Creativequote:
IRENKAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Kom op fiets, dat kan enthousiaster!quote:
Sup babeh?quote:
Echt hard, ik ga ermee tennissen ofzoquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Creative![]()
![]()
RIP, naar de mp3speler hemel
Okeeequote:Op maandag 22 juni 2009 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IRENKAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
Kom op fiets, dat kan enthousiaster!
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sup babeh?
[..]
Echt hard, ik ga ermee tennissen ofzo
jeweet, rustig. Alleen loop ik mank wat mijn voeten liggen open van 10 km naar de supermarkt, cofeeshop en teruglopen zonder sokken in werkschoenen van iemand andersquote:
neuken?quote:
... Hebben ze zo weinig supermarkten in Almere?quote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jeweet, rustig. Alleen loop ik mank wat mijn voeten liggen open van 10 km naar de supermarkt, cofeeshop en teruglopen zonder sokken in werkschoenen van iemand anders
Mooi zoquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
heb je er nog een beetje lol van
al fucking mere?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Hebben ze zo weinig supermarkten in Almere?
Maar. Dat is wel pijnlijk. Niet meer doenWant. Ja. auw.
Nee sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jeweet, rustig. Alleen loop ik mank wat mijn voeten liggen open van 10 km naar de supermarkt, cofeeshop en teruglopen zonder sokken in werkschoenen van iemand anders
[..]
neuken?
googlemap ons die route!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
al fucking mere?
nee, helmond. ik zal de route wel laten zien
wat was er mis mee dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:40 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb zo,n multimedia speler van Philips. 200 euro maar heb dat ding al 2 x terug moeten brengen naar de winkel waar ik hem gekocht heb.
regel haar vladje!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:41 schreef Rauw. het volgende:
Aan de TT te zien is er een nieuwe bitch in da club.
hoezo niet?quote:
wtf manquote:
dat ben jij toch altijd?quote:
doe eens normaal kevin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |