Betweterigquote:Misschien mag je wel meer vanavond...
En natuurlijk faalsarcasme!quote:Zoiets heet Industrial Death Grindcore New Rapmetal...
quote:Nee, jij doet zeker wel WO...
Ik doe het ook altijdquote:Op maandag 22 juni 2009 15:06 schreef Trigalti het volgende:
Ai ai.. ik ben er zo één.
Waarom zou het depressief overkomen?...
dat zijn dus 2 puntjes teveel.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef Tyr80 het volgende:
Ieder puntje is 1 mentale klokcyclus, een soort denkpuntje dus.
Precies.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:07 schreef Biels het volgende:
Ja! Terechte klacht. Enkele variantjes!
Mysterieus:
[..]
Betweterig
[..]
En natuurlijk faalsarcasme!
[..]
Had je dit echt niet verwacht?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:33 schreef Samsonneke het volgende:
LOLLERGRAPPIG HEEL VEEL MENSEN DOEN NU ZEG MAAR VAN DIE PUNTJES NA HUN ZINNEN OMDAT TS DAT STOM VIND T WHAHWHAW: D:DD
D :
![]()
w
wahwawhaw had dit niet verwacht
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef Houdnini het volgende:
Het is een diepgewortelde vorm van hoognodige rust die haar creatie zoekt op een forum vol mensen die zich in ieder topic uiten met penisverhoudingen en intelligentiemetingen...
Duidelijk?
Ik geloof deze gastquote:Op maandag 22 juni 2009 15:31 schreef Gupje het volgende:
Wut........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Neequote:
Heb je haar dit laten lezen?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:43 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het echt zo grappigNet kwam de buurvrouw langs om te vragen of ik wat minder hard kon bulderen van het lachen.
Nee johquote:
Ben je bang dat mensen er achter komen dat je op fok zitquote:Op maandag 22 juni 2009 15:46 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Nee johIk zei dat ik moest lachen om een grappig filmpje en zei dat ik de volgende keer wat rustiger zou doen.
Nou, nu ik erover nadenk, ik associeer het wel met heel vlak, monotoon praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |