Is inderdaad wel lekker.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Prosecco dan, niet het feit dat Dr Flash steeds te laat is.
Dat zijn die zwarte tabletten die je moet eten als je diarree hebt.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef Platina het volgende:
Destilleren?
heb nog nooit van Norit gehoord.
Daarvoor wordt deze methode inderdaad vaak gebruikt.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
waterzuivering?
aktieve koolstof..wat klinkt dat mooiquote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Norit is aktieve koolstof. Maar waar je dat bij nodig hebt? Behalve om de diarree te stelpen natuurlijk
Is dit het antwoord op de vraag dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:49 schreef ScottTracy het volgende:
De actieve kool (waar Norit inderdaad uit bestaat) wordt dan toegevoegd aan water, waarna verschillende stoffen zich daaraan hechten. Als het water dan wordt gefiltreerd, blijft de actieve kool samen met de verontreinigende stoffen in het filter hangen.
Geleerd bij survivalen maar weet de term niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:49 schreef ScottTracy het volgende:
De actieve kool (waar Norit inderdaad uit bestaat) wordt dan toegevoegd aan water, waarna verschillende stoffen zich daaraan hechten. Als het water dan wordt gefiltreerd, blijft de actieve kool samen met de verontreinigende stoffen in het filter hangen.
Scott wil denk ik een naam horen....quote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit het antwoord op de vraag dan?
Nee, dat is het proces dat bij waterzuivering plaatsvindt, dacht dat het jullie kon helpenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit het antwoord op de vraag dan?
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ADSORPTIE
Ik denk dat het hem puur om de opname van de giftige stoffen in de actieve kool gaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef Platina het volgende:
Wat is er dan fout aan filtreren....Die hint die je gaft geeft zelfs duidelijk aan dat het om filtreren gaat.
Volgens Wiki is dit wel de termquote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef Platina het volgende:
Wat is er dan fout aan filtreren....Die hint die je gaft geeft zelfs duidelijk aan dat het om filtreren gaat.
Nee, lees dan nog maar eens goed. Of zoek 'adsorptie' op op Google of Wikipedia, want ik ga het niet weer allemaal uitleggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef Platina het volgende:
Ockels en Kuipersquote:
quote:
Dr Flash +1quote:
Dat is wat Kamikaze doet.quote:
Bob Marley?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Onder welke naam is Baile Atha Cliath beter bekend?
Aha ..dit verheldert de zaak ..abc'tje nuquote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
aan alle gokkers: Het gaat niet om een persoon
Da's een Ierse (Gaelic) benaming voor iets, maar wat? Dublin?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Onder welke naam is Baile Atha Cliath beter bekend?
Stand AKQ # 1615:quote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's een Ierse (Gaelic) benaming voor iets, maar wat? Dublin?
Dat is Edinburgh dan. Nieuwe vraag gaarnequote:
in het geheel niet juist, knul (=gelijk 6 woord verhaal)quote:
Ik meen dat ooit gelezen te hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
in het geheel niet juist, knul (=gelijk 6 woord verhaal)
da's een stuk beter, lijkt me (weer eentje)quote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef De_Hertog het volgende:
Mwa, in het geheel niet... Het is Raymond van de Klundert, lijkt er aardig op zou ik zeggen
Zekerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
De Bugatti Veyron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |