quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef postmortum het volgende:
Als echte agnost , geloof ik alleen in dingen die bewezen worden door de wetenschap.
quote:Het agnosticisme is een filosofische positie die geen bevestigende of ontkennende uitspraken doet over het bestaan van bovennatuurlijke verschijnselen.
alleen maar gezellige mensen en het tuig van de maatschappij dan, maar in de hemel zijn alleen de saaie hippies te vinden.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmm..geen idee wat ik in de hel dan zal aantreffen.
Hopelijk naked bitches.
Als echte agnost kun je de hel, als metafysische entiteit, in ieder geval ook niet ontkennen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef postmortum het volgende:
Wat heeft dat voor nut dan om met iets te dreigen waarin ik niet geloof?
Het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Scarface2004 het volgende:
gewoon niet in discussie gaan met ze
KIJK MAAR UIT!!!!11!!!!EINZZ~~!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:45 schreef Barachem het volgende:
TS, als je het niet gelooft, dan kun je het toch negeren.
Ik maak me toch ook niet druk over yama, de boeddistische god der onderwereld.
Aanstellerij en klacht onterecht.
Mensen die in het echt zo kijkenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef Inverted_World het volgende:
Als je er niet in gelooft waarom je er dan zoveel van aantrekken? Als mensen zoiets tegen mij zeggen is dit ongeveer mijn blik:
Ja, dus? Een echte wetenschapper kan moeilijk atheïst zijn. Of je moet beredeneren dat het dermate onwaarschijnlijk is dat God bestaat, dat je er wel vanuit mag gaan dat het niet zo is.quote:
Je OP getuigt eerder van het tegendeel.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef postmortum het volgende:
yama is een baasik weet heul goed wat een agnost is
En die opmerking zorgt ervoor dat je een enkeltje Atheïsme. Deel II. van me krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, dus? Een echte wetenschapper kan moeilijk atheïst zijn. Of je moet beredeneren dat het dermate onwaarschijnlijk is dat God bestaat, dat je er wel vanuit mag gaan dat het niet zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |