Ik ben ook wel gecharmeerd van Sergio Ramos. Maar dat heeft niet zoveel met dit topic te maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef Rejected het volgende:
Als Jol van Urby een degelijke linksback maakt vind ik dat erg tof. Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van vleugelverdedigers met een actie en een goede voorzet(bijv. Sergio Ramos en Clichy).
Eerst Braafheid die zei dat Ajax laks was en dat hij geen goed gevoel over het contract had en nu Engelaar. Danny zit met zijn hoofd nog op de costa?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:09 schreef Noshiba het volgende:
Engelaar: 'PSV was gewoon fanatieker dan Ajax'
Toch goed dat ze dat het zo stil houden, wij denken hier allemaal dat ze niks aan het doen zijn m.b.t aankopenquote:Ondanks de kwaliteit van de huidige spelersgroep hoopt Jol zijn selectie toch nog te kunnen versterken. ,,Ik wil wel altijd graag winnen”, zei Jol. ,,Dan is een eerste vereiste toch goede spelers. We zijn druk bezig op dat gebied. Ook hoop ik dat de spelers die vorig jaar zijn aangetrokken nog een stap omhoog kunnen maken.”
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Eerst Braafheid die zei dat Ajax laks was en dat hij geen goed gevoel over het contract had en nu Engelaar. Danny zit met zijn hoofd nog op de costa?
Wel graag alle info de volgende keer, blijkbaar wilden ze hem niet erg graag.quote:Een paar maanden geleden liet Engelaar in Sportweek nog weten dat hij ook het komend seizoen graag in buitenland wilde spelen. “Dat was inderdaad de intentie, maar behalve PSV en Panathinaiokos was er niet echt concrete interesse. Ik heb wel begrepen dat Ajax geïnformeerd heeft, maar PSV was fanatieker. Ik wil graag nog eens kampioen worden en ik hoop dat dit met PSV gaat lukken.”
Zit nu te kijke maar geen ideequote:Op maandag 22 juni 2009 18:04 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Kwam het bij het eerste nieuws al, om 18:19? Of zeiden ze dat niet
Braafheid is natuurlijk bullshit, en ik ben blij ook dat engelaar niet gekomen is!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Eerst Braafheid die zei dat Ajax laks was en dat hij geen goed gevoel over het contract had en nu Engelaar. Danny zit met zijn hoofd nog op de costa?
Wat is de grap? Want ik mis hem.. of ik vind het gewoon niet grappigquote:Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zit nu te kijke maar geen idee![]()
Zitten er rotte appels in de selectie:
Maat: Ja tuurlijk wel genoeg.
Interviewer: Wie dan?
Maat: Doe ik geen uitspraak over
Nee maar gastquote:Op maandag 22 juni 2009 18:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat is de grap? Want ik mis hem.. of ik vind het gewoon niet grappig
Hoe triest.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, Pranjic heeft zelf die 7 ton extra betaald die Heerenveen wilde hebben..
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel een genuanceerd politiek correct antwoordquote:Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja man Terrorrobbiequote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een grapjas die maat van jou, jaszak.
Mja ander maatje van me zat te focken dat ie hem tikken zou geven alstie Sno zou afkraken dus misschien vandaarquote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wel een genuanceerd politiek correct antwoord
Het zag er iig niet echt gemotiveerd uit maargoedquote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef Pritt het volgende:
Had Sno al een lekker kleurtje van zijn lange zomervakantie?
quote:Emanuelson kan zich wel vinden in nieuwe-oude rol onder Jol
Urby Emanuelson heeft gereageerd op de uitspraken van Jol. Jol gaf tijdens de persconferentie aan dat hij Emanuelson weer wil gebruiken als linksback, en dus niet als aanvaller. "Ik ben er erg tevreden mee. Op linksback heb ik mijn beste tijd toch meegemaakt. Aanvallend ben ik minder dan verdedigend natuurlijk, dus ik ben tevreden", vertelt Emanuelson.
Hiermee lijkt een eventuele komst van Ivan Obradovic definitief niet door te gaan.
quote:Aanvallend ben ik minder dan verdedigend natuurlijk, dus ik ben tevreden
Dan had ik mijn seizoenskaart ingeleverd..quote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef Nashje het volgende:
Niet eens om een bron vragen ofzo.
Mensen mensen toch. Als ik had gepost dat Ronaldo toch niet naar Real gaat, maar Ajax de gelukkige is, hadden jullie dat ook geloofd?
Heb dat shirt hier in de kast hangen. Wat een oerlelijke kraag heeft ie tochquote:Op maandag 22 juni 2009 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een lelijk lettertype zeg
[ afbeelding ]
Geef mij dat lettertype maar
Is ook een tent toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
Heb dat shirt hier in de kast hangen. Wat een oerlelijke kraag heeft ie toch
Ik vond hem juist tegenvallenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Bullebak het volgende:
Moet zeggen dat ik het nieuwe shirt in het echie wel erg mooi vind![]()
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:16 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Lettertype vond ik drama
logo's op verschillende hoogtes is een drama
smurflogo
strepen
witte krag en witte v hals
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:16 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Lettertype vond ik wel aids, kraagje etc viel mij alles mee.
dramatisch nummerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef Jasza het volgende:
Btw dat nieuwe nummer:
Sjaakie wolfs clubiconen voor altijd?
Echt optyfen met dat nummer
Ajax was zo idioot geweest het te betalenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urby heeft 1 seizoen geweldig gespeeld op de linksbackpositie. Was denk het seizoen onder Ten Cate en anders Blind. Kans is best groot dat hij daar dit seizoen weer terecht komt. Op links is weinig plaats met Sulejmani en eventueel Elia.
Eerlijk is eerlijk hij speelt het gewoon goed. Laten we wel wezen: als wij dat zouden krijgen voor zo'n speler zouden we dat prachtig vinden.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
14 miljoen, ongelooflijk...![]()
Wat een gladiool die Munsterman. Die kan rechtstreeks naar het gesticht.
Als je het bericht nog enigszins geloofwaardig wil maken moet je vooral met zo'n uitspraak komen ja.quote:Aanvallend ben ik minder dan verdedigend natuurlijk, dus ik ben tevreden
Wie hoor je dan klagen over Jol?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, zouden jullie een coach niet eens een keer de tijd geven? Nu kun je deze zomer wéér op zoek naar een nieuwe trainer.
Dat is volgens mij die Supusepa of zoietsquote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die speler in het midden, ken ik niet?
Blijkbaar heeft dat shirt gele (quote:Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is dat keepersshirt trouwens graflelijk
Ik hoop dat dat gele shirt blijft, want dat vond ik best een mooi shirtje voor de keeperquote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft dat shirt gele () strepen over de hele mouw heen
Cvitanisch tegen Issi.. dat gaan we niet doen hoor.. laat jol de tering krijgen. Zit niet op ballet.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Cvitanisch tegen Issi.. dat gaan we niet doen hoor.. laat jol de tering krijgen. Zit niet op ballet.
Hoop dat hij beter is dan zijn broerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is volgens mij die Supusepa of zoiets
Ik hoop het wel anders is het zonde om hem erbij te houden. Ik ken die jongen verder niet. Nooit echt zien voetballen. Misschien dat anderen hier wel wat meer over hem wetenquote:
Stond op ajax1.nl een lijstje met rugnummers die die gast had gezien, vond het wel interessant om te postenquote:De rugnummers worden meestal op ajax.nl bekend gemaakt, maar ik weet niet of dat altijd voor de eerste training is of niet. Ik zag vandaag en paar jongens met nieuwe nummers, maar de meesten hadden nog het zelfde nummer als vorig seizoen. Hier en overzicht over de nummers die ik kon zien:
3. Oleguer (3)
5. Jan Vertonghen (5)
6. Rasmus Lindgren (6)
8. Urby Emanuelson (8)
11. Ismail Aissati (11)
12. Kenneth Vermeer (12)
17. Rob Wielaert (17)
18. Gabri (18)
19. Toby Alderweireld (38)
20. Dario Cvitanich (20)
22. Siem de Jong (22)
23. Vurnon Anita (28)
24. Jan Arie van der Heijden (24)
25. Evander Sno (25)
27. Daley Blind (39)
29. Mitchell Donald (29)
31. Sergio Padt -
33. Javier Martina (33)
34. Kennedy Bakircioglu (7)
39. Darko Bodul -
Na de training was ik even in de fanshop, en die gast zei dat de nummers die er nu waren nog niet zeker waren. Blind moest hem 1 deze dagen nog een nieuwe lijst geven.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Stond op ajax1.nl een lijstje met rugnummers die die gast had gezien, vond het wel interessant om te posten
Ok mooiquote:Op maandag 22 juni 2009 20:03 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Na de training was ik even in de fanshop, en die gast zei dat de nummers die er nu waren nog niet zeker waren. Blind moest hem 1 deze dagen nog een nieuwe lijst geven.
Linksback moet er komenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Bowie snapt het (behalve dat er op het moment nog juist géén versterkingen zijn gekomen): Boulah moet komen!
Toch is Eindhoven een MET STOOFPEREN club! Ach, dat geldt voor EiffelTowers Den Bosch ook. Al denkt Peter Vogelaar dat 't een pracht club is.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
onbeduidende kutclubjes en dan PSV durven noemen als onbeduidend en clubje.
Snap ik echt niet van je, PSV heeft een erg goede naam in Europa. Maar goed..
Dat hoop ik ook niet. Ik vind Elia een leuke voetballer hoor, daar niet van, maar als hij gehaald gaat worden, gaat dat zeker ten koste van spelers die ik liever in de basis zie staan. Ik denk dan bijv. aan Urby of Mikey.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk hij speelt het gewoon goed. Laten we wel wezen: als wij dat zouden krijgen voor zo'n speler zouden we dat prachtig vinden.
Ik hoop niet dat Ajax dat daadwerkelijk gaat neerleggen.
Hotlink is een baas? Welnee, schei toch uit.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas is het toch ook!
Zal wel gewoon een geldkwestie zijn geweest, kan in spanje meer verdienen denk ik, bij ajax zal hij, hoop ik tenminste, niet meteen in de hogere salarisschalen worden ingedeeldquote:Op maandag 22 juni 2009 20:23 schreef Barca het volgende:
Vind het wel jammer dat Sahar niet voor ons koos.
kutsitequote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hotlink is een baas? Welnee, schei toch uit.
Denk ik ook. Maar, ik bedoel: Sahar zou zich in de schaduw van Suarez misschien tot een (voor de Nederlandse eredivisie en misschien meer) topper kunnen ontwikkelen. Wat heeft Espanyol voor hem betaald? Ik zou denken dat iemand die bij De Graafschap niet eens heel bijzonder was met een transfersom van 2 miljoen vorstelijk vergoed is.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een geldkwestie zijn geweest, kan in spanje meer verdienen denk ik, bij ajax zal hij, hoop ik tenminste, niet meteen in de hogere salarisschalen worden ingedeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |