Nog 5 minuten!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend de tiefusIs het al weekend?
Mogguh iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog 5 minuten!succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jah gaat welquote:
Ik ben benieuwd, eer ik zoveel ruzie met mijn kut collega heb...quote:
[..]
Nog 5 minuten!succes heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
da's nie fijn, je schrikt je gewoon rot danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gaat wel![]()
vanaacht om 2 uur ging alleen de telefoonterwijl er niks aan de hand was
Mijn moeder.... ze wilt haar geld terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gaat wel![]()
vanaacht om 2 uur ging alleen de telefoonterwijl er niks aan de hand was
[..]
Nog 5 minuten!Succes manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
dan had ze dat wel mogen zeggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn moeder.... ze wilt haar geld terug
echt wel we hebben nog een half uur wakker gelegen om te w88 en zelfs nog mobiels aan gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's nie fijn, je schrikt je gewoon rot dan
Ik zal het doorgevenquote:
je hebt ook gewoon niemand gesproken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel we hebben nog een half uur wakker gelegen om te w88 en zelfs nog mobiels aan gedaan
quote:
Dank u allen!quote:
Bwahahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[..]
Dank u allen!
Ik zal u de rest van de dag extra demotiveren!
*nee ik maak hem niet*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
nee...ik dacht dat op opnemen drukte, maar drukte mis... en daarna niemand gesprokenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt ook gewoon niemand gesproken?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*nee ik maak hem niet*BwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
fijn, nog meer, dat had ik nou net nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[..]
Dank u allen!
Ik zal u de rest van de dag extra demotiveren!
Moeilijk jeweetzzzz!quote:
Ik maak hem maar nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn, nog meer, dat had ik nou net nodig
Demotiveren kan je leren!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn, nog meer, dat had ik nou net nodig
maar vanuit gaan dat er ook niks is dan! anders was het wel nog een keer geprobeerd!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
nee...ik dacht dat op opnemen drukte, maar drukte mis... en daarna niemand gesproken
Duidelijk een geval van de "juiste instelling"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijk jeweetzzzz!
GODVER ik zou dat gesprek hebben om 09:00... maar nog niemand gezien...
Baas zit lekker te ouwehoerne met andere collega's, en mijn kut collega is.... geen idee waar...
Idd, als het echt belangrijk geweest was... hadden ze nog wel een keer geprobeerd te bellen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar vanuit gaan dat er ook niks is dan! anders was het wel nog een keer geprobeerd!
Mooie tijd om even relaxt koffie te drinkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duidelijk een geval van de "juiste instelling"
Dacht je alles gehad te hebbenquote:
Per ongeluk over je collega dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mooie tijd om even relaxt koffie te drinken
Deze keer ga ik mijn droxz speciaal niet over me heen gooien denk ik...
Dat gaat niet, dat lukt me alleen expresquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar vanuit gaan dat er ook niks is dan! anders was het wel nog een keer geprobeerd!
jah idd dat dachten wij dus ook, maja je bent wel in 1 klap klaar wakkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, als het echt belangrijk geweest was... hadden ze nog wel een keer geprobeerd te bellen!
Wat deed jij met mijn moeder?quote:
Mogguh!quote:
Succesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat gaat niet, dat lukt me alleen expres![]()
Aha, ik moet gaan... gesprek!
Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Lets just say; je moeder is niet zo old-fashioned as I thought
jah alleen hoefde ik om 2 uur me bed nog niet uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:10 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mogguh!
Leuke wake-up call gekregen las ik?!
Mooi vervelend zeg...
Alleen maar erger gewordenquote:
gewoon zo vreselijk klaar met het werk, kan me er niet meer aan toe zetten om uberhaupt naar het werk te gaan of dan maar een poging om thuis te werkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Demotiveren kan je leren!![]()
Wat is er dan Draakje?
beetje peper en zout dan?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon zo vreselijk klaar met het werk, kan me er niet meer aan toe zetten om uberhaupt naar het werk te gaan of dan maar een poging om thuis te werken
succes droxz!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
jah alleen hoefde ik om 2 uur me bed nog niet uit
Yeah, bitches know what i'm talkin' aboutquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
beetje peper en zout dan?
[ afbeelding ]
Deed je dat al niet danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ai dan moet ik dus gaan opletten wat ik neer zet, anders maak ik het je wel heel makkelijk
mja wel geslapen, maar erg brak wakker gewordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ai...Das idd nie leuk! Vooral als je dan uiteindelijk niemand hebt gesproken, zoveel vragen.. maar geen antwoorden en je moet maar weer proberen te slapen. Heb je daarna nog wel lekker geslapen dan?!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
mja wel geslapen, maar erg brak wakker geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
kijk das wel lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef draculettetje het volgende:
ik heb voor het eerst in tijde eigenlijk weer een beetje geslapen!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef draculettetje het volgende:
ik heb voor het eerst in tijde eigenlijk weer een beetje geslapen!
quote:
Volhouden Draakje, ik heb hier ongeveer het zelfdequote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon zo vreselijk klaar met het werk, kan me er niet meer aan toe zetten om uberhaupt naar het werk te gaan of dan maar een poging om thuis te werken
succes droxz!
hey nu al klaar??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volhouden Draakje, ik heb hier ongeveer het zelfde
Ik vind deze baan gewoon te gek, alleen die kut collega maakt me helemaal gek...
Gewoon doorgaan zullen we maar zeggen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volhouden Draakje, ik heb hier ongeveer het zelfde
Ik vind deze baan gewoon te gek, alleen die kut collega maakt me helemaal gek...
Gewoon doorgaan zullen we maar zeggen?
Heb in de tussentijd ook al gerookt!quote:
Mogguh Essie!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Helleeuhhh Droxz![]()
Bubaaaiii Droxz!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb in de tussentijd ook al gerookt!
Gesprek ging zoals ik had verwacht, alles is gewoon goed.
Maar.... mijn kut collega blijft ?! ... ik snap er geen moer meer van
Niet dat ik weet, blijkbaar denken andere mensen (die niet direct met hem werken) er anders overquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:57 schreef tripack het volgende:
[..]owkee.... zijn er wel goede punten aan hem dan?
Whehequote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
inkoppertjes maken? ja da's waar
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:14 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo het is echt dood hier zeg!
Net maar even pc wezen verplaatsen... gisteren neergezet, en vandaag al zeuren...
Inderdaad, en vooral niet kijken of er wel stroomaansluitingen en/of patchaansluitingen zijn...quote:
mijn godquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
En... even een overzicht van de zooi van mijn kut collega!
(gewoon omdat het kan!)
Call xxxx
… iets gewijzigd opd e minolta’s dat…
MAIL naar een externe klant:
”… Door een fout bij het reserveren is zaal 1+2 gerserveer…”
Call xxxx
.. Gebruiker het op een andere pc laten proberen mischien was het zijn profiel….
Maandagochtend 22 Juni:
-kut collega- is weer eens ziek op een maandag…
Call xxxx:
…Monteur heeft nieuwe bemaer geplaats…
… Software heeft de persoon ontvangen…
…pasje laten neerleggen bij de recpetie -ander gebouw-…
Call xxxx:
…staat nu geblokeerd…
Call xxxx
… Lotus Notes woordenboek staat altijdt in het engels….
… spellingscontrolle….
Je moeder, dat is pas een eikelbijter!quote:
ik snap het ook niet hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je moeder, dat is pas een eikelbijter!
Even serieus, dit is toch echt te erg voor woorden? Na alles wat hij fout doet enzo,
mag hij blijven... echt...
Wel een lange aflevering van bijna 3 jaar!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik snap het ook niet hoor
je zou bijna denken dat je in banana split zit met die gast
whehehe flauwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik had me laatst ingeschreven voor de cursus 'Omgaan met teleurstellingen'.
Nu werd ik net gebeld met de mededeling dat de cursus niet door gaat...
of de dieptepuntenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel een lange aflevering van bijna 3 jaar!Of krijgen we alleen de hoogtepunten te zien?
Dieptepunten, dat zal het zijn! wehehehehquote:
nee zegt me niks eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dieptepunten, dat zal het zijn! weheheheh
Heb hier overzichten genoeg met zijn fouten, kan er een boek over schrijven!
Iemand trouwens bekend met het zonnenbrillen merk "ESS" LINKJE!
Lijken me we relaxte brillen, ook omdat je er 3 glazen bij krijgt... en krasbestendigquote:
lijken een beetje op die brillen die ze eerst op tell sell verkochten vroegahquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijken me we relaxte brillen, ook omdat je er 3 glazen bij krijgt... en krasbestendig
En de prijs, dat valt echt mee!
whehehehquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:23 schreef tripack het volgende:
[..]
lijken een beetje op die brillen die ze eerst op tell sell verkochten vroegahmet mike enzo
oke dan is het wel chillquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
wheheheh
Nee, deze gebruiken ze ook in het leger enzo... best coole dingen!
Zie ze staan op samenkopen.net, best betaalbaar zo.
Damn, ik druk net ergens op een pijnlijke plek op mijn elleboog... komt er allemaal troep uit
Het is ietsie pietsie groterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
oke dan is het wel chill
hmm... puistje? of iets heul anders?
schele?? nee die heb ik vandaag nog niet gezien?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is ietsie pietsie groter![]()
Net maar besteld die bril, wat kan het mij ook schelen!
Of zou hij eindelijk wat import ho's hebben weten te regelen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef tripack het volgende:
[..]
schele?? nee die heb ik vandaag nog niet gezien?
zou tie weer gevlogen zijn?
tjah jij moest het werk van je collega's doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of zou hij eindelijk wat import ho's hebben weten te regelen?
Heb hem hier al een paar dagen niet gezien eigenlijk.
Nou moet ik zeggen dat ik hier ook niet veel geweest ben natuurlijk hahahah
Idd, van vandaag is die sukkel er weer, hij vroeg net of ik wat voor hem wilde doen... ik: "nee"...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah jij moest het werk van je collega's doen![]()
en sgele zal het wel druk hebben... aangezien hij allene een hele afdeling doet
Mogguh mop!quote:
Das minder, het is mooi weeeeeeeeeeeer!quote:
Dat ging toch alleen over deze week, toch nog niet over het weekend?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:32 schreef lynda het volgende:
Dat was dit weekend al op het nieuws schat..
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb geen zin meer, ik herhaal... geen zin meer!!
whehehehquote:
* Droxz.nl mompelen doet...quote:
Denk je alles gehad te hebben... kom hij ook nog ff klagen hiero!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb geen zin meer, ik herhaal... geen zin meer!!
Haiku... ongekendquote:
Dan weet je dat je het dieptepunt hebt bereiktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben... kom hij ook nog ff klagen hiero!
BELLLLLLLLLLLLLLLERT!
Wat slechter is, is dat ik ook weet dat het een Haiku isquote:
Dat weet elke persoon die de basisschool heeft gedaan toch wel..?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat slechter is, is dat ik ook weet dat het een Haiku is
Boomknuffelaars op een montessorischool misschien wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat weet elke persoon die de basisschool heeft gedaan toch wel..?
Of voel jij je nu minder speciaal omdat de rest van de wereld dat eigenlijk ook wel weet..
Dus daar heb je het geleerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boomknuffelaars op een montessorischool misschien wel.
Waar staat dat ik daar heb gezeten dan? Kansloze scholen zijn datquote:
Boh, het is perfect terras weer, wat ik je bromquote:
jah dat heb ik gemerkt toenet ff buiten gaan zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh, het is perfect terras weer, wat ik je brom
niks nieuws dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Alleen een bob de bellert die zich verveeld meer niet..
En dat je het weet zegt genoeg beller
Jeweetschquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Alleen een bob de bellert die zich verveeld meer niet..
En dat je het weet zegt genoeg beller
Doe ik dus bewust nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat heb ik gemerkt toenet ff buiten gaan zitten
LIEK OMG WTF BBQquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Juist
Trouwens.. die vriend ofzo van mij is aan het werk denk ik.. dat is wel nieuw!
Jou kennende valt dat wel mee, dat kan nog veul erger volgens mij...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan weet je dat je het dieptepunt hebt bereikt
ach een half uurtje pauze is wel noodzakelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe ik dus bewust nietAnders heb ik heeeulemaal geen zin meer
Djonko flavor?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jou kennende valt dat wel mee, dat kan nog veul erger volgens mij...
Volgens mij ergens op vrijdag ofzo
Damn, net lekker buiten gelopen (gerookt), wat een chill weertje!!!!!
Trouwens gast, twee weken geleden op een verjaardag van een vriend een sigaar gerookt, jeweetschquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jou kennende valt dat wel mee, dat kan nog veul erger volgens mij...
Volgens mij ergens op vrijdag ofzo
Damn, net lekker buiten gelopen (gerookt), wat een chill weertje!!!!!
En bedanktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:46 schreef draculettetje het volgende:
oke ik weet dat ik het recht niet heb om te klagen aangezien ik thuis ben al
maar toch he
Ik moet er echt minimaal 3 hebben op 1 dag hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
ach een half uurtje pauze is wel noodzakelijk
anders hou ik het niet uit
Nee, niet voor/tijdens werktijd aarskonijnquote:
Chill, al die kekke kleurenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, niet voor/tijdens werktijd aarskonijn
Jij en een sigaar, wat cool!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens gast, twee weken geleden op een verjaardag van een vriend een sigaar gerookt, jeweetsch
Whehe, voelde me net Don Corleonequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij en een sigaar, wat cool!![]()
Ik rook altijd een goede sigaar met de man van Draakje, met een hele goede borrel erbij!![]()
![]()
Hoezo, snoof je er ook coke bij dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe, voelde me net Don Corleone
Van die NL groente ga je geen kekke kleuren zien hoorquote:
Nee ik gooide vervolgens ook een afgehakt hoofd bij iemand in z'n bedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo, snoof je er ook coke bij dan?
Dat is dan wel weer aardigquote:
Nee dat dan weer nog nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Van die NL groente ga je geen kekke kleuren zien hoor
Nooit een joint gerookt?
Wowquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kan ook best wel aardig zijn
Verkeerde hoofd hangjas... mijn kut collega zit nog tegenover me... met hoofd!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ik gooide vervolgens ook een afgehakt hoofd bij iemand in z'n bed![]()
Inderdaadquote:
heb je je sigaarhouder dingetje nog wel ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Verkeerde hoofd hangjas... mijn kut collega zit nog tegenover me... met hoofd!![]()
Ik zag trouwens laatst een reclame... 8 dvd versie met sjit van Corleone... lijkt me best cool!
"let op de nog" ? Damn, je lijkt mijn kut collega welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat dan weer nog niet
Let op de nog
Whehe doen we het hoofd van je collegaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Verkeerde hoofd hangjas... mijn kut collega zit nog tegenover me... met hoofd!![]()
Ik zag trouwens laatst een reclame... 8 dvd versie met sjit van Corleone... lijkt me best cool!
Whehehequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"let op de nog" ? Damn, je lijkt mijn kut collega wel
dat wil ik ook wel weer isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
Nee ga binnenkort wel eensch aan de joint
Preciesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel weer is
zal het weekend vast wel lukken
Wat zeg jij nou?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Inderdation! En daarna met dat hoofd gaan voetballen ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe doen we het hoofd van je collega![]()
8 dvds, wat voor extra's zaten daarbij?
Mensen mensen mensen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
whehehquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen mensen mensen!
De volgende meeting gaat dus een NL groente meeting worden? wheheheh![]()
Patrick, hijss viezzzzzzzzz!quote:
Doe mijn broertje daar maar de groetequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga dit weekend naar graspop
toepasselijker kan toch niet
nu welquote:
quote:
ik weet nie wie jou broertje isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Doe mijn broertje daar maar de groete
wat is dat??quote:
ik snap em nog steeds nietquote:
Lyn post "Joh", en ik post een plaatje met "Joh".. .that's it!quote:
Wat jij allemaal uitspookt met vriendlief hoeven wij niet te weten hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Seventees het volgende:
Sjee... ik heb de afgelopen dagen zoveel spierpijn gehad
Op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat er spieren zaten
Hoi allemaal!
3pack, tot moggel en bedankt voor je inzet!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:07 schreef Droxz.nl het volgende:
Wat jij allemaal uitspookt met vriendlief hoeven wij niet te weten hoor!
Lekker!quote:Seven!
* Droxz.nl zet extra pak ijsthee neer!
ben je nu verdwaald?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:45 schreef Bellerophon het volgende:
Heuh morgen zit ik hier weer de heule dag![]()
Ow wacht
Inderdaadquote:
Ja zeg datquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen beller![]()
nu niet meer verdwalen he, raak je zo de weg van kwijt
Deze?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:40 schreef draculettetje het volgende:
mensen hier die al wat weten over de samsing jet telefoon?
met dit weer helemaal een goed plan!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeg datVandaag weer op tijd naar huis
zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeg datVandaag weer op tijd naar huis
Deuren zitten meestal op slot, daarvoor hebben ze sleutels uitgevonden!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:40 schreef tripack het volgende:
morguuh![]()
stond ik hier toch voor een gesloten deur
![]()
en zo vroeg was ik toch niet
Ja daarom juistquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met dit weer helemaal een goed plan!
yep die bedoel ik!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deze?
http://jet.samsungmobile.com/
Ziet eruit als een leuke foonquote:
goede morgen tri pack!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:40 schreef tripack het volgende:
morguuh![]()
stond ik hier toch voor een gesloten deur
![]()
en zo vroeg was ik toch niet
whehehe maar die deur is normaal om half 9 al openquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deuren zitten meestal op slot, daarvoor hebben ze sleutels uitgevonden!
ow das wel minderquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom juist![]()
Morgen thuis werken, heb die middag namelijk een crematie van mijn oom
minder, gecondoleerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom juist![]()
Morgen thuis werken, heb die middag namelijk een crematie van mijn oom
Ja dank jequote:
want?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ziet eruit als een leuke foonHeb het alleen niet zo op samsung
Nah mijn broer heeft er momenteel ook 1, en hij heeft ontzettende kuren met dat ding. Een vriend van mij heeft precies dezelfde en ook hij heeft er kuren meequote:
heb wel meer gelezen van samsung met kuren, over deze kan ik dat niet vindenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah mijn broer heeft er momenteel ook 1, en hij heeft ontzettende kuren met dat ding. Een vriend van mij heeft precies dezelfde en ook hij heeft er kuren mee
Maar die jij bedoelde is natuurlijk wel een heel ander type telefoon
Hangt natuurlijk ook volledig van het type telefoon afquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb wel meer gelezen van samsung met kuren, over deze kan ik dat niet vinden
heb nu al weer 2 jaar ook een samsung nooit problemen mee gehad
werkse danquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:09 schreef Crazy-p het volgende:
Daar ben ik weer
werken tot 6 uur.. en dat met dit weer.. hoe durven ze
een marteling met stokken zwepen en hete pek enzeauquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. en met dit weer.. wat doen ze me aan
nou daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
een marteling met stokken zwepen en hete pek enzeau
dat heb ik al lang gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ben opstaan enzo!
je valt al bijna weer in slaap (ofzo iets)quote:
ja zo ongeveer wel.. dat doe ik over 3 minuten wel ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
je valt al bijna weer in slaap (ofzo iets)
Whehequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:09 schreef Crazy-p het volgende:
Daar ben ik weer
werken tot 6 uur.. en dat met dit weer.. hoe durven ze
oei en dat zonder koffiequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
In de ochtend en spoedklusjes... nooit cool, ik had nog niet eens koffie op!
Dan weet je al dat het een kut dag gaat wordenquote:
weet wat ook kut is..quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan weet je al dat het een kut dag gaat worden
Ik doe normaals niets als ik nog geen koffie heb gehad hoorquote:
Beter als een ruit in je ster!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
weet wat ook kut is..
rij ik gister na een vermoeiende werkdag naar huis door de beneluxtunnel opeens .. PATS... een ster in me ruit
wordt je ook nie vrolijk van
Hmm klotequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
weet wat ook kut is..
rij ik gister na een vermoeiende werkdag naar huis door de beneluxtunnel opeens .. PATS... een ster in me ruit
wordt je ook nie vrolijk van
Ik wist hetquote:
nee eigen autoquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm kloteEn wel of geen lease auto?
[..]
Ik wist het
Whehehehquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm kloteEn wel of geen lease auto?
[..]
Ik wist het
Boh that sucks!! Anders werd het tenminste vergoed voor je. Wat gaat zo'n "geintje" je kosten dan?quote:
moet ik nog opzoeken eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh that sucks!! Anders werd het tenminste vergoed voor je. Wat gaat zo'n "geintje" je kosten dan?
Kijk eensch aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
moet ik nog opzoeken eerlijk gezegd...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
moet ik nog opzoeken eerlijk gezegd...
Vandaar dat kekke rode knopjequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef Droxz.nl het volgende:
Leuk als mensen je bellen op je mobiel... en je hebt daar zeg maar.... GEEN ZIN IN![]()
hmja idd dat had ik ook net gevondenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk eensch aan
http://www.carglass.nl/Voorruit.2057.0.html
Heul erg nieuw zo te zienquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:53 schreef Eustace. het volgende:
Hoi!Nieuw hier, Eustace, aangenaam.
![]()
Ik moet nog tot 18.00 en verveel me nu al.
morguuhquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:53 schreef Eustace. het volgende:
Hoi!Nieuw hier, Eustace, aangenaam.
![]()
Ik moet nog tot 18.00 en verveel me nu al.
Ja lekker, koffie.quote:
er zijn hier niet zo heel veel met kinders enzulksquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja lekker, koffie.
Het is overigens niet zo dat ik een wilde baan heb en vrouw en kindâh die jubelend na een werkdag zeggen 'oh vader, u bent thuis!' of zo.Ik ben maar een scholier met een bijbaan. Ik doe sociaal administratief werk in de advocatuur, bevalt me goed, veel leuker dan hersenloos vakken vullen onder het bewind van Adolf Heijn.
Kinderen zijn engquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn hier niet zo heel veel met kinders enzulks
Maar... het is FOK!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn hier niet zo heel veel met kinders enzulks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
* stuiter stuiter stuiter stuiter stuiter*
Daar is er bijv 1
Zelfkennis enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jij bent ook af en toe engquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:09 schreef Eustace. het volgende:
Wauw, op mijn kantoor kan ik heel leuk uit me raam staren (ambtenarenstijl), maar dit keer is er daadwerkelijk wat te zien. Er wordt een gebouw gesloopt.
Maar, maar, het is heel spectaculair hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:10 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Lol, t blijft ambtenarenstijl... Een gebouw dat gesloopt wordt, is al fun![]()
![]()
Save Urself!
Hear hearquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:06 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Altijd belangrijk om die goed te hebben ontwikkeld
Ik en eng in 1 zin... tsssquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
maar jij bent ook af en toe eng![]()
kinderen kan je nog de hoek in slaan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik en eng in 1 zin... tsss![]()
Essie en Droxz, shut it...
dat is viiieeessss jongeequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Eustace. het volgende:
Wth, een cliënt van de advocaat waarvoor ik werk steekt volgens mij net een dikke joint op tijdens de bespreking. Zou hij straks gaan vertellen dat ze opeens begon te trillen?
Mutsquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Kweet nie ... Maarre.... Kijk es goed naar de naam?!
/fail![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Eustace. het volgende:
Wth, een cliënt van de advocaat waarvoor ik werk steekt volgens mij net een dikke joint op tijdens de bespreking. Zou hij straks gaan vertellen dat ze opeens begon te trillen?
whehehequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:21 schreef Crazyessie het volgende:
/zingt Bad boys... bad boys... Watcha gonna do... Watcha gonna do when they come for u...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:21 schreef Crazyessie het volgende:
/zingt Bad boys... bad boys... Watcha gonna do... Watcha gonna do when they come for u...
Het is wel een kalende man met een rare snor die wankel loopt en om de zoveel seconden zijn longen eruit roggelt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:23 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Het is wel een kalende man met een rare snor die wankel loopt en om de zoveel seconden zijn longen eruit roggelt.Hij kijkt een beetje als die wilde meneer van TV met die tuinprogramma's die urenlang vol fascinatie kan lullen over een Poolse snorrenvlinder of zoiets.
Vind zowel deel 1 als deel 2 echt top filmsquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:26 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whoehoeeewww blijft leuke film... Ik kan er nix aan doen, maar zn uiterlijk speelt totaal g1 rol (lees:) maar vind Will Smith toch wel ok als acteur.
leuk films hoeven geen goed verhaal te hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vind zowel deel 1 als deel 2 echt top films![]()
Verhaal is niet zo belangrijk met dergelijke films, als ze de kijker maar vermaken
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vind zowel deel 1 als deel 2 echt top films![]()
Verhaal is niet zo belangrijk met dergelijke films, als ze de kijker maar vermaken
True that isquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:32 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mwhaaa ik vind bij zowat elke film, daar waar deel 2 komt.. Is overduidelijk zwakker dan deel 1...
Erg jammer, hoe tegenwoordig bijna elk concept wordt uitgemolken..
Bij deze ook weer, t verhaal bij deel 1 is al natuurlijk the usual, maar bij deel 2 vindt ik t jammer dat t in nog simpeler jasje is gestoken..
Daarentegen blijf ik erbij, tis idd een erg leuke filmWant hij vermaakt mij wel
En heb stiekem beide films ook idd in bezit
whehehe ergens best wel grappigquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef Eustace. het volgende:
HIJ IS SCHULDIG! HIJ HEEFT HET GEDAAN! Maar hij wilt wel schuld ontlopen. De lul. Wat een geweldige kantoorsoap dit.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is
Zijn maar een paar films waar nummer 2 sterker was dan nummer 1. Terminator 2 is 1 van die weinige films
Nee man, dat doe je al te veel moeite... gewoon oneindig laten overgaan... ik heb ook geen voicemailquote:
Je hoort echt geweldig grappige verhalen hier.quote:
True!! Maar IT heeft geen vervolg hequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:36 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ahhh nee dat meen je!! Hahah ok ok, t zijn leuke films.. Maar toch ook niet meer dan dat?Maarja wie ben ik dan weer.. Ik vind It een steengoeie film
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True!! Maar IT heeft geen vervolg heEn dat bedoelde ik
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Jaaah ok.. Als je egt doelt op deel 2 films.. Dan ga ik voor de beste deel 2 Scary Movie..
Hoe afgezaagd het thema ook is, ze weten het wel elke x op een unieke manier te brengen.
Door juist alle topfilms weer lekker ordinair onderuit te halen..
Ik blijf t voor de geest halen: Carmen Electra, die speelt alsof ze huppelkutje uit god hoe heet die film dat ze achterna wordt gezeten door een gast in n zwart kleed met n wit masker met zn bek open en n mes.. Tralalalaa....
Maar goed..
Carmen Electra die haar speelt, en door de tuin rent.. uiteindelijk tussen de tuinsproeiers terecht komt en ff togh n interessant showtje weggeeft..
Blijft leuk als je beseft dat in de originele film, die actrice zowaar tietloos is, lelijk.. uitgemergeld...
Of draaf ik nu doorTietloos wil ik haar niet noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is dan toch een scene uit Scream?
Ik moet toegeven dat dat zeker een goede film is
Flauwe humor vind ik sowieso altijd smakelijk om te zien![]()
Monty Python bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tietloos wil ik haar niet noemen
Maar dat is dan toch een scene uit Scream?
Ik moet toegeven dat dat zeker een goede film is
Flauwe humor vind ik sowieso altijd smakelijk om te zien![]()
Monty Python bijvoorbeeld
Geniaal die seriequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Jaah! Scream! Hehe...
Kutfilm![]()
Maarre.. Nou ja ok... Ik vind dr dan tietloos![]()
Maarja, nee Terminator 2 of Scary Movie 2..
Geef mij de laatste dan maar..
Monty Python ben k helaas nie zo mee bekend, maar ken je Have U Been Served? Ofzoiets.. Engelse serie in n warenhuis.. Ook grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |