Nog 5 minuten!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend de tiefusIs het al weekend?
Mogguh iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog 5 minuten!succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jah gaat welquote:
Ik ben benieuwd, eer ik zoveel ruzie met mijn kut collega heb...quote:
[..]
Nog 5 minuten!succes heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
da's nie fijn, je schrikt je gewoon rot danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gaat wel![]()
vanaacht om 2 uur ging alleen de telefoonterwijl er niks aan de hand was
Mijn moeder.... ze wilt haar geld terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gaat wel![]()
vanaacht om 2 uur ging alleen de telefoonterwijl er niks aan de hand was
[..]
Nog 5 minuten!Succes manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
dan had ze dat wel mogen zeggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn moeder.... ze wilt haar geld terug
echt wel we hebben nog een half uur wakker gelegen om te w88 en zelfs nog mobiels aan gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's nie fijn, je schrikt je gewoon rot dan
Ik zal het doorgevenquote:
je hebt ook gewoon niemand gesproken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel we hebben nog een half uur wakker gelegen om te w88 en zelfs nog mobiels aan gedaan
quote:
Dank u allen!quote:
Bwahahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[..]
Dank u allen!
Ik zal u de rest van de dag extra demotiveren!
*nee ik maak hem niet*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
nee...ik dacht dat op opnemen drukte, maar drukte mis... en daarna niemand gesprokenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt ook gewoon niemand gesproken?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*nee ik maak hem niet*BwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
fijn, nog meer, dat had ik nou net nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[..]
Dank u allen!
Ik zal u de rest van de dag extra demotiveren!
Moeilijk jeweetzzzz!quote:
Ik maak hem maar nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn, nog meer, dat had ik nou net nodig
Demotiveren kan je leren!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn, nog meer, dat had ik nou net nodig
maar vanuit gaan dat er ook niks is dan! anders was het wel nog een keer geprobeerd!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
nee...ik dacht dat op opnemen drukte, maar drukte mis... en daarna niemand gesproken
Duidelijk een geval van de "juiste instelling"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijk jeweetzzzz!
GODVER ik zou dat gesprek hebben om 09:00... maar nog niemand gezien...
Baas zit lekker te ouwehoerne met andere collega's, en mijn kut collega is.... geen idee waar...
Idd, als het echt belangrijk geweest was... hadden ze nog wel een keer geprobeerd te bellen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar vanuit gaan dat er ook niks is dan! anders was het wel nog een keer geprobeerd!
Mooie tijd om even relaxt koffie te drinkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duidelijk een geval van de "juiste instelling"
Dacht je alles gehad te hebbenquote:
Per ongeluk over je collega dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mooie tijd om even relaxt koffie te drinken
Deze keer ga ik mijn droxz speciaal niet over me heen gooien denk ik...
Dat gaat niet, dat lukt me alleen expresquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar vanuit gaan dat er ook niks is dan! anders was het wel nog een keer geprobeerd!
jah idd dat dachten wij dus ook, maja je bent wel in 1 klap klaar wakkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, als het echt belangrijk geweest was... hadden ze nog wel een keer geprobeerd te bellen!
Wat deed jij met mijn moeder?quote:
Mogguh!quote:
Succesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat gaat niet, dat lukt me alleen expres![]()
Aha, ik moet gaan... gesprek!
Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Lets just say; je moeder is niet zo old-fashioned as I thought
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |