quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
en haat je baantjes van 9 tot 17? en vindt je dat iedereen zich de hele week uit de naad werkt en totaal gestressed wordt?
en wil je ook het groene spul roken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:12 schreef mstx het volgende:
Klopt allemaal! En ik bloed voor de hardere stijlen.
Komt nog..quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Kan 'm nergens vinden, moet ie nog uitkomen?
en leef je voor hardstyle? en voor hardstyle babies?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en wil je ook het groene spul roken?
Jongens het is vandaag donderdag, woensdag is Showtek bash dagquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
en leef je voor hardstyle? en voor hardstyle babies?
reactie: zie onderquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jongens het is vandaag donderdag, woensdag is Showtek bash dag
en dan ook nog...quote:
tot Freshtival, of wat?quote:
ze kunnen het dus welquote:Het laatste weekend van Juni zal het Brabantse dorp Veghel totaal op zijn kop staan als de Eindhovense broers van het duo Showtek geheel belangeloos zullen optreden tijdens de grootste inzamelingsactie in de geschiedenis van de Nederlandse afdeling van WARchild.
Summerfestivalquote:
word ik keihard naar beneden gemodquote:showteksorry but shit cant be called hardstyle no more
welke grap?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:13 schreef Koepert het volgende:
Kijkt nou iedereen over die grap heen of ben ik de enige die m leuk vind?
ik had mijn post al aangepast, gezien??quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:07 schreef Koepert het volgende:
The Fags on Bass icm dat t gelooft wordt dat ie zo heet en wanneer die uitkomt...
Ga voor het eerst naar Brothers in Bunnik met Frontlinnaahh en Wildestijlen.... en daarna rustig aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:43 schreef RiKe het volgende:
Heren, zaterdag al iets te doen?
Ik moet openen samen met een maatje van me in de Rodenburg in Beesd
same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga voor het eerst naar Brothers in Bunnik met Frontlinnaahh en Wildestijlen....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had mijn post al aangepast, gezien??
Nou vooruit dan, dat eerste nummer is:quote:
Gefeliciteerd kerelquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
en vieren dat ik mijn HBO diploma binnen heb
Ze hebben veel toptracks maar tegenwoordig is het jammer genoeg echt slecht..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef ElDani het volgende:
Walt Mart is een toptrack, en daarmee uit.
En gefeliciteerd Boy!
Ze? Walt is maar 1 persoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ze hebben veel toptracks maar tegenwoordig is het jammer genoeg echt slecht..
Volgens mij ging het over Walt Mart. De hardtrance producties van Walt zijn van een heel ander niveau dan de Showtek tracks.quote:
Toch wel raar ja... Zijn solo producties zijn echt behoorlijk vet, en ook zijn samenwerking bij Southstylers vind ik altijd lekker. En dan wordt het allemaal zo verneukt in de Showtek combi...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over Walt Mart. De hardtrance producties van Walt zijn van een heel ander niveau dan de Showtek tracks.
Nouja, ben zelf wel erg fan van Melbourne Mix van Dominate.. Ze zijn inderdaad niet de hardste act, maar zoals je merkt worden ze nog vaak genoeg geboekt, ook in het buitenland.. Dan zullen ze toch wel iets goed doen neem ik aan;). En misschien omdat het niet de hardste act is, zijn ze populair.. Zou best kunnen. Ik heb er best wel veel respect voor als je in Amerika puur op naam 4000 kaarten kan verkopen als DJ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Toch wel raar ja... Zijn solo producties zijn echt behoorlijk vet, en ook zijn samenwerking bij Southstylers vind ik altijd lekker. En dan wordt het allemaal zo verneukt in de Showtek combi...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh, en gister tóch maar mn Decibel-ticketje gehaald, pie-poe-party machen
Schrok wel ff van die "party-nation, put your hands up" , maar die melo(die) daarna komtquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Idd super setje, Feel good!, alphaverb does it again!
Hee sjeng oooaaan de geng!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:34 schreef Da_Ripper het volgende:
en die'n melodie, die vergitste gaar neet mie
Vasteloavend viere is dat alles watste wils, kom gauw aan 't buffet, dan bestel ich dich ein pilsquote:
Ik vind het niet zo'n hele denderende aftermovie.. Hij laat in ieder geval mij nie thet gevoel geven dat ik wat miste.. Maar jullie vinden hem vast wle leuk..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef de_huig het volgende:
en er was een defqon aftermovie : http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/video/![]()
wat was het toch vet
Inderdaad, maar we hebben nog wel gebeld.. nouja, je wederhelftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Schijnt trouwens wel een aardig feesje geweest te zijn SWAT @ ZAK afgelopen zaterdag. Beter dat ik na de zomer er iets dichterbij woon![]()
Whaha,waarom is uw baard grijzer dan het haar op uw hoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef de_huig het volgende:
en er was een defqon aftermovie : http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/video/![]()
wat was het toch vet
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
![]()
*refreshen wil helpen Jeroen, voordat je je blaatscheur weer open doet..
congratz kerel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
vieren dat ik mijn HBO diploma binnen heb
x2 vooral bij Forever Young. Echt een tof momentje en ik ben blij dat ik erbij wasquote:
quote:
Die wand met glitters op defqon vond ik ook zo super vet niet normaal, al paar keer over gehad met kameraden maar niemand wist er meer wat van of hebben het niet gezien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Whaha,waarom is uw baard grijzer dan het haar op uw hoofd
Voor de rest echt wel een vette aftermovie, dat vuurwerk van die wand met glitters, hoe vet was dat?!
Ga de DVD zeker halen, volgens mij komen er heeeeeeel veel extra's op
zo ja, gezellig Harmquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:37 schreef poiuytr het volgende:
@ Rip kom je ook in het mooie Overijssel wonen?
Haha super super!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Whaha,waarom is uw baard grijzer dan het haar op uw hoofd
tis oe geraaie ok!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:34 schreef Da_Ripper het volgende:
ik m'n DB-kaartje(lees: het welbekende A4-tje van de FRS
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:50 schreef JortK het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Aantal zaken inderdaad die me opvallen:De blik van Willem rond 4:52, hij is echt onder de indruk. Die fransman It's fucking fantastique, you can't say fuck......... it's fantasique
Ik vind hem mooi, kippenvel
dat was echt geweldig ja , zo droogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:50 schreef JortK het volgende:
Aantal zaken inderdaad die me opvallen:De blik van Willem rond 4:52, hij is echt onder de indruk. Die fransman It's fucking fantastique, you can't say fuck......... it's fantasique
Ik vind hem mooi, kippenvel
Niet mijn stijl is me iets te rauw wat je zelf ook al aangeeft.. Normaal altijd groot fan van de tracks van Noisecontrollers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lekker hard en rauw, vind deze zeker te versmaden
heerlijke track wat mij betreft!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Inderdaad, lekker doorbeukenquote:
Die screech doet mij behoorlijk denken aan Sounds of the beastquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Sorry maar moet ff mezelf quoten, voor mij waren J&W de helden van de dag op Summerfestival !!! En toen ze WTF gingen draaien, echt die houten vloer ging d'r aan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:46 schreef Sc0tTy het volgende:
Low-E & Alter Egosz - WTF <-- heeerlijke plaat zeg
x 2quote:Op zondag 28 juni 2009 05:58 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Sorry maar moet ff mezelf quoten, voor mij waren J&W de helden van de dag op Summerfestival !!! En toen ze WTF gingen draaien, echt die houten vloer ging d'r aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |