Waar is dit voor nodig? Ik ben geen kloon, iemand met dezelfde internet IP is ook te vinden op FOK, dat betekent niet dat ik een kloon ben.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
Met je kutkloon.
Om jou van het voorrecht te laten genieten kennis te mogen nemen van het feit dat dit een kuttopic is.quote:
en anders post je meer dan alleen je ogen in je kut foboquote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Om jou van het voorrecht te laten genieten kennis te mogen nemen van het feit dat dit een kuttopic is.
Ik heb dit topic niet geopend voor jou, dus het boeit me vrij weinig wat jij hier van vindt.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Om jou van het voorrecht te laten genieten kennis te mogen nemen van het feit dat dit een kuttopic is.
http://tinyurl.com/mfcd3pquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
wat is een kloon? Ik ben er ook al een keer van beschuldigd
Het Officiële FOK!woordenboekquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
en anders post je meer dan alleen je ogen in je kut fobo
Ben je een kloon en hou je je van de domme of ben je zo retarded dat je niet weet wat klonen isquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Het 2de denk ikquote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je een kloon en hou je je van de domme of ben je zo retarded dat je niet weet wat klonen is
Ik onder 6 proxies.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:49 schreef F04 het volgende:
Je kan niet hetzelfde ip hebben. Ik zit toch ALTIJD onder een proxy.
Wat is dat voor iets gays?quote:
En zo hoort 't ookquote:Op maandag 22 juni 2009 19:55 schreef Lakitu het volgende:
De woorden 'hosselaar', 'baas' en 'patat' staan er niet in![]()
En als u eens zoekt op het woord 'friet'?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets gays?![]()
De woorden 'hosselaar', 'baas' en 'patat' staan er nieteens in
![]()
--> PMquote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef Djahani het volgende:
Wacht nog steeds op het antwoord van Remlof.
Dan begrijp je mijn posts beter?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
en anders post je meer dan alleen je ogen in je kut fobo
Ik begrijp jou post's überhaupt niet, met pic's of zonder pic's.quote:
Oh.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:05 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ik begrijp jou post's überhaupt niet, met pic's of zonder pic's.
Maarja zulke mensen heb je ook
Wat begrijp je niet aan haar posts?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:05 schreef Djahani het volgende:
[..]
Heb jij toevallig niet opgelet tijdens de Nederlandse les?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:05 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ben jij niet die Autist over de geschiedenis?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan haar posts?
Overigens heb ik wel respect voor je. Dat je je ondanks je verstandelijke beperking toch zelfstandig op het internet durft te begeven.
Nou vertel het is, wat doe ik hier fout?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig niet opgelet tijdens de Nederlandse les?
Héy, ik vroeg je wat. Hielp de vereenvoudiging of was het nog te moeilijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:07 schreef Djahani het volgende:
[..]
Nu hou jij je klep gewoon en laat je mijn topic met rust
Waar denk je dat fobo voor staat?quote:
'Is', dat doe je fout. Faalbeer.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Djahani het volgende:
[..]
Nou vertel het is, wat doe ik hier fout?
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Djahani het volgende:
[..]
Nou vertel het is, wat doe ik hier fout?
Ik heb foto's daar, er staan nergens voorschriften over de inhoud ervan.quote:
Let jij nou maar of ik de geschiedenis goed doe, autist. Laat de spelfouten maar aan iemand anders over.quote:
Ooh leuk joh, wat is je doel om foto's te plaatsen van je buik die je aan het inhouden bent? En je ogen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb foto's daar, er staan nergens voorschriften over de inhoud ervan.
Misschien een verassing voor je, maar niet iedereen heeft een pens vriend. Waarom zou ik verder letten op jouw wensen m.b.t de inhoud van mijn fobo bij het al dan niet bezoeken van mijn fobo, het is mijn fobo nietwaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ooh leuk joh, wat is je doel om foto's te plaatsen van je buik die je aan het inhouden bent? En je ogen?
Ik kijk naar de FOBO van mensen om een idee te krijgen van hoe die gene eruit ziet/is.
Laat me raden, jij hebt er geen omdat jouw bleke puistenkop het daglicht niet kan verdragen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ooh leuk joh, wat is je doel om foto's te plaatsen van je buik die je aan het inhouden bent? En je ogen?
Ik kijk naar de FOBO van mensen om een idee te krijgen van hoe die gene eruit ziet/is.
Ik ben echt kankerknap, serieus.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Djahani het volgende:
[..]
Niet dat ik het werkelijk interessant vind, maar 'geschiedenis' en 'autist', hoe kom je er in godsnaam bij?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:14 schreef Djahani het volgende:
[..]
Let jij nou maar of ik de geschiedenis goed doe, autist. Laat de spelfouten maar aan iemand anders over.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Misschien een verassing voor je, maar niet iedereen heeft een pens vriend.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Djahani het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn een gokje te wagen, dan gok ik het laatste.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Niet dat ik het werkelijk interessant vind, maar 'geschiedenis' en 'autist', hoe kom je er in godsnaam bij?
Verzonnen, omdat zoiets binnen jouw kringen als 'grappig' aangemerkt zou worden? Of verwar je me met iemand anders? Of ben je gewoon te achterlijk om me van fatsoenlijke repliek te voorzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |