Stephanie zit bij Bass Bookings, het boekingskantoor van Bass Events, die o.a. Reverze en Bassleader organiseren. En haar producties komen nog niet eens van haar, eerst van Acti, en tegenwoordig van Saifam. Vandaar ook de naamsverandering van Stephy naar Stephaniequote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Overigens; Stephanie is idd niet zon interessante DJ, maar volgens mij heeft ze een deal met Bass Events. Vorige BE feestje waar ik was, Reverze, stond ze ook al, en was ik ook al niet zo kapot van d'r. Ken haar hele discography niet, maar haar enige plaat die ik vaker dan 3x heb gedraaid (shuffle daargelaten) is toch nog steeds Street Spirit, en die heeft zn beste tijd ook al wel gehad.
K heb al n kaartje, k zie wel hoe ik er kom en blijf en terug kom hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Heeft ook nog iemand vervoersproblemen voor Q-Base? Want dat is praktisch het enige wat me er vanaf houd om een kaartje aan te schaffen.. Want het lijkt me echt supervet!
Oi Oi Oi, punx not dead!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy kan het weten, ik doe het namelijk al sinds m'n 14e, zie het volgende filmpje ( ik ben tijdens de circle pit degene die blijft staan met me exploited shirt ) ( circle pits zijn voor mietjes! )
Gewoon in Nijmegen de bus pakken. Rijden gedurende het hele feest pendelbussen van en naar Weeze. Het is nog best een eindje rijden, maar heb het er meer dan voor over!!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Heeft ook nog iemand vervoersproblemen voor Q-Base? Want dat is praktisch het enige wat me er vanaf houd om een kaartje aan te schaffen.. Want het lijkt me echt supervet!
Ah, voila. Dat bevestigd inderdaad mijn vermoedens. Dat veel platen van een ander kwamen wist ik, dat ze uberhaupt niks produceert dan weer niet, en dat ze tegenwoordig een 'saifam collaboration' zijn ook niet. Thanks!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Stephanie zit bij Bass Bookings, het boekingskantoor van Bass Events, die o.a. Reverze en Bassleader organiseren. En haar producties komen nog niet eens van haar, eerst van Acti, en tegenwoordig van Saifam. Vandaar ook de naamsverandering van Stephy naar Stephanie![]()
Beetje Korsakoff verhaal: leuk kopje binnen halen die wat plaatjes aan een kan mixen, plaatjes maken voor haar, en verkopen die handel.....
QFT, geweldig feestjequote:
die draaide Deepack nog op Freshtival, strakke trackquote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef NLS04 het volgende:
Dan wil ik nog even deze plaat delen:
Wat een lekkere ontwikkeling binnen de scene dat mids steeds dikker worden
congratz man!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef poiuytr het volgende:
Zo rijbewijs even gehaaldWerd ook wel tijd naar 3 jaar geen zin te hebben aan rijles
![]()
Alles in de eerste keer gehaald, woensdag ook nog even mijn diploma van school ophalen week kan dus niet beter beginnen voor mij![]()
Ik beloon mezelf mooi met Decibel kaartjes
Ik ben benieuwd.. Maar hier zal denk ik wel een hoop gebash bij komen haha.quote:Showtek:
“After their visit to Los Angeles (Hollywood) a few weeks ago, now the word is finally out!!! Showtek their music is picked up by the world famous Sacha Baron Cohen, better known as Borat. One of the older tunes by Showtek called “Raver” is featuring in one of the hilarious scenes of this weird new gay character ‘Brüno’. This movie will be worldwide in all top theatres and will be visited by Millions of people! Keep your eyes pealed on this website for more news and actions!”
* mstx mompelt iets over gay muziekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef ElDani het volgende:
En nog maar een postje erbij dan:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)n-de-film-bruno.html
[..]
Ik ben benieuwd.. Maar hier zal denk ik wel een hoop gebash bij komen haha.
Overigens vind ik het totaal niet erg, Sasha Cohen zet zich zelf altijd compleet voor gek, dus hij zal de tune echt niet serieus gebruiken ofzo.
Ik wou misschien met de fiets gaan naar Weeze, muhahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Ooooh als de Noisecontrollers ook eens een album uitbrengen ......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
was deze al gepost? zo ja, dan nogmaals omdat ik hem fijn vindzo nee, Tadaaaa
Je had er ook wel een waarschuwing bij mogen zetten. Ineens onze kabouter Villan in beeld, schrok me dood! Die jongen had beter acteur in Horrors kunnen worden, had ze iig een hoop make-up gescheeld!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nog maar een video -> compilatie door Johan gemaakt van Dozer & pitcher op summerfestival
Stukje met de ferrari
Edit van Grindin'_O_
zei ze jah, had 'n top tijd gehad ondanks de rare belgenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Sethje het volgende:
Da_Ripper jou chick kwam nog bij mehaha had ze alles overleefd?
quote:Showtek their music
Gewoon kaartje halen, vervoer kijk ik achteraf ook altijd pas naar.. Dat komt meestal wel goed ja, via event travel zijn er alleen al 233 opstap plaatsen dus druk over vervoer moet je je niet zo maken..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Gelukkig heb ik de collage niet gemaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef stylxz het volgende:
@ ElDani
Bij je collage van feesten ben je Reverze vergeten!!
Voor de rest +10
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit) is echt dik![]()
Geloof bij mij ook niet veel verder dan datquote:en Q-Base is gewoon 1,5 uur rijden vanaf mijn huis, prima te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |