quote:
Tof zeg! Heeft ie ook nog wat gewonnen?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hehe, mijn zoon is ook wel een zeer indrukwekkend mannetje![]()
Hij doet aan breakdancenGisteren waren er battles in Gorinchem georganiseerd door zijn vorige leraar. Kind kwam daar binnengelopen en iedereen werd helemaal gek van blijdschap, eigenlijk kon hij niet meedoen want de voorrondes waren al geweest maar hij werd meteen op de lijst gezet en er werd ook direct gezocht naar een partner.
ontzettend druk, maar wel heeel gezellig!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof zeg! Heeft ie ook nog wat gewonnen?![]()
Vandaar dat het zo belangrijk was dat de auto het deed, dat soort dingen zijn gewoon leuk!
En goedemorgen Mozy en Draakje!
Goed weekend gehad beiden?
Mooi, klinkt goed!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ontzettend druk, maar wel heeel gezellig!
jij veel aan het leren geweest?
Ach, morgen ben ik het weer vergetenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Morgen Ez
Je luistert echt naar de modjes
ah toch nog wezen shoppen!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, klinkt goed!
Ja, jammer genoeg wel... En dus nog wat koopjes gescoord in de opruiming
Draakjequote:
Nee helaas niets gewonnen. Maar het ging erom dat het kind het naar zn zin zou hebben en dat is geluktquote:Op maandag 22 juni 2009 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof zeg! Heeft ie ook nog wat gewonnen?![]()
Vandaar dat het zo belangrijk was dat de auto het deed, dat soort dingen zijn gewoon leuk!
En goedemorgen Mozy en Draakje!
Goed weekend gehad beiden?
quote:
Jah!quote:
Mij maakt het niet uit hoor, ik vind eht sowieso onzinquote:Op maandag 22 juni 2009 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, morgen ben ik het weer vergeten
Ja, vergeten, niet 'vergeten'
Ben ik helemaal met je eens hoor, vandaar de smileyquote:Op maandag 22 juni 2009 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helaas niets gewonnen. Maar het ging erom dat het kind het naar zn zin zou hebben en dat is gelukt
klinkt helemaal goed!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jah!Bij de H&M 2 broeken gescoord voor 9 euro per stuk en een shirtje bij de C&A (zowaar hadden ze iets leuks) voor 9.50. Was erg tevreden
Alles goed schat?quote:
Jaquote:
Ja primaquote:
Mogguh draakjequote:
Hoi draakquote:
Zonneschijnquote:
Weer wat minder druk?quote:
Ja schat maar ik had het maar een beetje drukquote:
Ja zullen spannen gewoon samenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
anders moeten we er weer wat van zeggen natuurlijk
Je had het eigenlijk niet zo heel druk?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja schat maar ik had het maar een beetje druk
We moeten welquote:
quote:
Ik vond het wel meevallen maar ik heb ongeveer een uurtje of 60 gewerkt vorige weekquote:Op maandag 22 juni 2009 09:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je had het eigenlijk niet zo heel druk?
Jullie moeten helemaal niksquote:
Maar dat doe je normaal ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen maar ik heb ongeveer een uurtje of 60 gewerkt vorige week
da's heel niet rustig aan doenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen maar ik heb ongeveer een uurtje of 60 gewerkt vorige week
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |