.
Dat dus.
Maar dat zijn meer de ''buitenbeentjes''.
Mensen geloven niet meer omdat ze het zelf willen, maar omdat ze dat wordt opgedragen via hun ouders.
Niet meedoen aan de ramadan is tegenwoordig iets schaamvols, maar neuken is tegenwoordig ''respectvol''.

Als we een onderscheid moesten maken tussen moslims die zich aan de Koran houden( op een normale manier natuurlijk.) en moslims die helemaal niets doen voor hun religie, zelfs de verboden kanten opzoeken, dan was het 20 - 80
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')