quote:Op maandag 22 juni 2009 19:16 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Lettertype vond ik drama
logo's op verschillende hoogtes is een drama
smurflogo
strepen
witte krag en witte v hals
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:16 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Lettertype vond ik wel aids, kraagje etc viel mij alles mee.
dramatisch nummerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef Jasza het volgende:
Btw dat nieuwe nummer:
Sjaakie wolfs clubiconen voor altijd?
Echt optyfen met dat nummer
Ajax was zo idioot geweest het te betalenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urby heeft 1 seizoen geweldig gespeeld op de linksbackpositie. Was denk het seizoen onder Ten Cate en anders Blind. Kans is best groot dat hij daar dit seizoen weer terecht komt. Op links is weinig plaats met Sulejmani en eventueel Elia.
Eerlijk is eerlijk hij speelt het gewoon goed. Laten we wel wezen: als wij dat zouden krijgen voor zo'n speler zouden we dat prachtig vinden.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
14 miljoen, ongelooflijk...![]()
Wat een gladiool die Munsterman. Die kan rechtstreeks naar het gesticht.
Als je het bericht nog enigszins geloofwaardig wil maken moet je vooral met zo'n uitspraak komen ja.quote:Aanvallend ben ik minder dan verdedigend natuurlijk, dus ik ben tevreden
Wie hoor je dan klagen over Jol?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, zouden jullie een coach niet eens een keer de tijd geven? Nu kun je deze zomer wéér op zoek naar een nieuwe trainer.
Dat is volgens mij die Supusepa of zoietsquote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die speler in het midden, ken ik niet?
Blijkbaar heeft dat shirt gele (quote:Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is dat keepersshirt trouwens graflelijk
Ik hoop dat dat gele shirt blijft, want dat vond ik best een mooi shirtje voor de keeperquote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft dat shirt gele () strepen over de hele mouw heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |