Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buiten gehoor van je partner bijvoorbeeld.
het verre verre oosten jaquote:
Wat ben je heerlijk cynisch!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niets wat het niveau: Mooie ogen, neuken? ontsteeg.
Beetje singles na 18.00 uur dus.
Dat is wel het minste.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh volgens mij komt de majoor vanmiddag/vanavond weer langs
Weer een stapje verder?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 22 juni 2009 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
Weer een stapje verder?
Ik ga mijn auto halen.![]()
Is t zo grappig?quote:
Volgende honkquote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je de honken even uitschrijft kan ik je morgen vertellen tot hoever ik ben gekomenquote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:
*poke* vergeet je je vrouw niet? Die ligt al 1,5 uur te wachten op jequote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kort en bondig:quote:Op maandag 22 juni 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je de honken even uitschrijft kan ik je morgen vertellen tot hoever ik ben gekomen
Dit hele avontuur + je gedrag daarom heen is wel grappig jaquote:
Ik zou hem iets uitgebreider doen, maar thats mequote:Op maandag 22 juni 2009 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kort en bondig:
Honk 1: Zoenen.
Honk 2: Borsten betasten/strelen onder kleren
Honk 3: Genitaliën betasten (handen)
Honk 4: Genitaliën betasten (mond)
Honk 5: Neuken.
Mijn gedrag eromheen?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dit hele avontuur + je gedrag daarom heen is wel grappig ja
Ik zou gewoon gelijk voor de homerun gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou hem iets uitgebreider doen, maar thats me
Er zijn maar 4 honken bij baseballquote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou hem iets uitgebreider doen, maar thats me
Dat is neem ik aan alle honken achter en door elkaar?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gelijk voor de homerun gaan.
Gelukkig spreken we dan niet over baseballquote:
Uhu, je doet dan wel beetje anders jaquote:
Komt een knuppel en een stel ballen bij kijken dus...quote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig spreken we dan niet over baseball
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |