Te saai voor woorden,quote:Op maandag 22 juni 2009 16:45 schreef koningdavid het volgende:
14 miljoen voor Elia moeten we natuurlijk nooit doen.
Is die eerste training een beetje interessant?
Neequote:Op maandag 22 juni 2009 16:45 schreef koningdavid het volgende:
14 miljoen voor Elia moeten we natuurlijk nooit doen.
Is die eerste training een beetje interessant?
Stilte voor de stormquote:Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef dndiek het volgende:
Welke betaalbare spelers zien jullie graag naar Ajax komen? Het is vrij rustig qua nieuwe spelers in A'dam, toch?
Laat hem alstublieft 35 miljoen gaan vragen voor Elia.......!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is gewoon een verongelijkte kleuter.
Kijk naar dat hele Ten Hag naar psv gebeuren.
Saharquote:Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sahar nu trouwens toch naar Espanyol.
Oh, als hij er zin in heeft zal het wel lukken jaquote:“Ik heb heel veel zin om een toppieseizoen te draaien, zit vól motivatie”, zegt hij tegenover het weekblad.
Ga dan maar lekker net als rotterdam-zuid collecterenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sahar![]()
Ik wil een echte, complete centrumspits.
Neeeeeeeeeuh.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
Ik begreep een beetje dat Jol in Urby een linksback ziet.
Pre-cies. Hij had gewoon beter moeten nadenken en niet zo kneuzig moeten doen. Als je in de winter al in verband wordt gebracht met topclubs, waarom in fucking godsnaam ga je dan verlengen?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:08 schreef Cheiron het volgende:
Verder gewoon oprotten met Elia. Hij wilde toch zo nodig verlengen afgelopen periode, dit is wat je er van krijgt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
NEE. Dalijk halen ze geen linksback, zetten ze Urby daar neer, gaat het fout en heb je helemaal nietsquote:Op maandag 22 juni 2009 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vrees van wel. Zoiets zei Jol op persco. Geen idee of die ergens geheel is terug te kijken.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wel goed begreep Kevin?
Nergens voor nodig. Voor die 9 miljoen die Ajax wil uitgeven aan Elia kan dat al.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker net als rotterdam-zuid collecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |