abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70243823
Vergeten baby sterft in auto
KESSEL-LO - Een elf maanden oude baby is in België gestorven, omdat haar vader vergeten was het kind uit zijn auto te halen.

De man ging met zijn dochter in de auto op weg naar zijn werk, maar vergat onderweg te stoppen bij de crèche, schrijft Het Laatste Nieuws maandag.

Het incident had afgelopen donderdag plaats in Kessel-Lo, maar werd in het weekeinde pas naar buiten gebracht. De moeder ontdekte het meisje ’s avonds in de auto.

Zoals altijd was de moeder op weg naar de crèche om haar dochter op te halen. Daarvoor moest zij eerst het kinderstoeltje uit de wagen van haar man halen. Het meisje was al overleden toen haar moeder aantrof. Het was donderdag 21 graden. Het meisje is vermoedelijk overleden aan uitdroging en oververhitting.

Bron

Ongelooflijk dat zoiets kan, Bizar!!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
  maandag 22 juni 2009 @ 09:16:46 #2
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70243851
Ieder jaar weer 1 of meer van dit soort verhalen.

Zou mij niet overkomen iig.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 22 juni 2009 @ 09:19:54 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70243903
Ik krijg inderdaad flashbacks, was dat vorig jaar of een aantal jaar geleden al niet eerder in België gebeurd? Alleen toen was het de moeder die het kind vergeten was... Vreselijk gewoon!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70243909
We zijn zo druk met carrière, werken en andere ellende dat we onze eigen bloedeigen kinderen vergeten. Typerend voor deze tijd.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_70243914
Bah, dat lijkt me nou echt vreselijk
Cool story, Hansel.
pi_70243935
ja een aantal jaren geleden ook in Baerle Nassau.
Maar hoe je je kind kan vergeten? Ben je niet goed bezig!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 09:25:57 #7
18653 crew  D.
pi_70244000
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:16 schreef EdvandeBerg het volgende:

Ik denk dat die man daar tot vorige week ook zo over dacht
pi_70244024
Zo'n man behoort geen kinderen te hebben. Oh wacht, hij heeft er ook geen.

Wat een droplul..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_70244039
Zeker een paar bollekes genuttigd.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_70244078
je hoort toch zo'n kind achterin de auto wel toch. dat moet toch gewoon.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_70244412
haha! Wat dom!
pi_70244429
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:29 schreef TheClown1 het volgende:
Kennelijk niet.

Overigens ken ik iemand die een half jaar geleden hetzelfde is overkomen, met het verschil dat hij bij aankomst op zijn werk bij het uitstappen zag dat hij vergeten was om een stop te maken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_70244439
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef Vinboy het volgende:
ja een aantal jaren geleden ook in Baerle Nassau.
Maar hoe je je kind kan vergeten? Ben je niet goed bezig!
Het antwoord: het was een Belg
pi_70244489
Iedereen heeft zoiets weleens... alhoewel dit wel heel schrijnend is...

Ik ben weleens onderweg naar huis geweest toen ik ineens 'bij kwam' en er achter kwam dat ik al drie afslagen te ver was gereden. Puur op automatische piloot gereden (ik sliep dus niet echt).

Soms gebeuren dat soort dingen en je kunt helaas niet kiezen bij wat en wanneer zoiets gebeurd.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:54:45 #15
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70244616
Belgen en kinderen.
Feyenoord Rotterdam
pi_70244693
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:29 schreef TheClown1 het volgende:
Het kind kan in slaap gevallen zijn.. en die man was misschien heel erg gehaast en hectisch.

Oh help, ik heb een aandachtstekortstoornis.. dus ik kan heel goed fouten maken die voor anderen onbegrijpelijk zijn. Dit zou me in principe ook kunnen overkomen, hoewel het wel heel ver gaat..

Ik weet niet of ik nog met mezelf zou kunnen leven, wat moet dat erg zijn om op die manier je kind te verliezen.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:59:44 #17
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70244718
Steriliseer hem meteen.
pi_70244747
Triest zeg.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:06:49 #19
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_70246359
oh gat, krijg het er koud van...

Heb zelf een kindje van bijna 11 maanden, ik zou het mezelf of mijn man nooit vergeven!
Wat zal dat kind zich ellendig gevoeld hebben

Het schijnt echt te kunnen, je kind vergeten maar hoe? ik begrijp het niet...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 22 juni 2009 @ 11:10:56 #20
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70246484
Laten we hopen dat dit incident zich niet net als vorig jaar over een week weer word herhaald.

Oplossing zou kunnen zijn : Als je een klein kind op de achterbank vervoerd zet dan je tas ernaast zodat je als je op werk komt het kind niet over het hoofd kunt zien.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 22 juni 2009 @ 11:11:47 #21
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70246512
Belgen zijn duivels blijkt maar weeer
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_70246596
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ieder jaar weer 1 of meer van dit soort verhalen.

Dat denkt iedere ouder. Toch gebeurt het af en toe.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 22 juni 2009 @ 11:17:08 #23
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_70246651
Dat kindje moet op het KDV ook gemist zijn neem ik aan, het is niet hun verantwoordelijkheid maar ik geloof dat ik als leidster zou bellen om te vragen of het kind ziek is o.i.d.

(heb alleen geen idee of het vaak voorkomt dat kinderen niet op komen dagen zonder belltje vooraf).

[ Bericht 24% gewijzigd door Janena op 22-06-2009 11:42:11 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  Donald Duck held maandag 22 juni 2009 @ 11:18:05 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70246682
Dat zoiets toch iedere keer weer kan gebeuren zeg.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 11:47:04 #25
8781 crew  Frutsel
pi_70247472
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:15 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Dat denkt iedere ouder. Toch gebeurt het af en toe.
Misschien wel vaker dan we ons zelf realiseren, alleen niet met zon fatale afloop en dan komt het niet in het nieuws

Triest zeg
pi_70247877
Ik begrijp niet dat iemand zo vergeetachtig kan zijn. Ik kan me er niets bij voorstellen.
pi_70248611
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand zo vergeetachtig kan zijn. Ik kan me er niets bij voorstellen.
Veel mensen draaien, vooral 's ochtends vroeg, op een soort van automatische piloot, en bij zo'n pas geboren kleintje is dat een 'nieuw programma' dat nog geen diepe groeven heeft gesleten in je dagelijkse routine ..
en juist als er dan iets gebeurt dat buiten deze relatief nieuwe routine valt schijnen dit soort dingen dus te gebeuren, de afwikkeling van je auto-piloot wordt onderbroken en je vergeet dingen, je valt terug op de auto-piloot van voor je je kindje kreeg ..
pleased to meet you
pi_70248691
De baby was 11 maanden oud. Dus zo nieuw en net pas in hun leven was het allemaal niet.
pi_70249186
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
De baby was 11 maanden oud. Dus zo nieuw en net pas in hun leven was het allemaal niet.
Dat zegt toch niets over pa's dagelijkse ochtend-routine? Die kan net zo goed maar een paar weken oud zijn, dat vrouwlief al die maanden niet of op andere tijden heeft gewerkt oid?

Anyway, het was dus geen uitspraak over deze situatie, daar weten we niets van dus dat zou alleen speculatie zijn .. ik ga in op je opmerking/vraag, hoe zoiets toch kan.

Wat dat aangaat vind ik de opmerking van deedeetee wel zinvol, leg iets op de achterbank dat je moet pakken als je uitstapt, tas, lunchpakket, whatever .. misschien wordt het wel tijd om dit soort advies mee te nemen op de consultatiebureaus?
pleased to meet you
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 juni 2009 @ 12:54:05 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70249376
Die ouders dachten waarschijnlijk ook: dat overkomt mij niet, als ze zo'n bericht lazen.

En dan overkomt het je toch... Dat blijft je je hele leven achtervolgen, zoiets.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 juni 2009 @ 12:55:29 #31
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_70249425
Bizar, hoe kun je je kind nou vergeten?
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
  maandag 22 juni 2009 @ 13:01:44 #32
215628 woid
let's get Friendly
pi_70249668
hallo jongens, niet zo kortzichtig ajb.

hij is zn kind niet vergeten, hij is vergeten te stoppen bij de crèche. op zn werk aankomend zit normaal nooit een kind meer in de auto, dus kijkt daar ook niet naar...

het is uiterst triest voor deze mensen.
  maandag 22 juni 2009 @ 13:15:15 #33
3542 Gia
User under construction
pi_70250118
Dus, moeder reed langs het werk van haar man, om het kinderzitje uit de auto te halen.

Of, was vader met het kind in de auto ook nog naar huis gereden?

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je als vader dan niet ergens op de dag ineens tot het besef komt dat je kind nog in de auto zit. Of dat niemand dat gezien heeft. Er moeten toch meer parkeerplekken zijn bij de werkplek van pa! Dat kind moet ook gejankt hebben, neem ik aan.

Vreselijke toestand.
  Donald Duck held maandag 22 juni 2009 @ 13:16:20 #34
46149 __Saviour__
pi_70250150
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:01 schreef woid het volgende:
hallo jongens, niet zo kortzichtig ajb.

hij is zn kind niet vergeten, hij is vergeten te stoppen bij de crèche. op zn werk aankomend zit normaal nooit een kind meer in de auto, dus kijkt daar ook niet naar...

het is uiterst triest voor deze mensen.
Het blijf gewoon enorm onverantwoordelijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_70250170
Heel erg dat dit kan gebeuren. begrijpen zal ik het ook niet..je kind VERGETEN??
Zal nu ook vast een scheiding aankomen...
Youre the chocolate at the end of my cornetto
  maandag 22 juni 2009 @ 13:21:36 #36
3542 Gia
User under construction
pi_70250338
Wie zegt dat het geen gemakszucht was. Dat pa bewust, vanwege haast/geen zin, niet naar het KDV is gereden? Moet er eigenlijk niet aan denken, maar gemakszucht komt tegenwoordig heel veel voor!

Misschien dacht pa dat het heus niet zo warm was, dat het niet erg was om het kind een dagje in de auto te laten. Wellicht is ie zelfs nog een keer gaan kijken, maar was het kindje toen al dood. Dan maar vlug je fout inzien en het kind door de moeder gevonden laten worden en beweren dat je het echt stomweg vergeten was weg te brengen.

Nee, vergeten kan iedereen wel eens iets, maar een kind! En daar dan de hele dag ook niet aan denken? Gaat er bij mij niet in.
  maandag 22 juni 2009 @ 13:24:19 #37
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70250407
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Gia het volgende:
Wie zegt dat het geen gemakszucht was. Dat pa bewust, vanwege haast/geen zin, niet naar het KDV is gereden? Moet er eigenlijk niet aan denken, maar gemakszucht komt tegenwoordig heel veel voor!

Misschien dacht pa dat het heus niet zo warm was, dat het niet erg was om het kind een dagje in de auto te laten. Wellicht is ie zelfs nog een keer gaan kijken, maar was het kindje toen al dood. Dan maar vlug je fout inzien en het kind door de moeder gevonden laten worden en beweren dat je het echt stomweg vergeten was weg te brengen.
Dit meen je hopelijk niet serieus.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70250494
Ook vreemd dat de crèche dan niet even met de ouders belt waar het kindje blijft.
Een simpel belletje had dat kind gewoon kunnen redden.
pi_70250516
quote:

Nee, vergeten kan iedereen wel eens iets, maar een kind! En daar dan de hele dag ook niet aan denken? Gaat er bij mij niet in.
omg .. dit is te zot voor woorden .. een tragisch ongeluk dat helaas iedereen kan overkomen even verdraaien naar bewuste verwaarlozing/gemakzucht
pleased to meet you
pi_70250535
quote:
Af en toe twijfel ik aan jouw mentale gezondheidstoestand...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_70250545
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef Meaghan het volgende:
Ook vreemd dat de crèche dan niet even met de ouders belt waar het kindje blijft.
Dat is wel raar ja!
  Donald Duck held maandag 22 juni 2009 @ 13:29:19 #42
46149 __Saviour__
pi_70250558
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef moussie het volgende:

[..]

omg .. dit is te zot voor woorden .. een tragisch ongeluk dat helaas iedereen kan overkomen even verdraaien naar bewuste verwaarlozing/gemakzucht
Nee, dit kan niet iedereen overkomen. Je kind zo achterlaten is gewoon pure onverantwoordelijkheid.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 22 juni 2009 @ 13:30:55 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70250613
Was het de vorige keer niet een vrouw die het voor elkaar kreeg om dit met twee van haar baby's te doen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 22 juni 2009 @ 13:31:27 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70250632
quote:

Hoe kom je er in godsnaam bij om zoiets te denken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70250633
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef Meaghan het volgende:
tja, als ouders over het algemeen nou netjes zouden afbellen als ze niet op komen dagen zou dat een reële optie zijn .. helaas gebeurt het maar al te vaak dat dat niet gedaan wordt, en er is gewoon te weinig personeel om daar achter aan te bellen .. althans volgens mijn kennissen die in die sector werken
pleased to meet you
pi_70250690
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee, dit kan niet iedereen overkomen. Je kind zo achterlaten is gewoon pure onverantwoordelijkheid.
Dan heb je dus weinig begrepen van het werken van het menselijke brein .. want ja, het kan iedereen overkomen, zelfs de lerares-moederkloek die maar 1 prioriteit heeft in haar leven, het goed zorgen voor de kinderen .. weet je nog, vorig jaar?
pleased to meet you
  Donald Duck held maandag 22 juni 2009 @ 13:35:11 #47
46149 __Saviour__
pi_70250755
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:33 schreef moussie het volgende:
Dan heb je dus weinig begrepen van het werken van het menselijke brein .. want ja, het kan iedereen overkomen, zelfs de lerares-moederkloek die maar 1 prioriteit heeft in haar leven, het goed zorgen voor de kinderen .. weet je nog, vorig jaar?
Pure onverantwoordelijkheid. Kind in je auto, daar ben je je als goede ouder gewoon constant van bewust.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_70251196
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Pure onverantwoordelijkheid. Kind in je auto, daar ben je je als goede ouder gewoon constant van bewust.
mwah het komt toch wel vaker voor hoor.
man heeft wellicht weinig geslapen, veel stress op werk en gehaast.
kan zoiets toch gebeuren...

bij mij op het werk hebben we zo nu en dan ook ouders die hun kind mee naar huis zijn vergeten.
dan krijg je opeens een belletje of we een kind hebben gevonden
pi_70251804
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

nee, dat ben je dus niet .. soms ben je gewoon doodmoe na een nacht wandelen met het kleintje omdat de eerste tanden doorkomen oid, en dan ben je ongeconcentreerd en (sneller) afgeleid .. dat betekend niet dat je een slechte ouder bent, dat betekend dat je mens bent

het zal je misschien verbazen, maar ouders zijn ook maar mensen en mensen maken nu eenmaal fouten, zeker als ze moe en ongeconcentreerd zijn, en soms zijn dat fouten met tragische gevolgen.
pleased to meet you
  maandag 22 juni 2009 @ 15:49:44 #50
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70255567
quote:

Nou zeg bij jou zou ik géén kind willen zijn hoor. Hoe bedenk je zoiets ????

Wat moussie zegt dus : ouders zijn óók maar mensen.

Enne was jij niet die dame die overdag tijdens de carnaval in de kroeg zat te drinken en haar kleine kinderen meenam ? Dát vind je dus géén probleem, brrrrr

[ Bericht 13% gewijzigd door deedeetee op 22-06-2009 15:59:19 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_70256888
Gia, niet echt logisch
pi_70257236
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat dus.

Het is godverdomme je kind.
pi_70257308
En toen hij eindelijk bij kwam, besefte hij dat hij ook nog eens een paar teintallen sterretjes op zijngezicht had...

Maar ik vind he took onverantwoordelijk. En waar was de moeder? Op zulke jonge leeftijd hoort de moeder nog bij het kind te zijn. Op 11 maanden al naar het KDV brengen kan gewoon niet vind ik. Duidelijk mensen die carriere voor kind plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')