Oh ook niet zo fijn dus. Ja ik had het zelf ook al wel gemerkt. Het stomme vind ik dat ze niet eerder aan de bel trekken. Het blijft dus dan een hele poos doorsukkelen maar iets veranderen ho maar.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef lily het volgende:
Eva![]()
Wat heerlijk, Sugar, zo'n positief 10 minuten gesprekje![]()
Morris(herkenbaar trouwens)
Liam heeft natuurlijk ook anderhalf jaar in groep 1 gezeten, heh Belana. Heeft David nu ook. Hij zit al sinds januari op school maar gaat uiteraard in september weer gewoon naar dezelfde groep (1 in zijn geval).
Buurvrouw, dat heeft Damon ook (ik heb nog geen gesprek gehad op school maar ik merk het zelf).
Niet gemotiveerd. Vindt het allemaal maar zozo, maar de resultaten zijn wel nog goed.
Ik wacht het gesprek maar even af...
Ja, of gewoon aan een nieuw schooljaar..quote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben benieuwd of er voor Damon wel iets concreets uitrolt.)alleen constateren dat er `iets` is is toch niet afdoende lijkt me. Hopelijk zijn ze gewoon beide aan vakantie toe.
ja precies zo jaquote:Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef lily het volgende:
Liam heeft natuurlijk ook anderhalf jaar in groep 1 gezeten, heh Belana. Heeft David nu ook. Hij zit al sinds januari op school maar gaat uiteraard in september weer gewoon naar dezelfde groep (1 in zijn geval).
heerlijk toch ! Beter zo dan andersom denk ik altijd maarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Opnieuw testen levert misschien weer nieuwe invalshoeken op, lady-wrb. En begeleiding voor het leren lijkt me
Christan gaat vandaag naar een molen. Want ze hebben het thema "brood" op school bij SachkundeHij keek ernaar uit, al is ie met ons al naar tig molens geweest
't Is natuurlijk ook wel grappig dat we midden tussen de velden met graan en rogge wonen dit jaar (geen mais, hoera), kan ie meteen zien hoe dat groeit.
En hij zei vanmorgen: "Het is leuk dat we vakantie krijgen hoor mama, maar school vind ik óók leuk!"
En dat vind ík dan weer fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |