abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 18:11:08 #276
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_70486333
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef LtNoX het volgende:

[..]

Overigens; Stephanie is idd niet zon interessante DJ, maar volgens mij heeft ze een deal met Bass Events. Vorige BE feestje waar ik was, Reverze, stond ze ook al, en was ik ook al niet zo kapot van d'r. Ken haar hele discography niet, maar haar enige plaat die ik vaker dan 3x heb gedraaid (shuffle daargelaten) is toch nog steeds Street Spirit, en die heeft zn beste tijd ook al wel gehad.
Stephanie zit bij Bass Bookings, het boekingskantoor van Bass Events, die o.a. Reverze en Bassleader organiseren. En haar producties komen nog niet eens van haar, eerst van Acti, en tegenwoordig van Saifam. Vandaar ook de naamsverandering van Stephy naar Stephanie
Beetje Korsakoff verhaal: leuk kopje binnen halen die wat plaatjes aan een kan mixen, plaatjes maken voor haar, en verkopen die handel.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 29 juni 2009 @ 19:01:05 #277
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70487926
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Heeft ook nog iemand vervoersproblemen voor Q-Base? Want dat is praktisch het enige wat me er vanaf houd om een kaartje aan te schaffen.. Want het lijkt me echt supervet!
K heb al n kaartje, k zie wel hoe ik er kom en blijf en terug kom haha
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 29 juni 2009 @ 19:13:52 #278
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_70488376
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy kan het weten, ik doe het namelijk al sinds m'n 14e, zie het volgende filmpje ( ik ben tijdens de circle pit degene die blijft staan met me exploited shirt ) ( circle pits zijn voor mietjes! )
Oi Oi Oi, punx not dead!
hier nog zo 1 met een hardcore (die andere dus) achtergrond, ook toen ik 14-18 was zo ongeveer. Maar ik zat meer in de StraightXedgE-oldschool scene (Minor Threat, Youth of Today). Heb die opkomst met dat new-skool moshen met flying kicks & shit nog wel meegemaak (niet mijn kopje thee )
Ik hield het liever bij de 'pickin'up change' en an occasional windmill
(watch Sick Of It All - Step Down )

Maar On-topic, superrrrrr report ... Sc0tTy does know
En ken dat vrouw-verhaal ook wel, had ik vorig jaar @ DQ

verder:
Stephy = acti's bitch

& een mat? wat is dat .. van boven kort & van achter glad ... MATJUUUUHHHH

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Ripper op 29-06-2009 19:27:14 ]
Wat je vindt, ...
pi_70488541
quote:
Heeft ook nog iemand vervoersproblemen voor Q-Base? Want dat is praktisch het enige wat me er vanaf houd om een kaartje aan te schaffen.. Want het lijkt me echt supervet!
Gewoon in Nijmegen de bus pakken. Rijden gedurende het hele feest pendelbussen van en naar Weeze. Het is nog best een eindje rijden, maar heb het er meer dan voor over!!

Tel hier voor mij nog een treinreis van Den Haag naar nijmegen bij op, en ik zit op een totaal van bijna 3 uur reizen. Best veel, maar nogmaals: het is het meer dan waard, wat een feest!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  maandag 29 juni 2009 @ 19:28:09 #280
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_70488866
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Stephanie zit bij Bass Bookings, het boekingskantoor van Bass Events, die o.a. Reverze en Bassleader organiseren. En haar producties komen nog niet eens van haar, eerst van Acti, en tegenwoordig van Saifam. Vandaar ook de naamsverandering van Stephy naar Stephanie
Beetje Korsakoff verhaal: leuk kopje binnen halen die wat plaatjes aan een kan mixen, plaatjes maken voor haar, en verkopen die handel.....
Ah, voila. Dat bevestigd inderdaad mijn vermoedens. Dat veel platen van een ander kwamen wist ik, dat ze uberhaupt niks produceert dan weer niet, en dat ze tegenwoordig een 'saifam collaboration' zijn ook niet. Thanks!
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_70489108
Al die stilstaande m4tjuU|-|z is wel een beetje wat ik verwachtte van Belgische feestjes. Vermijden als de pest dus.
pi_70489450
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef mstx het volgende:
Freshtival was vet.
QFT, geweldig feestje geluid in de SuperBash was echt dik, flink hard en laag alleen jammer van de grafhitte gedurende de dag, al heeft ons dat natuurlijk niet weten tegen te houden setjes van Digital Punk, Deepack, 2 Sidez en natuurlijk Zany waren magistraal
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef NLS04 het volgende:
Dan wil ik nog even deze plaat delen:

Wat een lekkere ontwikkeling binnen de scene dat mids steeds dikker worden
die draaide Deepack nog op Freshtival, strakke track
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef poiuytr het volgende:
Zo rijbewijs even gehaald Werd ook wel tijd naar 3 jaar geen zin te hebben aan rijles
Alles in de eerste keer gehaald, woensdag ook nog even mijn diploma van school ophalen week kan dus niet beter beginnen voor mij

Ik beloon mezelf mooi met Decibel kaartjes
congratz man!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70489586
en even een aparte post om te geven aan:

* Low-E ft. Alter Egosz - WTF
* B-Front - Fusion
* 2 Sidez - God
* Digital Punk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 29 juni 2009 @ 19:55:30 #284
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_70489824
Da_Ripper jou chick kwam nog bij me haha had ze alles overleefd?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_70505074
Activator - Lullaby (Activa Special Edition 003)
Label: Activa
Vinyl: Enkele weken
WEB: ???
Bijzonderheden: 10" vinyl

A1. Lullaby

Mixes onder de naam Khadber
pi_70508305
En nog maar een postje erbij dan:

http://www.hardtraxx.nl/n(...)n-de-film-bruno.html
quote:
Showtek:
“After their visit to Los Angeles (Hollywood) a few weeks ago, now the word is finally out!!! Showtek their music is picked up by the world famous Sacha Baron Cohen, better known as Borat. One of the older tunes by Showtek called “Raver” is featuring in one of the hilarious scenes of this weird new gay character ‘Brüno’. This movie will be worldwide in all top theatres and will be visited by Millions of people! Keep your eyes pealed on this website for more news and actions!”
Ik ben benieuwd.. Maar hier zal denk ik wel een hoop gebash bij komen haha.

Overigens vind ik het totaal niet erg, Sasha Cohen zet zich zelf altijd compleet voor gek, dus hij zal de tune echt niet serieus gebruiken ofzo.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:26:59 #287
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70508745

was deze al gepost? zo ja, dan nogmaals omdat ik hem fijn vind zo nee, Tadaaaa
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:30:51 #288
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_70508886
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef ElDani het volgende:
En nog maar een postje erbij dan:

http://www.hardtraxx.nl/n(...)n-de-film-bruno.html
[..]

Ik ben benieuwd.. Maar hier zal denk ik wel een hoop gebash bij komen haha.

Overigens vind ik het totaal niet erg, Sasha Cohen zet zich zelf altijd compleet voor gek, dus hij zal de tune echt niet serieus gebruiken ofzo.
* mstx mompelt iets over gay muziek
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:07:25 #289
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_70510196
quote:
Ik wou misschien met de fiets gaan naar Weeze, muhahaha

Verder alvast tvp voor t volgende topic, aangezien MIJN LAPTOP HET ONWEER VAN VORIGE ZATERDAG NIET HEEFT OVERLEEFD Ding is net 2 maanden oud ofzo. Ik had nog netjes de oplader eruit gehaald voordat ik wegging zodat een eventuele piekstroom niet bij mn laptop kon komen.....blijkt dat piekstromen ook via internetkabels je laptop in kunnen komen. Aangezien dat de bliksem zaterdag heeft ingeslagen in de buurt, en er enkele modems/routers zijn doorgebrand heeft dat waarschijnlijk ook mn laptop de das omgedaan. Dus dames, als het onweert, niet alleen de stroomkabels losmaken, ook je internetkabels eruit halen.

*meldt zich af van deze pc op school, en gaat weer in een hoekje zitten en huilen*
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:12:39 #290
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70510345
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Tha_Bartman het volgende:

was deze al gepost? zo ja, dan nogmaals omdat ik hem fijn vind zo nee, Tadaaaa
Ooooh als de Noisecontrollers ook eens een album uitbrengen ......

Mmmm, mijn stampgedrag is vastgelegd op de gevoelige plaat.. Geconcentreerd aan t stampen...

Klik

(ik ben de middelste in dat bezwete groene shirt dus..)

[ Bericht 6% gewijzigd door Koepert op 30-06-2009 12:21:48 ]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:36:07 #291
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70511014

en nog maar een video -> compilatie door Johan gemaakt van Dozer & pitcher op summerfestival

Stukje met de ferrari

Edit van Grindin'_O_
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_70511808
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:

en nog maar een video -> compilatie door Johan gemaakt van Dozer & pitcher op summerfestival

Stukje met de ferrari

Edit van Grindin'_O_
Je had er ook wel een waarschuwing bij mogen zetten. Ineens onze kabouter Villan in beeld, schrok me dood! Die jongen had beter acteur in Horrors kunnen worden, had ze iig een hoop make-up gescheeld!
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:13:50 #293
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_70513944
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Sethje het volgende:
Da_Ripper jou chick kwam nog bij me haha had ze alles overleefd?
zei ze jah, had 'n top tijd gehad ondanks de rare belgen
quote:
Showtek their music
--> Showtek's

@ MSTX
Wat je vindt, ...
pi_70521510
quote:
Gewoon kaartje halen, vervoer kijk ik achteraf ook altijd pas naar.. Dat komt meestal wel goed ja, via event travel zijn er alleen al 233 opstap plaatsen dus druk over vervoer moet je je niet zo maken..
Vaak ook super gezellig in die bussen, bevalt mij beter dan met die kloten trein.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:41:26 #295
260705 stylxz
Supergabberrr
pi_70521676
@ ElDani

Bij je collage van feesten ben je Reverze vergeten !!

Voor de rest +10
Ongecontroleerde herrie, dat is waar mijn hart ligt.
pi_70522542
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef stylxz het volgende:
@ ElDani

Bij je collage van feesten ben je Reverze vergeten !!

Voor de rest +10
Gelukkig heb ik de collage niet gemaakt . Dat doen mense voor mij !

We hebben een standaard OP
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:19:11 #297
175985 Silaz
drie bier
pi_70522762
mstx is mijn held
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70524073
Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit) is echt dik

en Q-Base is gewoon 1,5 uur rijden vanaf mijn huis, prima te doen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:43:47 #299
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70525392
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit) is echt dik

x2
quote:
en Q-Base is gewoon 1,5 uur rijden vanaf mijn huis, prima te doen
Geloof bij mij ook niet veel verder dan dat Nu al zin in, zie wel hoe ik er kom, zelf rijden, bus, helikopter, jetpack..
pi_70526251
Laat hem maar door iemand anders dichtgaan .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')