Soms zijn er mensen die niet heel veel geld hebben. Bij IKEA ontbijten is dan goed en goedkoop.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef trovey het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=9705586&start=0:2:48.389&end=0:9:4.957
Ontbijten bij IKEA. Hebben die mensen niet wat anders te doen? Get a life!
Net alsof je thuis niet goedkoper kunt ontbijten,.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:42 schreef donnakol het volgende:
[..]
Soms zijn er mensen die niet heel veel geld hebben. Bij IKEA ontbijten is dan goed en goedkoop.
Zulke goedkope onbeperkte hotdogs en frisdrank als daar heb je nergens.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Net alsof je thuis niet goedkoper kunt ontbijten,.
Meen je dat nou? Ik zou me kapot schamen om helemaal naar een woonboulevard te rijden om daar spotgoedkoop in een sfeerloze IKEA te gaan ontbijten.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef trovey het volgende:
Ze doen er allemaal ook helemaal lyrisch over alsof ze meer weten dan de eigenaar..
Driekwart van de mensen die ontbijt doet ook een aankoop in de winkel.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef Posdnous het volgende:
Er zitten daar echt altijd gigantisch veel mensen te ontbijten, meer dan er in de winkel rondlopen.
Het gaat erom dat je niet thuis bent...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Want een IKEA is veel charmanter en sfeervoller.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:51 schreef donnakol het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je niet thuis bent...
Klagen op een random internet forum daarover. Hebben mensen niet wat anders te doen? Get a job!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef trovey het volgende:
denk jij dat Ikea verlies loopt op dat ontbijt?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef trovey het volgende:
Ik heb ook niet veel geld maar elke dag naar IKEA toe om daar te ontbijten...NEVER!! Ze doen er allemaal ook helemaal lyrisch over alsof ze meer weten dan de eigenaar...wat zijn we toch slim dat we IKEA een poot uitdraaien...nee hoor, IKEA neemt dat verlies want ze weten dat genoeg mensen toch even de winkel ingaan om wat te kopen.
Kun je beter een snee brood met kaas nemen. IKEA ligt altijd buiten de stad, dan moet je met je auto er naar toe (of met de bus), lekker goedkoop is dat niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:42 schreef donnakol het volgende:
[..]
Soms zijn er mensen die niet heel veel geld hebben. Bij IKEA ontbijten is dan goed en goedkoop.
Kotsballenquote:
Yep, als je de uitzending had gezien dan wordt dat toegegeven door IKEA, maar wat maakt het hun uit, mensen kopen in de winkel wel spullen dus zo maken zo alsnog winst.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:58 schreef Mindstate het volgende:
[..]
denk jij dat Ikea verlies loopt op dat ontbijt?
Ik ben aan het lunchen (trouwens niet bij IKEA). Wat doe jij dan trouwens op het forum op dit topic te reageren...ga dan zelf ook wat nuttigs doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Klagen op een random internet forum daarover. Hebben mensen niet wat anders te doen? Get a job!
Dat doen ze bij bejaardentehuizen vaak ook, Toch blijf ik het een treurige bedoeling vinden. Ik hoop dat ik als ik zover ben dat ik definitief daar naartoe moet ze in ieder geval bingo, sjoelen, Nederlandse jengelmuziek etc. hebben afgeschaft want anders ga ik met de rollator rechtstreeks door naar het dak. Ik zal het als vrouw toch al zwaar hebben als alleenstaande zonder kids...wordt je weer constant lastiggevallen door vrouwen die zonnodig foto's van de kinderen en kleinkinderen moeten laten zien aan iedereen (kinderen en kleinkinderen die ze trouwens nooit zien want daar hebben die nazaten geen tijd voor). Bestaan er inmiddels al bejaardentehuizen voor mensen zonder een zooi aanhang? Zouden ze meteen moeten gaan bouwen met die hoeveelheid alleenstaanden die er aan staan te komen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:04 schreef Kabolter het volgende:
Ik vind het leuk voor die mensen.
Het is misschien niet helemaal de doelgroep van Ikea, die ik daar zag zitten.
Maar het is toch super leuk dat ze samen lekker kunnen eten en er ook nog eens geen schuldgevoel aan over houden omdat het zoveel geld kost. En dan ook nog eens onder de mensen zijn en met iedereen kunnen praten. Wat het schept volgens mij echt een band.
Vind het echt tof om te zien dat zoiets simpels zoveel mensen blij kan maken.
Dit zouden ze zo bij de bejaardentehuisen moeten doen.
Wordt het voor een hele groep mensen een stuk leuker.
Door al die aanhang wordt jij natuurlijk ook een stuk ouder. En ben je op oude leeftijd nog veel vitaler.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat doen ze bij bejaardentehuizen vaak ook, Toch blijf ik het een treurige bedoeling vinden. Ik hoop dat ik als ik zover ben dat ik definitief daar naartoe moet ze in ieder geval bingo, sjoelen, Nederlandse jengelmuziek etc. hebben afgeschaft want anders ga ik met de rollator rechtstreeks door naar het dak. Ik zal het als vrouw toch al zwaar hebben als alleenstaande zonder kids...wordt je weer constant lastiggevallen door vrouwen die zonnodig foto's van de kinderen en kleinkinderen moeten laten zien aan iedereen (kinderen en kleinkinderen die ze trouwens nooit zien want daar hebben die nazaten geen tijd voor). Bestaan er inmiddels al bejaardentehuizen voor mensen zonder een zooi aanhang? Zouden ze meteen moeten gaan bouwen met die hoeveelheid alleenstaanden die er aan staan te komen.
Jij ontbijt niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef trovey het volgende:
Ik ontbijt thuis.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:21 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Door al die aanhang wordt jij natuurlijk ook een stuk ouder. En ben je op oude leeftijd nog veel vitaler.
Pak je gewoon de foto's af en geef je die gasten in de rolstoel gewoon een dikke druk.
Ik denk dat we in die tijd staan te schuren met onze rollators tegen plastic heupen.
En dat we gaan bungeejump-kunstgebit-schieten. Dan moet je bungeejumpen en je kunstgebit op een taart mikken. En diegene die mist moet de taart opeten, met zijn handen op de rug.
En je zoekt de mensen met Alzheimer er tussen uit. En dan de mensen die 30 minuten iets kunnen onthouden. Stel dat zo'n persoon Rietje heet. Dan zeg je tegen Rietje dat je Bingo heet. En dan zeg je om de minuut: Rietje! En zij dan: Bingo!
Ik denk dat ze voor de grootste groep gaan. Dus wat de meeste mensen wel leuk oké vinden. En waaraan de meeste mensen kunnen deelnemen (qua mobiliteit).quote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog meet tips? Geef ik ze even door aan het verzorgingtehuis waar mijn oud-buurvrouw nu zit, 94 en die baalt ook van al die bingo, sjoelen en Nederlandse jengelmuziek, over de optredens van allerlei volksdansgroepen maar niet te spreken. Wie heeft bedacht dat bejaarden dat allemaal leuk vinden? Er zijn toch genoeg oudere mensen die daar ook niets mee hebben.
Welkom op FOKquote:Op maandag 22 juni 2009 14:33 schreef Homdeck het volgende:
Zeik niet zo en laat ze lekker. Jij hebt er geen last van dus wat is het probleem?
Ik zit er niet elke week hoor, genoeg tijd om leuke dingen te doen. De oud-buurvrouw heeft me zien opgroeien vanaf 6 jaar oud tot.....nu dus dus dat zijn heel wat jaartjes. Ach we kunnen goed met elkaar opschieten (ja vriendschap met een groot leeftijdsverschil kan) dus zolang ze nog op dit blauwe bolletje rondloopt...quote:Op maandag 22 juni 2009 14:39 schreef Kabolter het volgende:
Maar jij gaat dus nog op bezoek bij je oud-buurvrouw?
Dat is wel erg tof.
Alhoewel, misschien moet je nu alvast alle leuke dingen gaan doen, ipv haar bezoeken.
Kan je later al die mensen uit lachen die nergens aan toe kwamen qua leuke dingen, omdat ze het te druk met hun kinderen hadden.
lange lunch dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben aan het lunchen (trouwens niet bij IKEA). Wat doe jij dan trouwens op het forum op dit topic te reageren...ga dan zelf ook wat nuttigs doen.
Mag het ook een man zijn? Ik val niet op vrouwen (ik ben een vrouw).quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef B.E.D het volgende:
Beter ga je op bezoek bij een jonge buurvrouw van een jaar of 35![]()
Ik kan zelf mijn tijd indelen.quote:
quote:
Dat wil ik wel zien.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef trovey het volgende:
Naar mijn weten zit een eitje er gewoon bij in...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:11 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben al wel een paar keer met huisgenoten wezen eten bij de Ikea. Het standaard ontbijtje is erg goedkoop (1 euro) maar wil je ook een eitje ofzo, dan wordt het een stuk duurder. Dat doen we dan ook nooit. Ook voor sinaasappelsap moet je extra betalen.
Maar het zit er wel vol van "volk", om het maar zo te noemen, die volgens mij beter het geld ergens anders aan kunnen besteden
Een gekookt eitje zit er ook wel bij in, maar ze hebben ook allemaal super lekkere gebakken eitjes enzo, luxere dingen. En die zijn aardig aan de prijs. Het standaard ontbijtje is best karig, en die kaas is ranzig. Maar he, voor 1 euro mag je niet klagenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Naar mijn weten zit een eitje er gewoon bij in...
En dan nog, die sinaasappelsap is ook niet 't duurste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |