Kennelijk niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:29 schreef TheClown1 het volgende:
je hoort toch zo'n kind achterin de auto wel toch. dat moet toch gewoon.
Het antwoord: het was een Belgquote:Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef Vinboy het volgende:
ja een aantal jaren geleden ook in Baerle Nassau.
Maar hoe je je kind kan vergeten? Ben je niet goed bezig!
Het kind kan in slaap gevallen zijn.. en die man was misschien heel erg gehaast en hectisch.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:29 schreef TheClown1 het volgende:
je hoort toch zo'n kind achterin de auto wel toch. dat moet toch gewoon.
Dat denkt iedere ouder. Toch gebeurt het af en toe.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ieder jaar weer 1 of meer van dit soort verhalen.
Zou mij niet overkomen iig.
Misschien wel vaker dan we ons zelf realiseren, alleen niet met zon fatale afloop en dan komt het niet in het nieuwsquote:Op maandag 22 juni 2009 11:15 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Dat denkt iedere ouder. Toch gebeurt het af en toe.
Veel mensen draaien, vooral 's ochtends vroeg, op een soort van automatische piloot, en bij zo'n pas geboren kleintje is dat een 'nieuw programma' dat nog geen diepe groeven heeft gesleten in je dagelijkse routine ..quote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand zo vergeetachtig kan zijn. Ik kan me er niets bij voorstellen.
Dat zegt toch niets over pa's dagelijkse ochtend-routine? Die kan net zo goed maar een paar weken oud zijn, dat vrouwlief al die maanden niet of op andere tijden heeft gewerkt oid?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
De baby was 11 maanden oud. Dus zo nieuw en net pas in hun leven was het allemaal niet.
Het blijf gewoon enorm onverantwoordelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:01 schreef woid het volgende:
hallo jongens, niet zo kortzichtig ajb.
hij is zn kind niet vergeten, hij is vergeten te stoppen bij de crèche. op zn werk aankomend zit normaal nooit een kind meer in de auto, dus kijkt daar ook niet naar...
het is uiterst triest voor deze mensen.
Dit meen je hopelijk niet serieus.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Gia het volgende:
Wie zegt dat het geen gemakszucht was. Dat pa bewust, vanwege haast/geen zin, niet naar het KDV is gereden? Moet er eigenlijk niet aan denken, maar gemakszucht komt tegenwoordig heel veel voor!
Misschien dacht pa dat het heus niet zo warm was, dat het niet erg was om het kind een dagje in de auto te laten. Wellicht is ie zelfs nog een keer gaan kijken, maar was het kindje toen al dood. Dan maar vlug je fout inzien en het kind door de moeder gevonden laten worden en beweren dat je het echt stomweg vergeten was weg te brengen.
omg .. dit is te zot voor woorden .. een tragisch ongeluk dat helaas iedereen kan overkomen even verdraaien naar bewuste verwaarlozing/gemakzuchtquote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Gia het volgende:
Wie zegt dat het geen gemakszucht was. Dat pa bewust, vanwege haast/geen zin, niet naar het KDV is gereden? Moet er eigenlijk niet aan denken, maar gemakszucht komt tegenwoordig heel veel voor!
Misschien dacht pa dat het heus niet zo warm was, dat het niet erg was om het kind een dagje in de auto te laten. Wellicht is ie zelfs nog een keer gaan kijken, maar was het kindje toen al dood. Dan maar vlug je fout inzien en het kind door de moeder gevonden laten worden en beweren dat je het echt stomweg vergeten was weg te brengen.
Nee, vergeten kan iedereen wel eens iets, maar een kind! En daar dan de hele dag ook niet aan denken? Gaat er bij mij niet in.
Af en toe twijfel ik aan jouw mentale gezondheidstoestand...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Gia het volgende:
Dat is wel raar ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef Meaghan het volgende:
Ook vreemd dat de crèche dan niet even met de ouders belt waar het kindje blijft.
Een simpel belletje had dat kind gewoon kunnen redden.
Nee, dit kan niet iedereen overkomen. Je kind zo achterlaten is gewoon pure onverantwoordelijkheid.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef moussie het volgende:
[..]
omg .. dit is te zot voor woorden .. een tragisch ongeluk dat helaas iedereen kan overkomen even verdraaien naar bewuste verwaarlozing/gemakzucht
Hoe kom je er in godsnaam bij om zoiets te denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Gia het volgende:
Nee, vergeten kan iedereen wel eens iets, maar een kind! En daar dan de hele dag ook niet aan denken? Gaat er bij mij niet in.
tja, als ouders over het algemeen nou netjes zouden afbellen als ze niet op komen dagen zou dat een reële optie zijn .. helaas gebeurt het maar al te vaak dat dat niet gedaan wordt, en er is gewoon te weinig personeel om daar achter aan te bellen .. althans volgens mijn kennissen die in die sector werkenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef Meaghan het volgende:
Ook vreemd dat de crèche dan niet even met de ouders belt waar het kindje blijft.
Een simpel belletje had dat kind gewoon kunnen redden.
Dan heb je dus weinig begrepen van het werken van het menselijke brein .. want ja, het kan iedereen overkomen, zelfs de lerares-moederkloek die maar 1 prioriteit heeft in haar leven, het goed zorgen voor de kinderen .. weet je nog, vorig jaar?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet iedereen overkomen. Je kind zo achterlaten is gewoon pure onverantwoordelijkheid.
Pure onverantwoordelijkheid. Kind in je auto, daar ben je je als goede ouder gewoon constant van bewust.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:33 schreef moussie het volgende:
Dan heb je dus weinig begrepen van het werken van het menselijke brein .. want ja, het kan iedereen overkomen, zelfs de lerares-moederkloek die maar 1 prioriteit heeft in haar leven, het goed zorgen voor de kinderen .. weet je nog, vorig jaar?
mwah het komt toch wel vaker voor hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pure onverantwoordelijkheid. Kind in je auto, daar ben je je als goede ouder gewoon constant van bewust.
nee, dat ben je dus niet .. soms ben je gewoon doodmoe na een nacht wandelen met het kleintje omdat de eerste tanden doorkomen oid, en dan ben je ongeconcentreerd en (sneller) afgeleid .. dat betekend niet dat je een slechte ouder bent, dat betekend dat je mens bentquote:Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pure onverantwoordelijkheid. Kind in je auto, daar ben je je als goede ouder gewoon constant van bewust.
Nou zeg bij jou zou ik géén kind willen zijn hoor. Hoe bedenk je zoiets ????quote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Gia het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand zo vergeetachtig kan zijn. Ik kan me er niets bij voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |