Kennelijk niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:29 schreef TheClown1 het volgende:
je hoort toch zo'n kind achterin de auto wel toch. dat moet toch gewoon.
Het antwoord: het was een Belgquote:Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef Vinboy het volgende:
ja een aantal jaren geleden ook in Baerle Nassau.
Maar hoe je je kind kan vergeten? Ben je niet goed bezig!
Het kind kan in slaap gevallen zijn.. en die man was misschien heel erg gehaast en hectisch.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:29 schreef TheClown1 het volgende:
je hoort toch zo'n kind achterin de auto wel toch. dat moet toch gewoon.
Dat denkt iedere ouder. Toch gebeurt het af en toe.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ieder jaar weer 1 of meer van dit soort verhalen.
Zou mij niet overkomen iig.
Misschien wel vaker dan we ons zelf realiseren, alleen niet met zon fatale afloop en dan komt het niet in het nieuwsquote:Op maandag 22 juni 2009 11:15 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Dat denkt iedere ouder. Toch gebeurt het af en toe.
Veel mensen draaien, vooral 's ochtends vroeg, op een soort van automatische piloot, en bij zo'n pas geboren kleintje is dat een 'nieuw programma' dat nog geen diepe groeven heeft gesleten in je dagelijkse routine ..quote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand zo vergeetachtig kan zijn. Ik kan me er niets bij voorstellen.
Dat zegt toch niets over pa's dagelijkse ochtend-routine? Die kan net zo goed maar een paar weken oud zijn, dat vrouwlief al die maanden niet of op andere tijden heeft gewerkt oid?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
De baby was 11 maanden oud. Dus zo nieuw en net pas in hun leven was het allemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |