abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70953435
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Niet zeuren, wij eerstejaars moeten ook een kamer hebben . En je kan toch zelf kiezen of je zelf een huisgenoot zoekt of dat je er een laat plaatsen? Ik zou geen nee zeggen tegen een kamer in schiedamse vest bijvoorbeeld .
Daar zit het probleem juist. Als er iemand in augustus-oktober vertrekt, krijg je niet de keuze om zelf een huisgenoot te zoeken, maar plaatst stadswonen deze voor je.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:36:02 #252
241594 iBolt
Lighting
pi_70953809
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Voor Utrechtse begrippen is dat een prima deal .
Ik schrik toch wel weer iedere keer van die Nederlandse maatstaven hoop toch wel iets goedkopers te vinden wanneer ik dan weer terug kom in NL
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:50:42 #253
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_70954177
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:36 schreef iBolt het volgende:

[..]

Ik schrik toch wel weer iedere keer van die Nederlandse maatstaven hoop toch wel iets goedkopers te vinden wanneer ik dan weer terug kom in NL
Ligt er maar net aan waar je wilt zitten he . In Almelo heb je voor 300 euro een eigen huis, maar in de randstad gaat dat toch een stuk moeilijker helaas.
My mama didn't raise no fool
pi_70959718
[TH] Kamer in Utrecht

kamer te huur... Dus schrijf een leuk verhaaltje (ik ben niet de enige die geïnteresseerd moet raken). En wie weet nodigen we je uit voor een gesprek op onze hospiteer avond.

Mocht je het niet worden, dan wil ik best feedback geven waarom je het niet geworden bent. Wij zijn daar heel simpel en duidelijk in.

-edit- Schijnbaar mogen jullie geen kans maken op die kamer. Topic is gesloten.

-edit2- Heb hem nogmaals in V&A geopend, merk het wel of hij daar open blijft, en anders is het pech voor de fokkers.

[ Bericht 11% gewijzigd door Snuitebolletje op 14-07-2009 11:19:46 ]
pi_70960234
Kansloos dat dat gesloten wordt zegt
pi_70960537
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:12 schreef Repeat het volgende:
Kansloos dat dat gesloten wordt zegt
Volgens mij is er een apart topic voor, maar blijkbaar is het modje te lui om er een link te plaatsen.
Cool story, Hansel.
pi_70960570
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Volgens mij is er een apart topic voor, maar blijkbaar is het modje te lui om er een link te plaatsen.
Nee, ze doen er niet meer aan.. Behaalde resultaten uit het verleden bieden hier een garantie voor de toekomst [SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden

In V&A mag hij wel blijven staan trouwens daar zijn ze wel lief

[ Bericht 14% gewijzigd door Snuitebolletje op 14-07-2009 11:32:21 ]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:15:53 #258
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_70962276
Nou, ik heb vanavond 2 hospiteeravonden, morgen 2, donderdag 2, volgende week maandag 1 en van een andere krijg ik nog de datum door Moet toch een keer lukken lijkt me
pi_70963216
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:15 schreef Eva4Evah het volgende:
Nou, ik heb vanavond 2 hospiteeravonden, morgen 2, donderdag 2, volgende week maandag 1 en van een andere krijg ik nog de datum door Moet toch een keer lukken lijkt me
Je moet ook eens op marktplaats kijken, ik kan via daar nu een kamer van 25m2 krijgen en ik kan mijn huisgenoten ook nog eens zelf uitkiezen .
Cool story, Hansel.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:54:32 #260
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_70963512
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je moet ook eens op marktplaats kijken, ik kan via daar nu een kamer van 25m2 krijgen en ik kan mijn huisgenoten ook nog eens zelf uitkiezen .
Ja, daar heb ik laatst al gekeken, maar kon niet echt iets vinden. Heb ook op Hyves ( ) een paar keer gereageerd, maar werd ook niks.

Maargoed, de stand is weer veranderd: mag donderdag nu 3 keer komen en maandag 2. Dat word lekker veel gestress
pi_70985281
jij wordt wel heel vaak uitgenodigd
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:42:11 #262
236335 neen
schone schijn
pi_70986112
Pas op een kijkavond geweest man man man, daar schrok ik wel even van, dikke bende daar in huis. Wel een muur waar 6 koelkasten stonden voor bier maar daar wilde ik toch echt niet wonen.

Moeten jullie ook zo'n pokke end in de trein? Ik in totaal zo'n 5 uur onderweg denk ik en dat vind ik maar niks
het lijkt niet wat het is
pi_70986237
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef neen het volgende:
Pas op een kijkavond geweest man man man, daar schrok ik wel even van, dikke bende daar in huis. Wel een muur waar 6 koelkasten stonden voor bier maar daar wilde ik toch echt niet wonen.

Moeten jullie ook zo'n pokke end in de trein? Ik in totaal zo'n 5 uur onderweg denk ik en dat vind ik maar niks
Ik net iets meer dan dat, ik weet hoe het voetl .
Cool story, Hansel.
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:53:42 #264
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_70992796
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:22 schreef _Loki het volgende:
jij wordt wel heel vaak uitgenodigd
I know. Maar deze kamers zijn allemaal van de SSH, en omdat ik daar al 16 maanden sta ingeschreven, hoor ik (bijna) altijd bij de eerste 15 die worden uitgenodigd. Ik kan dus praktisch naar elke kamer die ik wil
pi_71041512
Vind het maar lastig om een kamer te vinden. Heb vandaag Kamernet afgespeurd, maar in Amsterdam is niks moois of geschikts te vinden. Ga het liefst in een huis met alleen maar mannen, maar kan echt niks vinden wat er ook maar op lijkt. Of zoek ik nu gewoon te dom of niet genoeg op Kamernet?
pi_71043568
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:53 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

I know. Maar deze kamers zijn allemaal van de SSH, en omdat ik daar al 16 maanden sta ingeschreven, hoor ik (bijna) altijd bij de eerste 15 die worden uitgenodigd. Ik kan dus praktisch naar elke kamer die ik wil
Valt tegen hoor. Ik heb nog een stuk meer wachttijd dan jij, en kom daarmee slechts in aanmerking voor de relatief 'ongewilde' kamers op de Uithof, IBB en Tuindorp-West. Voor de daadwerkelijk interessante kamers moet je toch minimaal 3 a 4 jaar wachttijd hebben vrees ik.
Even helemaal weg.
pi_71043840
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:20 schreef Chilles het volgende:
Vind het maar lastig om een kamer te vinden. Heb vandaag Kamernet afgespeurd, maar in Amsterdam is niks moois of geschikts te vinden. Ga het liefst in een huis met alleen maar mannen, maar kan echt niks vinden wat er ook maar op lijkt. Of zoek ik nu gewoon te dom of niet genoeg op Kamernet?
Wss ben je nog veel te laat begonnen ook.
pi_71054121
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:20 schreef Chilles het volgende:
ligt ook puur aan je budget en je eisen waar een huis aan moet voldoen. ik ben ook opzoek naar een kamer in Amsterdam en heb idd ook erg veel moeite om wat te kunnen vinden voor onder de 400 euro, waar je je kan inschrijven bij de gemeente en dan maakt het mij voorlopig ook nog niet eens zoveel uit als het een kamer van 10 m2 is. in het begin moet je toch niet zo kritisch zijn denk ik.

gisteren ook weer wezen hospiteren bij een kijkavond in amsterdam-west, slotervaart. kwamen 12 man op af en het was dus niet echt een kijkavond van wat ik er van had gewacht. dus waar je wordt ondervraagd door de huisgenoten en jezelf moest voorstellen etc. leek eigenlijk wel op een borrel met veel man, maargoed helaas dus niet uitgekozen, met 12 man maak je ook weinig kans. dus ik ga maar weer verder met zoeken.
pi_71089433
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 03:12 schreef Skywalker88 het volgende:

[..]

ligt ook puur aan je budget en je eisen waar een huis aan moet voldoen. ik ben ook opzoek naar een kamer in Amsterdam en heb idd ook erg veel moeite om wat te kunnen vinden voor onder de 400 euro, waar je je kan inschrijven bij de gemeente en dan maakt het mij voorlopig ook nog niet eens zoveel uit als het een kamer van 10 m2 is. in het begin moet je toch niet zo kritisch zijn denk ik.

gisteren ook weer wezen hospiteren bij een kijkavond in amsterdam-west, slotervaart. kwamen 12 man op af en het was dus niet echt een kijkavond van wat ik er van had gewacht. dus waar je wordt ondervraagd door de huisgenoten en jezelf moest voorstellen etc. leek eigenlijk wel op een borrel met veel man, maargoed helaas dus niet uitgekozen, met 12 man maak je ook weinig kans. dus ik ga maar weer verder met zoeken.

Haha, moet nu ook gaan zoeken in Amsterdam ja. Moet gaan zoeken ja, want uitgeloot, plannen gewijzigt, en nu ineens uit het niets naar Amsterdam. Mijn vader blijft koppig volhouden dat ik eerst maar eens moet gaan vragen waar ik me aan moet melden, maar ik weet het zelf ook wel: StudentenWoningWeb. Stiekem doen dan maar (A)

Voor de rest, tja, niet te hoge eisen hebben ja. Als ik maar ERGENS terecht kan, reizen voor mij is niet te doen (woon in Roermond. not nice). Ben benieuwd of ik nog ergens terecht kom
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:03:17 #271
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_71089516
Ik ga maandag voor het eerst hospiteren in Utrecht, ben benieuwd.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:31:29 #272
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_71089959
Sinds ik de uitslag van mijn loting heb (donderdag) ben ik dus ook opzoek naar een kamer in Amsterdam.
Kreeg wel een reactie van iemand, maar 7m2 is mij te klein bij nader inzien.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_71091520
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:31 schreef fusionfake het volgende:
Sinds ik de uitslag van mijn loting heb (donderdag) ben ik dus ook opzoek naar een kamer in Amsterdam.
Kreeg wel een reactie van iemand, maar 7m2 is mij te klein bij nader inzien.
Haha, gewoon doen! Echt doen! Als je maar gewoon een kamer voor het begin van het jaar hebt, je kunt dan van daaruit contacten op school/vrienden leggen en dan via via aan een betere kamer komen Tenzij je het natuurlijk niet erg vind om iedere dag te reizen

Ik werd net meteen afgewezen

Wellicht een domme vraag, maar op studentenwoningweb, als je dan reageert op een kamer. Vervalt dan je inschrijftijd? En wanneer krijg je te horen of je voorrang hebt? Ik gok dat ik wel voorrang heb (vanuit Roermond)
pi_71093888
Dinsdag mijn eerste hospiteerborrel
Nog tips?
pi_71094504
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:41 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Dinsdag mijn eerste hospiteerborrel
Nog tips?
Je normaal gedragen (dus niet anders voordoen omdat je denkt dat dat van je toekomstige huisgenoten verawacht wordt), niet dronken worden, en je ouders lekker thuislaten .
Cool story, Hansel.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:14:57 #276
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71094608
Tenzij je je toekomstige huisgenoten meteen onder tafel weet te drinken.
pi_71094685
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:52 schreef froezie het volgende:

[..]

Wellicht een domme vraag, maar op studentenwoningweb, als je dan reageert op een kamer. Vervalt dan je inschrijftijd? En wanneer krijg je te horen of je voorrang hebt? Ik gok dat ik wel voorrang heb (vanuit Roermond)
Inschrijftijd op studentenwoningweb vervalt in principe nooit. Ja, alleen als je via woningnet een woning accepteert, maar tegen die tijd ben je als het goed is toch al afgestudeerd.
pi_71095164
En is het gebruikelijk om een cadeautje mee te nemen?
pi_71095234
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:42 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
En is het gebruikelijk om een cadeautje mee te nemen?
Dat zou ik niet doen, ik vind het dan een beetje overkomen als omkoperij. Mischien als je gekozen bent, dan wel.
Cool story, Hansel.
pi_71095980
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef Repeat het volgende:
Tip voor het verhuizen

http://www.dumpert.nl/med(...)_verhuizen_bank.html
Jij had toch een grote badkamer? welke straat?

tvp
x
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:57:55 #281
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_71096840
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:55 schreef Matthijs- het volgende:
Vandaag eerste hospitatie gehad. Ging om 09:20 weg, kwam om 20:30 weer terug ofzo! Gelukkig had de buurman de hond even uitgelaten en had ik iemand bij me zodat het niet zo saai was.

Was en prima kamer en er woonden leuke mensen zo op het eerste gezicht. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het geworden ben, maar vond het al heel wat dat ik bij de laatste 6 vd 140 ofzo zat. Zou erg snel reactie krijgen, ben benieuwd,
Net niet geworden; er zat één meisje voor me en die was al een vriendin van een van de bewoonsters dus boks daar maar eens tegen op. Als ze zou weigeren werd ik het, maar ze heeft inmiddels geaccepteerd.

@hierboven

Ik zou niet gaan slijmen, wordt niet echt gewaardeerd lijkt me. En je anders voordoen dan je bent lijkt me ook niet bepaald ideaal. Als je met hun gaat samenwonen zal je je rol toch echt een keer moeten opgeven.. Bij mijn hospitatie was iemand in pak gekomen, en ik stond daar gewoon in mijn dagelijkse kloffie, zeker niet overdreven netjes ofzo, en ik eindigde ook voor hem.

Maar het ziet er inmiddels een beetje naar uit dat wikwakka en ik wellicht voor een tijdje huisgenoten worden.
Oh really?
pi_71096970
En dat zonder te hospiteren , je hebt geluk.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:10:33 #283
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_71097209
Haha ja echt. Na 1 lange, onsuccesvolle poging tot hospiteren had ik daar eigenlijk ook totaal geen zin meer in.

En dan ook nog huisgenoot van iemand die naar eigen zeggen 'chillaxt' ( ) is, wat wil je nog meer. Gaat leuk worden!
Oh really?
pi_71098328
Ingredienten voor een succesvolle hospiteeravond:

• Dronken binnen komen vallen
  • In elk geval van de mannen de moeder beledigen
  • Zeggen dat je voor de afwas 1 keer in het jaar de hogedrukreiniger van je oom leent
  • Als je een vervelend persoon bent niet jezelf zijn
  • Toch even waarschuwen dat als je niet wordt gekozen de Sloveense maffia aan de deur komt
  • Kotsen bewaren voor op het eind bij de buren in de tuin
  • Zodat je niet met slierten in je mond de vrouwen des huizes naar hun cupmaat hoeft te vragen
  • Afdingen op de huurprijs

•   zaterdag 18 juli 2009 @ 17:53:19 #285
    144030 fusionfake
    aint nuthin after that!
    pi_71098453
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 17:49 schreef Haushofer het volgende:

• Zeggen dat je voor de afwas 1 keer in het jaar de hogedrukreiniger van je oom leent
  • Toch even waarschuwen dat als je niet wordt gekozen de Sloveense maffia aan de deur komt
  • Zodat je niet met slierten in je mond de vrouwen des huizes naar hun cupmaat hoeft te vragen

• Proces verbaal ook gegarandeerd
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
    pi_71098636
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 16:57 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Net niet geworden; er zat één meisje voor me en die was al een vriendin van een van de bewoonsters dus boks daar maar eens tegen op. Als ze zou weigeren werd ik het, maar ze heeft inmiddels geaccepteerd.

@hierboven

Ik zou niet gaan slijmen, wordt niet echt gewaardeerd lijkt me. En je anders voordoen dan je bent lijkt me ook niet bepaald ideaal. Als je met hun gaat samenwonen zal je je rol toch echt een keer moeten opgeven.. Bij mijn hospitatie was iemand in pak gekomen, en ik stond daar gewoon in mijn dagelijkse kloffie, zeker niet overdreven netjes ofzo, en ik eindigde ook voor hem.

Maar het ziet er inmiddels een beetje naar uit dat wikwakka en ik wellicht voor een tijdje huisgenoten worden.
    Mensen die zeggen dat ze net tweede zijn geworden..
    x
    pi_71098659
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 17:49 schreef Haushofer het volgende:

• Vast 20x afgewezen of niet?
    x
    pi_71098994
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 18:01 schreef richbitch het volgende:

[..]

Vast 20x afgewezen of niet?
    Tweede keer had ik succes En ondertussen al meerdere keren hospiteerborrels gehouden
      zaterdag 18 juli 2009 @ 23:01:33 #289
    241811 Matthijs-
    Nice car, Bob
    pi_71105493
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 18:00 schreef richbitch het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat ze net tweede zijn geworden..
    Oh really?
      zondag 19 juli 2009 @ 03:14:57 #290
    117061 Noisemaker
    Geräuschmacher
    pi_71110462
    Zucht... afgewezen bij mijn 2e hospi, maar goed. Maandag weer een! Ik houd moed want geen kamer is geen optie ivm reistijd....
    pi_71135664
    Voor de gelukkigen met een kamer: hoe lang hebben jullie moeten zoeken, in welke stad woon je en hoeveel van die leuke hospiteerborrels hebben jullie gehad?
      maandag 20 juli 2009 @ 08:23:52 #292
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_71140403
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 18:15 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Tweede keer had ik succes En ondertussen al meerdere keren hospiteerborrels gehouden
    Maar jij bent dan ook tov
    pi_71149755
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 23:21 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
    Voor de gelukkigen met een kamer: hoe lang hebben jullie moeten zoeken, in welke stad woon je en hoeveel van die leuke hospiteerborrels hebben jullie gehad?
    Bij mn huidige kamer was het de 2e keer raak. Voor mn nieuwe kamer was het de 3e keer. Maar genoeg verhalen over mensen die 10x moeten wachten tot het lukt.
    Op zo'n avond vooral niet nerveus zijn en lekker relaxt een beetje lullen. Vanzelf komt dan wel een keer een huis waarin mensen je dan vinden passen
    Too much is never enough!
    pi_71164144
    Ik ben al blij als ik uberhaupt uit word genodigd. Hoe doen ze dat eigelijk meestal, gewoon de eersten die reageren uitnodigen of gaan ze echt alle profielen enzo bekijken en dan uit alle reacties er wat uitkiezen?
    Цой жив
      maandag 20 juli 2009 @ 22:53:39 #295
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_71164278
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Zwoerd het volgende:
    Ik ben al blij als ik uberhaupt uit word genodigd. Hoe doen ze dat eigelijk meestal, gewoon de eersten die reageren uitnodigen of gaan ze echt alle profielen enzo bekijken en dan uit alle reacties er wat uitkiezen?
    Ik werd vrijwel altijd uitgekozen om langs te komen . Zoek dat je een leuk verhaaltje hebt dat iedereen aanspreekt.
    Als je hier neerzet wat je nu altijd schrijft kunnen we je wel helpen!
      maandag 20 juli 2009 @ 22:58:05 #296
    144030 fusionfake
    aint nuthin after that!
    pi_71164455
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 22:53 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik werd vrijwel altijd uitgekozen om langs te komen . Zoek dat je een leuk verhaaltje hebt dat iedereen aanspreekt.
    Als je hier neerzet wat je nu altijd schrijft kunnen we je wel helpen!
    Geslacht Vrouw
      maandag 20 juli 2009 @ 22:59:15 #297
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_71164505
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 10:58 schreef froezie het volgende:

[..]

Haha, moet nu ook gaan zoeken in Amsterdam ja. Moet gaan zoeken ja, want uitgeloot, plannen gewijzigt, en nu ineens uit het niets naar Amsterdam. Mijn vader blijft koppig volhouden dat ik eerst maar eens moet gaan vragen waar ik me aan moet melden, maar ik weet het zelf ook wel: StudentenWoningWeb. Stiekem doen dan maar (A)

Voor de rest, tja, niet te hoge eisen hebben ja. Als ik maar ERGENS terecht kan, reizen voor mij is niet te doen (woon in Roermond. not nice). Ben benieuwd of ik nog ergens terecht kom
    Me vader heeft 4 jaar iedere werkdag Roermond - Amsterdam gedaan toen hij daar werkte blijkbaar toch wel te doen...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 20 juli 2009 @ 23:02:37 #298
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_71164619
    Enkele tips waarvan ik het idee had dat ze werkten:

- Begin je berichtje met "Hoi -insert naam bewoner- = persoonlijker
    - En als dat er niet bij staat "Hoi bewoners van de Kerkstraat" oid
    - Zet er altijd een foto van jezelf bij. Geen foto waar je dronken in de kroeg staat of een webcamfoto, maar gewoon een leuke doch neutrale foto
    - Als je aparte hobbies hebt -mits geen hobbies waar anderen last van hebben- altijd er bij zetten!

Dit berichtje gebruikte ik meestal, maar ik pastte het wel altijd een beetje aan aan de situatie/verwachtingen
    quote:
    Hoi bewoners van de XXXstraat!

Ik zal me maar meteen even voorstellen! Ik ben X, 20 jaar
    (maar heel volwassen voor m'n leeftijd ) en ik studeer
    journalistiek aan de HU. Dat bevalt gelukkig heel erg goed,
    alleen mist er nog een kamer in Utrecht om het plaatje compleet
    te maken.
    Ik hou van muziek, films, vakantie, lekker eten (achja wie
    niet..) fotografie, sport (hardlopen, hoepelen), en een drankje
    in de kroeg. Ik ben geen enorme druktemaker, maar wel altijd
    gezellig en lief! Ik ben trouwens geen lid van een
    studentenvereniging.

Ik hoop van harte iets van jullie te horen!

Groetjes,

Vrij simpel maar werkte wel 90% van de tijd
    Hopelijk heb je dr wat aan!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')