Geweldig verhaal, nu lag ik in een deuk. Maar euhhh koesch koesch, je blijft uit Haarlem weg wil je!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Omnifacer het volgende:
HET GAAT OM DE PRIJS DIE JE UITEINDELIJK PER PRODUCT BETAALT LIEVE MENSEN! Laat je dus niet afpoeieren met dat argument dat het een 4-pack moet zijn!
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand ergens de Sprite of Fanta goedkoper gespot?
Haha OKquote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Geweldig verhaal, nu lag ik in een deuk. Maar euhhh koesch koesch, je blijft uit Haarlem weg wil je!
LOL ja. Toen we vanmorgen bij de kassa kwamen kwam die miep zelfs direct naar de kassa om de heineken aanpassing door te geven (we werden direct herkend), dat was wel wat minder. Maar goed, daar hadden we de vorige week al een zooi cola, mona en taartjes gescoord.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Haha OKHet was ook meer bij wijze van grap dat ik dat zei tegen die man
Ik ga nu effe Vijzelgracht en Dam checken... Tot later!
BTW: Hebben jullie ook als j eergens binnenkomt dat je dan meteen kijkt wat voor iets er bij de balie staat?
Als ik meerdere keren bij de balie bent geweest kijk ik daar wel naar anders moet ik zeggen van Hey , ik heb WEER wat goedkoper gevondenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Haha OKHet was ook meer bij wijze van grap dat ik dat zei tegen die man
Ik ga nu effe Vijzelgracht en Dam checken... Tot later!
BTW: Hebben jullie ook als j eergens binnenkomt dat je dan meteen kijkt wat voor iets er bij de balie staat?
Hahah ja, bij sommige denk je dan echt van dat kan nog eens een lastige klus worden, terwijl je bij de ander weet dat het wel gaat lukken om het mee te krijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Omnifacer het volgende:
Waar , bij appie?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik haal elke week zowat gratis koffie in tussenuren.
Wat?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef Omnifacer het volgende:
Nu in de rij op DAM, weet nu al dat het hels karwei wordt
Oké, dat maakt het even wat duidelijker ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef sam93dor het volgende:
Klopt.
Die was trouwens niet voor jou bedoeld dat je triest was, maar voor de post erboven.
Wat heb je gehaald/met welke folder dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef Omnifacer het volgende:
IZI! Die dushi keek nauwelijks naar de foldert! Als ze morgen weer werkt probeer ik de Persil ook hoor!
Lees even de handleiding in de OP door voordat we straks 10 vragen van jou krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
En nog een vraag. Geldt het ook als het bij AH niet in de aanbieding is en bijvoorbeeld bij de C1000 wel? Of geldt het alleen als beide aanbiedingen in hun folders staan?
Op de site van Albert Heijn staan alle producten met een Laagste Actie Prijs Garantie, alleen voor die producten geldt het!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
En nog een vraag. Geldt het ook als het bij AH niet in de aanbieding is en bijvoorbeeld bij de C1000 wel? Of geldt het alleen als beide aanbiedingen in hun folders staan?
He balen, dan maar op Jumbo wachten!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef sam93dor het volgende:
Die Hoogvliet folder (nieuwe) heb ik al 2 dagen.
Niks kunnen vinden voor deze week. Alleen de Danone Danio fruitkwark alle soorten 2 beker van 450 gram voor ¤3. Ik weet niet of dat goedkoper is en of ze bij de AH hetzelfde in de aanbieding hebben, en volgensmij krijg je maar 25% terug ofzo dan. De liga is helaas Liga Continue dus die mag niet.
Dat was het
Vreemd, Hoogvliet is bewezen opnieuw de goedkoopste! En Etos is gegarandeerd ergens goedkoper!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef miepknip het volgende:
Maar even op bas en dirk wachten, beweren op tv de goedkoopste te zijn
Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:20 schreef snabbi het volgende:
Als ze morgen de prijs omhoog gooien is de actie van de bas toch ook nog overlappend?
het overlapt de actieperiode (22/06 vandaag, ah loopt van 22/06 tot 28/06) dus het overlaptquote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meer.
Het overlapt vandaag. Morgen niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
het overlapt de actieperiode (22/06 vandaag, ah loopt van 22/06 tot 28/06) dus het overlapt
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het overlapt vandaag. Morgen niet meer.
Ja, maar het moet de actieperiode overlappen.quote:
De laagste actieprijsgarantie geldt op alle A-merkacties uit de AH Bonusfolder. Is een van deze aanbiedingen in de overlappende actieperiode in een andere folder goedkoper, dan krijgt u het aankoopbedrag terug en een heerlijke appeltaart gratisquote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nee want de Heineken actie van de Bas was alleen maandag geldig. Morgen is het dinsdag en overlapt het dus niet meer.
En als die producten ook bij een andere winkel goedkoper staan op de site, in de folder of gewoon in de winkel kun je ze dus gratis krijgen?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Op de site van Albert Heijn staan alle producten met een Laagste Actie Prijs Garantie, alleen voor die producten geldt het!
Je moet een originele folder van de winkel hebben waar het product goedkoper in staat. Anders werkt het niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En als die producten ook bij een andere winkel goedkoper staan op de site, in de folder of gewoon in de winkel kun je ze dus gratis krijgen?
Ik hoef toch geen bier, aangezien het niet gratis isquote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je moet een originele folder van de winkel hebben waar het product goedkoper in staat. Anders werkt het niet.
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat afloopt met die overlapping. Ik laat het aan jullie over morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |