abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 15:11:00 #26
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70254143
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef lily het volgende:
Eva

Wat heerlijk, Sugar, zo'n positief 10 minuten gesprekje

Morris (herkenbaar trouwens)

Liam heeft natuurlijk ook anderhalf jaar in groep 1 gezeten, heh Belana. Heeft David nu ook. Hij zit al sinds januari op school maar gaat uiteraard in september weer gewoon naar dezelfde groep (1 in zijn geval).

Buurvrouw, dat heeft Damon ook (ik heb nog geen gesprek gehad op school maar ik merk het zelf).
Niet gemotiveerd. Vindt het allemaal maar zozo, maar de resultaten zijn wel nog goed.
Ik wacht het gesprek maar even af...
Oh ook niet zo fijn dus. Ja ik had het zelf ook al wel gemerkt. Het stomme vind ik dat ze niet eerder aan de bel trekken. Het blijft dus dan een hele poos doorsukkelen maar iets veranderen ho maar. Ik heb wel aangegeven dat ik vond dat het niet goed ging. Maar daar volgt dan ook weer niet iets op.

Ben benieuwd of er voor Damon wel iets concreets uitrolt.)alleen constateren dat er `iets` is is toch niet afdoende lijkt me. Hopelijk zijn ze gewoon beide aan vakantie toe.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_70257529
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben benieuwd of er voor Damon wel iets concreets uitrolt.)alleen constateren dat er `iets` is is toch niet afdoende lijkt me. Hopelijk zijn ze gewoon beide aan vakantie toe.
Ja, of gewoon aan een nieuw schooljaar..

Ik denk niet dat er iets concreets uitkomt.
Hij heeft dit schooljaar 7!! juffen gehad serieus
(gedeelde groep, dan die en dan die en dan weer een vervangster, en dan weer een van de dependance)

Ik ben er eerlijk gezegd ook wat huiverig voor dat zijn resultaten er op den duur wel onder gaan lijden.
Hoe dan ook iets om in de gaten te houden.
pi_70258594
Myrthe net zo. Balen is dat he? Had ze net een leuke vervangster, staat er de volgende dag onaangekondigd weer een nieuwe voor de klas. 't Is voor de school zelf ook lastig natuurlijk, maar het was voor haar ook niet fijn. De laatste maanden hebben ze wel twee vaste invallers trouwens, dat is wel prettig.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:04:26 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_70262685
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef lily het volgende:

Liam heeft natuurlijk ook anderhalf jaar in groep 1 gezeten, heh Belana. Heeft David nu ook. Hij zit al sinds januari op school maar gaat uiteraard in september weer gewoon naar dezelfde groep (1 in zijn geval).
ja precies zo ja
ik heb een tijdje gedacht dat het misschien niet zo goed voor Liam zou zijn, want hij is best slim en wil een hoop, maar ik heb in de loop van dit schooljaar gemerkt dat het ok is. lekker kleuteren nog even en dan kan hij daarna aan de bak

wat rot dat soort gesprekken buuf en lily, jammer dat dat zo gaat op school, te weinig door het jaar heen blijkbaar. en 7 juffen dat lijkt me niet bevorderlijk
stormy waters...
sailin'
  maandag 22 juni 2009 @ 21:17:57 #30
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_70268573
Jee wat een goede berichten allemaal!!!

Freek gaat met vlag en wimpel naar groep 4 (jemig, wat gaat het snel!), wat echt een hele knappe prestatie is voor een jongetje met een "rugzak" en de jongste gaat ook naar groep twee. Die is van januari 2005, een vlotterd dus .

Als je dan meeneemt dat we een heftig jaar achter de rug hebben omdat hun papa niet meer bij ons woont, dan ben ik best trots .

Maar het allerbelangrijkste is uiteraard dat ze naar omstandigheden goed in hun vel zitten .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_70268679
Leah, wat fijn om te horen

En hoe is het met jou?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_70269828
daar ben ik ook wel benieuwd naar, Leah! wat heerlijk om te lezen dat 't zo goed gaat met je kinders!

en met vele andere kinderen hier!

Anna gaat volgend jaar 'gewoon' weer groep 1 doen, ik weet alleen nog niet welke juf haar groep komend jaar zal hebben. Piet gaat door naar groep 3, eindelijk 'echt' leren lezen, hij verheugt zich erop!
  maandag 22 juni 2009 @ 21:48:35 #33
24188 Belana
kloon van belana
pi_70270026
Leah, wat een goed nieuws! wat een maf idee dat jouw jongste (een jaar jonger dan Liam) ook naar groep 2 gaat.
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 juni 2009 @ 22:06:36 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70270884
Leah, wat fijn dat ze het zo goed doen En je jongste is een snelle!

En Piet gaat leren lezen

Christan leest inmiddels gelukkig ook heel graag. In de loop van dit schooljaar heeft hij de smaak te pakken gekregen. Dat mag ook wel met ouders die elkaar hebben leren kennen via een mailinglist over boeken

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 23-06-2009 07:23:17 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:50:53 #35
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_70272996
De jongste is een snel kind Rewimo .

Met mij gaat het goed, heb uiteraard verdriet gehad, maar kom langzaam weer boven. En ik weet dat je benieuwd bent Bix, maar ik zeg ff lekker nix
  maandag 22 juni 2009 @ 22:55:15 #36
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70273198
Leah, wat goed van je kinderen ( ) en wat terecht dat je trots bent!
Ik wist niks van jullie heftige jaar, ik hoop dat het met jou ook steeds een stuk beter gaat. Langzaam weer boven komen klinkt al best goed.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 22 juni 2009 @ 23:01:45 #37
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_70273490
Weinig mensen weten van ons heftige jaar, Sugar. Zelfs op het schoolplein is het nog niet doorgedrongen . Ik hoop dat dat wat zegt over ex en mij als ouders.

Het gaat beter, steeds een beetje beter, maar het is niet misselijk. Het verdriet omdat het niet gelukt is, het was veel heftiger als ik gedacht had, maar heeft me ook veel over mezelf en de ander geleerd. Ik ben de afgelopen maanden vooral bezig geweest om mijn kindjes op de rit te houden. En nu langzamerhand mag Leah er ook weer zijn , komt goed.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:04:02 #38
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70273606
Pffff, lijkt me ook erg heftig. Veel sterkte, hoor!
En: weet je de weg naar het bankje nog te vinden? Of zal ik je lokken?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70278879
Jeetje, Leah, dat is niet niks.
Gelukkig gaat het weer de goede kant op.

Fijn dat het goed gaat met de kinderen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:34:28 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_70278979
Ik had al iets opgepikt via Lois Leah, ik wens je enorm veel sterkte, fijn dat het al wat beter begint te gaan en dat er ook weer ruimte voor jou is!

Liam gaat donderdag op schoolreisje
alleen niet met een bus, maar ze gaan met auto's, dat vind ik helemaal jammer
stormy waters...
sailin'
pi_70279026
Met de auto op schoolreis

David is afgelopen donderdag voor het eerst op schoolreis geweest. Dat stralende koppie bovenin de dubbeldekker bus gaf zowat licht. En zwaaien als een gek
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:49:50 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_70279071
ja dat lijkt mij dus ook leuk
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 08:08:38 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70279235
tegenwoordig hebben heel veel bussen van die zwarte ramen. ook zoiets.
zie je niet eens of je het goede kind wel staat uit te zwaaien
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 08:13:30 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70279289
luca gaat weer getest worden.
waarschijnlijk gaat de diagnose veranderen
of ik daar nou of weet ik nog niet eerlijk gezegd
we schuiven waarschijnlijk naar de asperger/add hoek
ik hoop alleen maar op duidelijkheid
en waarschijnlijk komt er toch iets van schoolbegeleiding bij
niet zozeer omdat hij niet kan leren, maar om voor hem een goede manier te vinden om te leren.
kijk nou alleen maar naar die spreekbeurt. misschien is er een hele andere manier om voor hem toch een goed resultaat te krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 08:24:59 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70279416
waar gaat liam heen, belana? of stond dat al ergens?
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 08:25:29 #46
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 juni 2009 @ 09:12:29 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70280173
Opnieuw testen levert misschien weer nieuwe invalshoeken op, lady-wrb. En begeleiding voor het leren lijkt me

Christan gaat vandaag naar een molen. Want ze hebben het thema "brood" op school bij Sachkunde Hij keek ernaar uit, al is ie met ons al naar tig molens geweest 't Is natuurlijk ook wel grappig dat we midden tussen de velden met graan en rogge wonen dit jaar (geen mais, hoera), kan ie meteen zien hoe dat groeit.

En hij zei vanmorgen: "Het is leuk dat we vakantie krijgen hoor mama, maar school vind ik óók leuk!"

En dat vind ík dan weer fijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70280235
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Opnieuw testen levert misschien weer nieuwe invalshoeken op, lady-wrb. En begeleiding voor het leren lijkt me

Christan gaat vandaag naar een molen. Want ze hebben het thema "brood" op school bij Sachkunde Hij keek ernaar uit, al is ie met ons al naar tig molens geweest 't Is natuurlijk ook wel grappig dat we midden tussen de velden met graan en rogge wonen dit jaar (geen mais, hoera), kan ie meteen zien hoe dat groeit.

En hij zei vanmorgen: "Het is leuk dat we vakantie krijgen hoor mama, maar school vind ik óók leuk!"

En dat vind ík dan weer fijn
heerlijk toch ! Beter zo dan andersom denk ik altijd maar
Hier tellen ze af naar de vakantie maar ook alweer naar school
Net met opruimen van oudste zijn kamer kwam ik een aftelkalender naar groep 6 tegen
pi_70280238
Lastig lady-wrb. Lastig omdat je het eerst kennelijk niet goed genoeg is bekeken en je nu weer een 'traject' (?) door moet. Maar misschien ook wel goed, hoe duidelijker het is, hoe beter je er op in kan springen.
Succes ermee!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 09:41:55 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_70280843
Moeilijk hoor Lady_wrb!

René is vanmorgen weer naar school gegaan, ze hoeft niet te gymmen en als ze moe is haal ik haar om 12 uur op
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')