Tis hier OUD nietquote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Niets mis met ouwehoeren over trouwen en kinderen.
Het zijn niet mijn favoriete onderwerpenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Niets mis met ouwehoeren over trouwen en kinderen.Zolang ik het maar niet hoef te doen.
Is dat zo plaats gebonden?quote:
Over auto's praten is ook niet mijn favoriet en dat gebeurt hier ook vaak.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn favoriete onderwerpen
iddquote:
Als openingszin?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand nog leuke openingszinnen gehoord dit weekend?
Mijn leukste was: "Ik vind je lief, ben je getrouwd?"
En jouw reactie?" Zie je een ring om deze vinger?"quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer dat ik niet altijd zo goed luister.quote:
Die ga ik onthoudenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind hem wel grappig. Mits tactisch gebruikt.quote:
We have means of making you listenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
Jammer dat ik niet altijd zo goed luister..
.
Wanneer heb je tijd?quote:
Niets wat het niveau: Mooie ogen, neuken? ontsteeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn eerste 4 reacties waren: Wat? Huh? Wat zeg je nou? Ik kan er echt geen chocola van makenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
Als openingszin?
Ik zou echt zeggen "Hoe zou jij nou kunnen weten of ik lief ben of niet. Je hebt nog geen woord met me gewisseld."
Buiten gehoor van je partner bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef Litpho het volgende:
Ik vind hem wel grappig. Mits tactisch gebruikt.
Nu maar hopen dat je het eens kan gebruiken.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig. Mits tactisch gebruikt.
Tuuuuuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We have means of making you listen.
Een teamgenoot van me komt gewoon weg met "Hey, ik ken jou ergens van"... De lul.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buiten gehoor van je partner bijvoorbeeld.
het verre verre oosten jaquote:
Wat ben je heerlijk cynisch!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niets wat het niveau: Mooie ogen, neuken? ontsteeg.
Beetje singles na 18.00 uur dus.
Dat is wel het minste.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh volgens mij komt de majoor vanmiddag/vanavond weer langs
Weer een stapje verder?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 22 juni 2009 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
Weer een stapje verder?
Ik ga mijn auto halen.![]()
Is t zo grappig?quote:
Volgende honkquote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je de honken even uitschrijft kan ik je morgen vertellen tot hoever ik ben gekomenquote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:
*poke* vergeet je je vrouw niet? Die ligt al 1,5 uur te wachten op jequote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kort en bondig:quote:Op maandag 22 juni 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je de honken even uitschrijft kan ik je morgen vertellen tot hoever ik ben gekomen
Dit hele avontuur + je gedrag daarom heen is wel grappig jaquote:
Ik zou hem iets uitgebreider doen, maar thats mequote:Op maandag 22 juni 2009 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kort en bondig:
Honk 1: Zoenen.
Honk 2: Borsten betasten/strelen onder kleren
Honk 3: Genitaliën betasten (handen)
Honk 4: Genitaliën betasten (mond)
Honk 5: Neuken.
Mijn gedrag eromheen?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dit hele avontuur + je gedrag daarom heen is wel grappig ja
Ik zou gewoon gelijk voor de homerun gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou hem iets uitgebreider doen, maar thats me
Er zijn maar 4 honken bij baseballquote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou hem iets uitgebreider doen, maar thats me
Dat is neem ik aan alle honken achter en door elkaar?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gelijk voor de homerun gaan.
Gelukkig spreken we dan niet over baseballquote:
Uhu, je doet dan wel beetje anders jaquote:
Komt een knuppel en een stel ballen bij kijken dus...quote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig spreken we dan niet over baseball
dus wel, en er zijn 4 honken!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah? hoe dan?quote:
Uhm er zijn ook maar 4 honken, ook in de metafoorquote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je begint wel op volgorde, maar zodra je alle honken gehad heb, ga je afwisselen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is neem ik aan alle honken achter en door elkaar?
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt een knuppel en een stel ballen bij kijken dus...
-1 Flauw
I know, kon ook niks leukers bedenken, sorry.quote:
En niet minder dan 9 innings.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
Komt een knuppel en een stel ballen bij kijken dus...
-1 Flauw
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
Totaal ander onderwerp:
Terugkoppeling gesprek vanmorgen; ze vonden me nuchter, ook vonden ze het positief dat ik al ervaring in het vakgebied heb en dat ik goed Engels spreek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |