Nou, het is nu uit met mijn ex. Ik heb haar naam ook mijn msn nick weggehaald. En je hebt van die epische VMBO'ers die niet kunnen lezen en vragen of het uit is.quote:ATTENTIE
Deze topic bevat epische faal.
Klacht: Mensen die niet (goed) kunnen lezen.quote:Mitch: Is het uit?![]()
O.us: Leer lezen.![]()
En ditquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef wise het volgende:
uit met je wijf.
dat betekend wraak en pics van ex op fok!
Aandachtshoer.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:31 schreef o.us het volgende:
Er staat ook een gebroken hartje op naast mijn msn nick...alsnog vragen die senielen het nog.
Nee, ik had het uitgemaakt omdat zij problemen heeft. Voordat al die problemen begonnen was ze een zeer leuke meid. Zonde.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:33 schreef Buitendam het volgende:
Dus je bent gedumpt?
(Wee je gebeente als je het gooit op: nee, we hebben het samen besloten)
En wat zijn haar problemen precies? Dat jij een kinderachtige homofiel bent, wat o.a. tot uiting komt in de waarde die je blijkbaar hecht aan iets triviaals als een 'msn naam'?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, ik had het uitgemaakt omdat zij problemen heeft. Voordat al die problemen begonnen was ze een zeer leuke meid. Zonde.
Terecht, altijd zo kansloos als mensen hun vriend/vriendin zijn naam in hun msn nick hebben. Wat willen ze daarmee bereiken?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:37 schreef Appelknaller het volgende:
subklacht: mensen met de naam van hun vriendin in hun nick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |