Nou, het is nu uit met mijn ex. Ik heb haar naam ook mijn msn nick weggehaald. En je hebt van die epische VMBO'ers die niet kunnen lezen en vragen of het uit is.quote:ATTENTIE
Deze topic bevat epische faal.
Klacht: Mensen die niet (goed) kunnen lezen.quote:Mitch: Is het uit?![]()
O.us: Leer lezen.![]()
En ditquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef wise het volgende:
uit met je wijf.
dat betekend wraak en pics van ex op fok!
Aandachtshoer.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:31 schreef o.us het volgende:
Er staat ook een gebroken hartje op naast mijn msn nick...alsnog vragen die senielen het nog.
Nee, ik had het uitgemaakt omdat zij problemen heeft. Voordat al die problemen begonnen was ze een zeer leuke meid. Zonde.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:33 schreef Buitendam het volgende:
Dus je bent gedumpt?
(Wee je gebeente als je het gooit op: nee, we hebben het samen besloten)
En wat zijn haar problemen precies? Dat jij een kinderachtige homofiel bent, wat o.a. tot uiting komt in de waarde die je blijkbaar hecht aan iets triviaals als een 'msn naam'?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, ik had het uitgemaakt omdat zij problemen heeft. Voordat al die problemen begonnen was ze een zeer leuke meid. Zonde.
Terecht, altijd zo kansloos als mensen hun vriend/vriendin zijn naam in hun msn nick hebben. Wat willen ze daarmee bereiken?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:37 schreef Appelknaller het volgende:
subklacht: mensen met de naam van hun vriendin in hun nick
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:43 schreef B.E.D het volgende:
Mensen die Mitch heten
TS is verwekt tijdens een aflevering van Baywatch
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:43 schreef B.E.D het volgende:
Mensen die Mitch heten
TS is verwekt tijdens een aflevering van Baywatch
Dus je hebt haar in de steek gelaten toen het lastig werd. Held.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, ik had het uitgemaakt omdat zij problemen heeft. Voordat al die problemen begonnen was ze een zeer leuke meid. Zonde.
je weet niet wat voor he. Misschien was het wel een onwijze controlfreak die ging janken om haar zin te krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:00 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dus je hebt haar in de steek gelaten toen het lastig werd. Held.
Alle vrouwen janken en zeuren. Als je daar niet tegen kunt moet je maar van de herenliefde worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
je weet niet wat voor he. Misschien was het wel een onwijze controlfreak die ging janken om haar zin te krijgen.
Of mensen die zeggen Jij hier?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef zoekjewat het volgende:
ik loop door de albert heijn, segt iemand die ik tegenkom die ik ken: ow ben je ook boodschappen aan het doen???![]()
zelfde soort faal
Hij houdt niet van je!!11!1quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn vriend heeft mijn naam ook niet in zijn msnnaam.
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Alle vrouwen janken en zeuren. Als je daar niet tegen kunt moet je maar van de herenliefde worden.
Mij lijkt lenzen dragen zo uberfail voor mijn ogen dat ik graag bril blijf dragen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:37 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht TS. Het lijkt mij ook vervelend om lenzen te hebben, misschien heb ik dan zelfs nog wel liever een bril.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:31 schreef o.us het volgende:
Er staat ook een gebroken hartje op naast mijn msn nick...alsnog vragen die senielen het nog.
Of je nou 'Hallo', 'Hoi', 'Hoi met *naam*' of 'Hallo, met mij' zegt dat is in principe allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:12 schreef padlarf het volgende:
Of mensen die de telefoon opnemen met 'Hallo, met mij!'
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:48 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Of je nou 'Hallo', 'Hoi', 'Hoi met *naam*' of 'Hallo, met mij' zegt dat is in principe allemaal hetzelfde.
Dus snap niet wat je daar vreemd aan vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |