itunes is toch gewoon gratis :/quote:Op maandag 22 juni 2009 18:47 schreef Iced_Lips het volgende:
[..]
(Overigens heb ik al mijn programma's legaal en ge-updated, wellicht helpt dat?)
^ zie hierboven vetgedrukt.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Joran-Joran het volgende:
1. installeer itunes
2. synchroniseer je nummers (mp3 formaat waarschijnlijk?) in itunes naar AAC (dacht ik).
3. sluit je ipod aan, sleep je nummers erheen en je bent klaar.
Oja, het klinkt minder vervelend dan dat het is.(itunes=gay).
Volgens mij werkt de ipod trouwens, sinds de laatste generatie, niet meer zo graag samen met winamp.
Omdat de muziek goed afgespeeld wordt. En de filmpjes doen het ook prima. Omdat het apparaat het na bijna 2 jaar nog uitstekend doet. Omdat ik de iPod overal mee naar toe kan nemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:36 schreef DrDarwin het volgende:
Sterkte met die rommel.
Er zijn overigens mensen die er plezier van hebben, waarom is me een raadsel.
Tuurlijk iTunes wel maar ik bedoelde eigenlijk de rest van mijn programma's. Ik heb dus nergens een of andere exotische driver of patch voor nodig om iets aan de praat te krijgen.quote:
Dat kan gewoon hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
iTunes is dus echt wel kut.![]()
Ik wil helemaal geen library maken. Ik wil helemaal zelf bepalen hoe iets op m'n iPod komt. En ik wil een iPod behandelen als externe harde schijf.
Een iPod zelf is helemaal super maar iTunes mogen ze van mij wel per direct opheffen.
Ik zie hem sowieso niet staan in mijn windows verkenner. Misschien heb je nog een tip voordat ik ga googlen.quote:
Volgens mij kun je dat in iTunes instellen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik zie hem sowieso niet staan in mijn windows verkenner. Misschien heb je nog een tip voordat ik ga googlen.
Gewoon slepen van je bibliotheek naar je iPod. Je kunt ook automatisch alles synchroniseren, moet je ergens een vinkje aanzetten.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Wie o wie kan me vertellen waar ik kan synchroniseren. Ik heb dat hele ding afgelezen maar ik kan het nergens vinden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Wie o wie kan me vertellen waar ik kan synchroniseren. Ik heb dat hele ding afgelezen maar ik kan het nergens vinden.
Selecteer links je iPod.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik zie hem sowieso niet staan in mijn windows verkenner. Misschien heb je nog een tip voordat ik ga googlen.
Voor automatisch synchroniseren, selecteer je links je iPod.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ty,quote:Op maandag 22 juni 2009 19:07 schreef Ruud het volgende:
Ook iTunes maar even aangeslingerd.
[..]
Selecteer links je iPod.
Zet een vinkje bij 'Gebruik als schijf activeren'.
Klaar.
[..]
Voor automatisch synchroniseren, selecteer je links je iPod.
Zorg dat er geen vinkje staat bij 'Muziek en video's handmatig beheren'.
Volgens mij moet het dan werken (niet geprobeerd, ik beheer het handmatig).
je kan ook winamp pakken he! dat werkt stukken sneller!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ty,
Vanaf nu kom ik er weer uit.
Kanker sloom programma, maargoed.
Ik zal er maar het beste van maken.
Iedereen bedankt
Volgens mij begin ik debiel te wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:07 schreef Ruud het volgende:
Ook iTunes maar even aangeslingerd.
[..]
Selecteer links je iPod.
Zet een vinkje bij 'Gebruik als schijf activeren'.
Klaar.
[..]
Voor automatisch synchroniseren, selecteer je links je iPod.
Zorg dat er geen vinkje staat bij 'Muziek en video's handmatig beheren'.
Volgens mij moet het dan werken (niet geprobeerd, ik beheer het handmatig).
Misschien heb je een andere versie. Kun je wel de iPod selecteren? Zo ja, post even een screenshot.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:15 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik debiel te wordendie optie zie ik nergens
Ik had niet door dat dat jouw screenshot wasquote:Op maandag 22 juni 2009 19:19 schreef geelkuikentje het volgende:
In bovenstaand screenshot kan je zien dat ik de iPod wel geselecteerd heb. Of bedoel je dat niet. Heb versie 8 met alle updates voor iTunes + iPod Touch 1st generation. Alle software op 't ding is overigens legaal. En natuurlijk een zooi aan muziek.
Dat was gewoon een eigen screenshotquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik had niet door dat dat jouw screenshot was![]()
Op de plaats waar bij jou 'iPod reservekopie coderen' staat, staat bij mij 'Gebruik als schijf activeren'.
Ik heb versie 8.0.1.11.
Dan kan ik je niet helpenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:24 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dat was gewoon een eigen screenshot
Ik heb versie 8.2.0.23 van iTunes
De iPod touch kun je niet als disk gebruiken. Daarvoor moet je een app uit de App Store installeren.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:19 schreef geelkuikentje het volgende:
In bovenstaand screenshot kan je zien dat ik de iPod wel geselecteerd heb. Of bedoel je dat niet. Heb versie 8 met alle updates voor iTunes + iPod Touch 1st generation. Alle software op 't ding is overigens legaal. En natuurlijk een zooi aan muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |