hou je bekquote:Op maandag 22 juni 2009 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic.
Helaas zal TS gebashed worden
alsof dat verplicht isquote:Op maandag 22 juni 2009 16:40 schreef dagdag het volgende:
maar nooit wat over zichzelf vertellen
Niets? Die voorbeelden die TS opnoemt zijn namelijk niet slechts voor homo's.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:43 schreef Ypmaha het volgende:
Wat wil je dan horen: dat is zooooooooooooooo 2007
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
Dit topic is niet gay, dagdag heeft gelijk.
Ik denk eerder dat het gewoon gefrustreerde sukkels zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
Ach ja, de mensen die het hardst roepen dat iets of iemand gay zijn dat zelf in de meeste gevallen, alleen weten ze het nog niet.
Laat Emimich eens met rust.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef Ritmo het volgende:
...Aldus de puisterige nerd die op zaterdagavond achter z'n PC zit om daarna alleen in bed te stappen, over een gast op de foto met 2 dames naast hem in de kroeg/club.
Kan ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het gewoon gefrustreerde sukkels zijn.
quote:
Nee, zelfs z'n UI is nu foetsie.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft die zich ooit nog gemeld hier eigenlijk?
http://forum.fok.nl/user/history/259125quote:Op maandag 22 juni 2009 16:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft die zich ooit nog gemeld hier eigenlijk?
Ehm... je hebt door dat je nu jezelf een fag noemt? Pannenkoek.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic.
Helaas zal TS gebashed worden
Echt IEDERE KEER als ik jou iets van deze strekking zie posten zie ik die foto voor mequote:Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef Ritmo het volgende:
puisterige nerd
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Daarom moet je hier zeker ook posten he ?
Btw , TS is een vieze nicht
Jullie zijn slimquote:Op maandag 22 juni 2009 17:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Ehm... je hebt door dat je nu jezelf een fag noemt? Pannenkoek.
Nee, die foto is niet echt gay. Maar echt mannelijk is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:40 schreef dagdag het volgende:
Users die op fok zitten en alls gay vinden alles wat je doet maakt niet uit het is gay
voorbeelden
[ afbeelding ]
- als je dure kleding koopt
- als je andere muziek dan metal houd
- als je niet lijkbleek bent
- als je andere hobbys's hebt dan 24 u per dag gamen
zo gaan we nog wel tijdje door
verdachten- jitzzze jaap
klacht bepaalde users die overal maar gay opzeggen maar nooit wat over zichzelf vertellen
"Ja, maar ik pwn wel alle chickies in m'n roze blouse"quote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso mannen die roze dragen zijn niet goed wijs (of ze nou he, ho of bi zijn, daar maak ik geen verschil in). Roze is voor meisjes en vrouwen. Niet voor mannen.
Krijgen we die discussie ook weer.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso mannen die roze dragen zijn niet goed wijs (of ze nou he, ho of bi zijn, daar maak ik geen verschil in). Roze is voor meisjes en vrouwen. Niet voor mannen.
Mee eensquote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef stbabylon het volgende:
Lichtroze is net zo mannelijk als lichtblauwquote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef stbabylon het volgende:
Eens. Maar net zo irritant als iedereen beoordelen, is je wat aantrekken(behalve op een gezonde sociale manier)van wat andere mensen zeggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:37 schreef Nikmans het volgende:
Punt is gewoon dat mensen zich veel te druk maken over de manier waarop anderen leven en daardoor hoogstwaarschijnlijk zelf levenloze sukkels zijn.
Klinkt bot maar anders kan ik het niet verwoorden. Leef en laat leven is mijn credo
ik zag een beeldschermquote:
quote:
kijk even rechts dan daar staat toch een beeldschermquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Damn, je bent volgens mij in je jeugdige jaren zwaar getroffen door iets traumatisch..
Als dat je als eerste opvalt ipv de chick ben je misschien niet gay maar zeker geen heteroquote:
hey homo, sinds wanneer ben jij het eens met dagdagquote:
Ik ben niet gay.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |