Niveau is al verschijdene jaren ver te zoeken in Pub.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Goh, het niveau wordt hoger met elke newb die komt.
Je wilt dan zeker liever vrienden blijven.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Prosac, ik word altijd vrolijk van jou.[ afbeelding ]
Wil jij geen vrienden blijven dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je wilt dan zeker liever vrienden blijven.
Jawel, maar ik hoop altijd op meer he. Er gaat niet boven een lekkere warme krentenbol voor het slapen gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wil jij geen vrienden blijven dan?
En toen verscheen ikquote:Op maandag 22 juni 2009 13:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niveau is al verschijdene jaren ver te zoeken in Pub.
Maar nu is het wel heel dramatisch.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niveau is al verschijdene jaren ver te zoeken in Pub.
Eten voor het slapen gaan is slecht voor je.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hoop altijd op meer he. Er gaat niet boven een lekkere warme krentenbol voor het slapen gaan.
Hoi..quote:
niet als je daarna nog een uur nageniet van de krentenbol.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eten voor het slapen gaan is slecht voor je.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
niet als je daarna nog een uur nageniet van de krentenbol.
Minimaal 2 uur niet eten voordat je gaat slapen!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
niet als je daarna nog een uur nageniet van de krentenbol.
En dat is slecht omdat?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Minimaal 2 uur niet eten voordat je gaat slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |