Ik had de laatste hequote:
Waarom? Je kan het nu al importeren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Demon's Souls Designer Interview
http://www.gametrailers.c(...)w-demons-souls/52090
En een 13-minuten walkthrough.
http://g4tv.com/videos/39(...)ct-Feed-Walkthrough/
Must-have voor mij dit najaar.
Heb ik via eBay gedaan, nooit geleverd, nu probeer ik via Paypal mijn geld terug te krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom? Je kan het nu al importeren.
Nice, wel duur abbonementje zeker?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:44 schreef Snever het volgende:
Ik laat ff me chick een mobiel abbo afsluiten.
Chick kan bellen/smsen
Snever een Playstation 3![]()
i will join this club!
Woah, sick. Dat moet wel een duur telefoontje geweest zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:44 schreef Snever het volgende:
Ik laat ff me chick een mobiel abbo afsluiten.
Chick kan bellen/smsen
Snever een Playstation 3![]()
i will join this club!
Juist een vet goedkope telefoon met een redelijk abonnement. Mn vriendin had een abo voor 2 jaar van 35per maand ofzo en kreeg een tv van 400eu erbij, en geen telefoonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Woah, sick. Dat moet wel een duur telefoontje geweest zijn.
waaow stop hammer time.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Juist een vet goedkope telefoon met een redelijk abonnement. Mn vriendin had een abo voor 2 jaar van 35per maand ofzo en kreeg een tv van 400eu erbij, en geen telefoon
gsmtrack.nlquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
waaow stop hammer time.
waar haalt zij die abo's vandaan dan?!
Ah zo. Ja, dat kan wel inderdaad. Normaal krijg je dit soort abonnementen met telefoon, maar als je die niet neemt dan betaal je de tv maandelijks af.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Juist een vet goedkope telefoon met een redelijk abonnement. Mn vriendin had een abo voor 2 jaar van 35per maand ofzo en kreeg een tv van 400eu erbij, en geen telefoon
Eindelijk een echte kerel!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben uit Middelburg. My God, wat een drukte. Maar ze waren nog voorradig na 2 uur in de rij te hebben moeten wachten
* Pheno is updating his PS3 now.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:48 schreef Mindstate het volgende:
Weet iemand of Super Stardust HD ook in de Amerikaanse store in de sale is? Heb namelijk daar nog 10 dollar opstaan en wil dat spel wel halen, als hij zo goedkoop is
Ik hars mijn borsthaar al jarenquote:
quote:
Paupersquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben uit Middelburg. My God, wat een drukte. Maar ze waren nog voorradig na 2 uur in de rij te hebben moeten wachten
* Pheno is updating his PS3 now.
Nee, voor 60 euro korting + 3 br-films wil ik wel even in een rij staan hoor. De benzine betaalt de baas toch, daar zit ik niet meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |