Trev kerelquote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is de auto weer kapot? Kinderen er met een bal tegen aan geschoten? Je Wiimote tegen je LCD scherm aangegooid?
Dus een maand geleden aanvraag voor ww gedaan want mn contract is niet verlengd. Ga ik net bellen waar alles blijft. Hebben ze mijn aanvraag nooit ontvangen! Kan dus nu naar het UWV om daar te gaan rellen want ik wil poen! Heb ik GVD recht op ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik gok de baas van d'r vriend
Oei, lastig.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus een maand geleden aanvraag voor ww gedaan want mn contract is niet verlengd. Ga ik net bellen waar alles blijft. Hebben ze mijn aanvraag nooit ontvangen! Kan dus nu naar het UWV om daar te gaan rellen want ik wil poen! Heb ik GVD recht op ook.
Wat een mietjespit bij Freak On A Leash.quote:
Trevquote:
mogguh Trevquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
zekers nog steets last van de kaken.
Kloptquote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat een mietjespit bij Freak On A Leash.
That;s my boy! Heb je trouwens nog een neger met een rode jas en/of rode hoed gezien?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
KloptDaarom deed ik niet mee. Bij Lamb of God, Down en Slipknot waren ze beter
Gatsiequote:Op maandag 22 juni 2009 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus een maand geleden aanvraag voor ww gedaan want mn contract is niet verlengd. Ga ik net bellen waar alles blijft. Hebben ze mijn aanvraag nooit ontvangen! Kan dus nu naar het UWV om daar te gaan rellen want ik wil poen! Heb ik GVD recht op ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |