Gewoon ja zeggen dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:12 schreef florabay het volgende:
Ik heb gisteren gereageerd op een kamer, bij die kamer stond dat je reistijdvoorrang nodig hebt wil je uitgenodigd worden. Ik moet meer dan 90minuten reizen, dus ik had erbij gezet dat ik reistijdvoorrang heb, mailen ze vervolgens of ik wil uitzoeken of ik reistijdvoorrang heb, wtf!
Anders doe je dat even een uurtje eerderquote:Onlangs heb jij gereageerd op een kamer in Nijmegen
De verhuurder heeft deze kamer van Kamernet.nl verwijderd.
Ja, in Leiden zijn heel veel kamers/huizen van SLS wonen, die huisvesting ofzo. Studenten bieden de kamer ook op kamernet aan omdat je dan veel meer mensen bereikt, ze zetten er dan wel bij dat het een SLS huis is en ze dus voorrang moeten verlenen aan eerstejaars UL studenten met reistijdvoorrang.quote:
Ahh, ok. Dom dat ze het dan toch nog vragen als je het al gezegd hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef florabay het volgende:
[..]
Ja, in Leiden zijn heel veel kamers/huizen van SLS wonen, die huisvesting ofzo. Studenten bieden de kamer ook op kamernet aan omdat je dan veel meer mensen bereikt, ze zetten er dan wel bij dat het een SLS huis is en ze dus voorrang moeten verlenen aan eerstejaars UL studenten met reistijdvoorrang.
Ofzoiets
Haha ja vond ik ook. Ze hebben gewoon niet goed gelezen ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ahh, ok. Dom dat ze het dan toch nog vragen als je het al gezegd hebt.
Uh, ga alsjeblieft alleen. Of dump je ouders in een café/restaurant in de buurt, het komt volgens mij écht slecht over als je ouders meegaan bij het hospiteren want die zitten dan toch alleen maar in de weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:36 schreef beta-bever het volgende:
mmm lastig, ouders willen mee... Mja ze mogen wel kijken hoor, maar moet dat nou gelijk de eertse keer
Zeg ze dat ze jou eerst zelf moeten laten kijken, en als je de kamer krijgt dat zij natuurlijk mee gaan als er contracten worden getekend.. Dan kunnen ze waarschijnlijk zelf ook de kamer nog even bekijken etc.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef beta-bever het volgende:
ja, maar goed me ouders doen net alsof ik een oor aangenaaid wordt door bepaalde studenten :p
btw, ik zal er dan ook onderuitkomen :p
Je hóéft toch nog geen contract te ondertekenenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef beta-bever het volgende:
ja, maar goed me ouders doen net alsof ik een oor aangenaaid wordt door bepaalde studenten :p
btw, ik zal er dan ook onderuitkomen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |