abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70261715
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!
Geweldig verhaal, nu lag ik in een deuk. Maar euhhh koesch koesch, je blijft uit Haarlem weg wil je!
pi_70261823
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand ergens de Sprite of Fanta goedkoper gespot?

Ik zal even kijken, zag vandaag in de krant dat

Edit :Alleen Sisi, 7up, Pepsi
  maandag 22 juni 2009 @ 18:44:45 #103
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70261835
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Geweldig verhaal, nu lag ik in een deuk. Maar euhhh koesch koesch, je blijft uit Haarlem weg wil je!
Haha OK Het was ook meer bij wijze van grap dat ik dat zei tegen die man

Ik ga nu effe Vijzelgracht en Dam checken... Tot later!

BTW: Hebben jullie ook als j eergens binnenkomt dat je dan meteen kijkt wat voor iets er bij de balie staat?
pi_70261893
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

BTW: Hebben jullie ook als j eergens binnenkomt dat je dan meteen kijkt wat voor iets er bij de balie staat?
LOL ja. Toen we vanmorgen bij de kassa kwamen kwam die miep zelfs direct naar de kassa om de heineken aanpassing door te geven (we werden direct herkend), dat was wel wat minder. Maar goed, daar hadden we de vorige week al een zooi cola, mona en taartjes gescoord.
pi_70261936
quote:

[..]

Als ik meerdere keren bij de balie bent geweest kijk ik daar wel naar anders moet ik zeggen van Hey , ik heb WEER wat goedkoper gevonden
pi_70261951
edit dubbel
pi_70262529
Ik ga nog even 3 tubes halen bij de AH waar ik als eerste geweest ben, ik neem er geen zes want als de manager komt en mij herkent moet ik de helft afstaan, en dat komt ook weer zo lullig over. Brb.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:12:12 #108
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70263064
Ai, AH Koningsplein uitverkocht! Nu maar effe @ Dam kijken
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 19:12:27 #109
235287 Rowinvd
pi_70263077
quote:
Hahah ja, bij sommige denk je dan echt van dat kan nog eens een lastige klus worden, terwijl je bij de ander weet dat het wel gaat lukken om het mee te krijgen
pi_70263090
Ik haal elke week zowat gratis koffie in tussenuren.

pi_70263223
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik haal elke week zowat gratis koffie in tussenuren.

Waar , bij appie?
pi_70263262
Dude dit hele topic gaat toch alleen maar over de appie als ik de TT goed lees?
  maandag 22 juni 2009 @ 19:20:06 #113
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70263429
Nu in de rij op DAM, weet nu al dat het hels karwei wordt
pi_70263468
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef Omnifacer het volgende:
Nu in de rij op DAM, weet nu al dat het hels karwei wordt
Wat?
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 19:22:31 #115
235287 Rowinvd
pi_70263552
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Wat?
Om z'n geld terug te halen bij de klantenservice, denk ik zo

@Omnifacer: Succes
pi_70263717
Helaas, bij de AH waar ik vanochtend was en net weer was ging het mis. Ik kom bij de kassa, was bonuskaart vergeten, gelukkig mocht ik die van mijn voorganger gebruiken. Die vrouw haalt een A4tje tevoorschijn waarop stond dat de Aquafresh handmatig aangeslagen moest worden voor ¤1.50. Ik zeg: Nou, dan hoef ik 'm niet. Die vrouw van . Helaas. Mag ik trouwens morgen wel weer legaal die Andrelon halen of is het 6 producten per week, of zelfs per actie?
  maandag 22 juni 2009 @ 19:30:10 #117
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70263914
IZI! Die dushi keek nauwelijks naar de foldert! Als ze morgen weer werkt probeer ik de Persil ook hoor!
pi_70263969
Dit is het eerste topic wat ik zie hiervan. Of nou ja zie, dat m'n oog er op valt zeg maar. ( )
Maar gaat het er dus om gratis producten te krijgen doordat je andere folders laat zien van concurrenten die het goedkoper aanbieden?
  maandag 22 juni 2009 @ 19:31:45 #119
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70263987
Nu nog effe Westermarkt, dan trainen en op terugweg Vijzelgracht. Ik ben echt triest
pi_70263997
Klopt.
Die was trouwens niet voor jou bedoeld dat je triest was, maar voor de post erboven .
Maar over dat triest zijn btw. Ik snap best dat mensen ons triest vinden, maar het is toch echt de schuld van de Albert Heijn. Mensen die dan dingen al 100 pizza's gaan kopen gaat toch wel te ver, omdat je dan wel eten weg moet gooien. Maar het is gewoon leuk, vooral de rompslomp eromheen, dat er allemaal mensen bij komen enzo. Het voelt goed als je met gratis producten en een appeltaart de winkel uitgaat . Ook brengt het een lichte vorm van spanning met zich mee heb ik.
pi_70264089
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef sam93dor het volgende:
Klopt.
Die was trouwens niet voor jou bedoeld dat je triest was, maar voor de post erboven .
Oké, dat maakt het even wat duidelijker ja.
En ik denk dat ik het ook maar ga proberen dan.
pi_70264254
En nog een vraag. Geldt het ook als het bij AH niet in de aanbieding is en bijvoorbeeld bij de C1000 wel? Of geldt het alleen als beide aanbiedingen in hun folders staan?
pi_70264267
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef Omnifacer het volgende:
IZI! Die dushi keek nauwelijks naar de foldert! Als ze morgen weer werkt probeer ik de Persil ook hoor!
Wat heb je gehaald/met welke folder dan?
pi_70264294
Bij mij is ook de buit binnen . Wel heel veel tandenborstels, want die van Etos was echt precies dezelfde aanbieding maar dan goedkoper (terwijl Etos ook van Ahold is!). De andere aquafresh artikelen van Etos waren duurder, dus geen mondwater ofzo. Wel staat achterop ook een 3-pack tandpasta aquafresh goedkoper.
Met de tandpasta is het helaas (nog) niet gelukt, maar met Silan wel. Bier was hier ook al aangepast.

Ben er wel de hele dag mee zoet geweest. Vooral in 1 filiaal in zuid-oost Amsterdam deden ze moeilijk en bleven ze steeds lang weg om het na te vragen bij de manager. Toen manager kwam wist hij zijn eigen regels niet eens!
Ik: de etos heeft de tandenborstels goedkoper, dus wil graag geld terug
hij: die actie is al afgelopen (daar beginnen ze steeds mee gek genoeg )
ik: nee hoor, lees maar hier (had een nieuwe voorwaardenfoldertje van andere AH meegenomen)
hij: oh ok. maar etos is geen supermarkt dus het mag niet
ik: nee, hoor drogisterijen tellen ook mee, staat op de site van ah.nl
hij: nou even zoeken dan hoor. (10 minuten zoeken)
hij: ja maar ik zie geen tandenborstels in het bonus krantje
ik: (mijn geduld raakt beetje op )Jawel hoor, ALLE aquafresh, dove, andrelon en rexona combinaties. die in het krantje zijn maar voorbeelden, maar deze tandenborstels gelden ook. Staat in het gangpad, ga maar kijken.
hij: hij ging kijken in zijn winkel, kon hij het eerst niet eens vinden, weer 10 minuten later komt hij pas terug
hij: ja ik zie het. geef maar geld terug. Heel verhaal verder dat hij er niks aan kon doen, want vorige week waren er ook onterechte gratis producten gegeven. Kan mij niet schelen, gaat om nu.
ik: geld gekregen. "ja, en nu nog een appeltaartje!"
hij: nee, appeltaartje was vorige week dat was nu afgelopen. (stom dat hij dat zegt, want had ondertussen al 25 minuten staan wachten, alleen al uit service zou hij dat appeltaartje moeten geven)
ik: nog een keer op voorwaarden wijzen, het staat hier echt.
hij: oh ok, hebben we nog bonnen (vraagt ie aan klantenservice meisje)
meisje: nee, kan ze niet vinden.
ik: nou, dan geef je er toch gewoon 1 mee
hij: ok en iemand anders ging het appeltaartje halen. kreeg eentje die beetje zwart uitzag, maar zag dat meerdere AH last hadden van zwarte appeltaartjes. "ik doe het echt volgens het programma" nou dan is dat programma fout als ze er altijd zwart uitkomen. Hebben jullie ook vaak zwarte appeltaartjes?

Dus iedereen: manager zuid-oost weet zijn eigen regels niet en doet heel moeilijk om dingen geld terug te geven. aquafresh tandpasta wilden ze ook niet doen en persil deden ze ook niet (al had ik wel hetzelfde volume, maar zat in duo-verpakking). Morgen herkansing persil bij andere ah's
pi_70264311
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
En nog een vraag. Geldt het ook als het bij AH niet in de aanbieding is en bijvoorbeeld bij de C1000 wel? Of geldt het alleen als beide aanbiedingen in hun folders staan?
Lees even de handleiding in de OP door voordat we straks 10 vragen van jou krijgen.
pi_70264342
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Op de site van Albert Heijn staan alle producten met een Laagste Actie Prijs Garantie, alleen voor die producten geldt het!
pi_70264539
Heeft iemand trouwens al een nieuwe Hoogvliet folder kunnen vinden? Staat er nog iets bij?
pi_70264679
Die Hoogvliet folder (nieuwe) heb ik al 2 dagen.
Niks kunnen vinden voor deze week. Alleen de Danone Danio fruitkwark alle soorten 2 beker van 450 gram voor ¤3. Ik weet niet of dat goedkoper is en of ze bij de AH hetzelfde in de aanbieding hebben, en volgensmij krijg je maar 25% terug ofzo dan. De liga is helaas Liga Continue dus die mag niet.
Dat was het
pi_70265745
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef sam93dor het volgende:
Die Hoogvliet folder (nieuwe) heb ik al 2 dagen.
Niks kunnen vinden voor deze week. Alleen de Danone Danio fruitkwark alle soorten 2 beker van 450 gram voor ¤3. Ik weet niet of dat goedkoper is en of ze bij de AH hetzelfde in de aanbieding hebben, en volgensmij krijg je maar 25% terug ofzo dan. De liga is helaas Liga Continue dus die mag niet.
Dat was het
He balen, dan maar op Jumbo wachten!!!
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70265842
Maar even op bas en dirk wachten, beweren op tv de goedkoopste te zijn
pi_70265911
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef miepknip het volgende:
Maar even op bas en dirk wachten, beweren op tv de goedkoopste te zijn
Vreemd, Hoogvliet is bewezen opnieuw de goedkoopste! En Etos is gegarandeerd ergens goedkoper!
pi_70265964
Nou ik ben net even met de Etos folder langs geweest, en inderdaad ik heb zes Between Teeth tandenborstel á 2.50 per stuk.

Stralende tanden!
pi_70266012
En de AHs zijn weer dicht.
Wat gaan jullie morgen halen?
Ik bij 3 AHs tandenborstels en bij een nog tandpasta, en de Andrelon proberen .
  FOK!fotograaf maandag 22 juni 2009 @ 20:17:19 #134
235287 Rowinvd
pi_70266139
Ik ga de tandenborstels morgen ook maar eens proberen, nu ik er goed naar kijk doen deze inderdaad wel mee
Had vanmiddag wel al voor de zekerheid 2 Etos folders ingeslagen, voor het geval dat het nog nodig zou zijn, dus die heb ik in ieder geval al
pi_70266267
Ik heb een nieuwe aanbieding gevonden

http://www.mcd-supermarkt(...)older_f7_week_26.pdf

Aquafresh tandenborstels 1,37 per stuk. Dat is dus 3 voor 4,11
Dus goedkoper als bij de AH!
pi_70266313
Zo lekker de hele dag gewerkt, dus geen gratis producten hier.
Ik zag overigens dingen hangen van dat het bier alleen vandaag de prijs van de bas had. Hoe zit dat eigenlijk met de term "overlappende periode". Als ze morgen de prijs omhoog gooien is de actie van de bas toch ook nog overlappend?

Geef lekker geen LAPG als je het niet waar kan maken...
pi_70266616
tvp ;o
  maandag 22 juni 2009 @ 20:31:04 #138
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70266737
Zo, nog even Westermarkt en Haarlemmerdijk gedaan... Man o man, wat een dom personeel Echt niet te geloven... Straks hele verhaal, zit nu op gsm @ sportschool
pi_70267084
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:20 schreef snabbi het volgende:
Als ze morgen de prijs omhoog gooien is de actie van de bas toch ook nog overlappend?

Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meer .
pi_70267164
morgen eens even tandpasta inslaan
pi_70267231
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meer .
het overlapt de actieperiode (22/06 vandaag, ah loopt van 22/06 tot 28/06) dus het overlapt
pi_70267287
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Dropdown het volgende:

[..]

het overlapt de actieperiode (22/06 vandaag, ah loopt van 22/06 tot 28/06) dus het overlapt
Het overlapt vandaag. Morgen niet meer.
pi_70267329
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Het overlapt vandaag. Morgen niet meer.
jij snapt het!
pi_70267374
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef UncleSam het volgende:

[..]

jij snapt het!
Ja, maar het moet de actieperiode overlappen.

De actieperiode loopt van 22/06 tot 28/06.

En de Bas/Dirk/Lekker Doen folder overlapt op 22/06.
Het overlapt de actieperiode, dus of je het nou vandaag, morgen of zondag koopt, het overlapt nog steeds .
  maandag 22 juni 2009 @ 20:49:10 #145
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70267439
dat van dat we straks alleen verschil nog maar terugkrijgen is onzin he ?
ik hou het niet meer bij met updates van voorwaarden en shit
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70267473
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef UncleSam het volgende:

[..]

De laagste actieprijsgarantie geldt op alle A-merkacties uit de AH Bonusfolder. Is een van deze aanbiedingen in de overlappende actieperiode in een andere folder goedkoper, dan krijgt u het aankoopbedrag terug en een heerlijke appeltaart gratis

Dat ze vandaag de prijs hebben aangepast heb ik morgen toch geen boodschap aan. Er staat niet dat het op het betreffende moment ergens anders goedkoper moet zijn, maar er staat de overlappende actieperiode
pi_70267488
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef sam93dor het volgende:

[..]

Op de site van Albert Heijn staan alle producten met een Laagste Actie Prijs Garantie, alleen voor die producten geldt het!
En als die producten ook bij een andere winkel goedkoper staan op de site, in de folder of gewoon in de winkel kun je ze dus gratis krijgen?
pi_70267599
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

En als die producten ook bij een andere winkel goedkoper staan op de site, in de folder of gewoon in de winkel kun je ze dus gratis krijgen?
Je moet een originele folder van de winkel hebben waar het product goedkoper in staat. Anders werkt het niet.

Ik ben trouwens benieuwd hoe dat afloopt met die overlapping. Ik laat het aan jullie over morgen
pi_70267676
Ik denk nu trouwens dat ze met de overlappende actieperiode de actieperiode van de concurrent bedoelen. De overlappende actieperiode in het geval van Heineken zou dus alleen vandaag zijn, want dat is de actieperiode van Dirk.
pi_70267686
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Je moet een originele folder van de winkel hebben waar het product goedkoper in staat. Anders werkt het niet.

Ik ben trouwens benieuwd hoe dat afloopt met die overlapping. Ik laat het aan jullie over morgen
Ik hoef toch geen bier, aangezien het niet gratis is . Maar ik zie het inderdaad morgen wel . Morgen om 12 uur uit, dus ga ik sowieso 3 winkels langs. Kan sowieso in die 3 winkels al voor 70 euro aan spullen naaien, en dan komt er nog 7x4 (taart) bij, dus weer 100 eutjes. Kom ik al op 400 :d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')