Bij mij was het zo dat ik mijn orange kaartje in de iPhone moest doen en die eerst nog moest gebruiken, totdat mijn nieuwe abbo inging. Kaartje wisselen en klaar. Zelfde nummer natuurlijk aangevraagd.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef jna het volgende:
Misschien weet iemand hier het.
Omdat de wettelijke opzegtermijn op telefoonabbonementen per 1 juli nog maar 1 maand is in plaats van 3 maanden ga ik dus 1 juli een iphone halen (of bestellen mochten ze er niet meer zijn). Hoe zit het dan met het gebruik die eerste maand? Mn vodafone abbonement loopt dan dus nog door maar krijg je van t-mobile dan een tijdelijk nummer waarmee je de iphone gewoon kunt gebruiken?
Misschien heeft 1 van jullie hetzelfde gehad.
Dat is waar.. maarja, ik hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:10 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb heel die "restore file" niet gedownload voordat ik ging jailbreaken. Die file stond gewoon al op de computer na het updaten naar 3.0.
tja.. het is geen appstore. Dus allemaal wat minder geregeld he..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is waar.. maarja, ik he. Nee, binnenkort nogmaals proberen.
Ik zoek eigenlijk een Cydia tutorial? Gister wel wat doorgespit, maar ik vind het nog best onduidelijk allemaal. Hoe en waar kom je bijv. aan een groot overzicht (met reviews) aan apps ed.
Op de website van de shop waar ik 'm vandaan heb staat/stond dat ze de iPhones simlockvrij verkopen. Daarnaast heb ik dezelfde als venomsnake, en bij hem lukt het wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat hij natuurlijk ook softwarematig simlockvrij gemaakt kan worden, maar dat dat met de 3.0 nog niet mogelijk was totdat ultrasnow uitkwam.
ok.. ik probeer alleen maar te helpen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Op de website van de shop waar ik 'm vandaan heb staat/stond dat ze de iPhones simlockvrij verkopen. Daarnaast heb ik dezelfde als venomsnake, en bij hem lukt het wel.
Weet ik, en stel ik zeer op prijsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok.. ik probeer alleen maar te helpen.
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vraag: kun je op deze jailbreaked version ook gekraakte iPhone-apps draaien?
Geef eens wat voorbeelden? Ik vind SBSettings, MxTube en Winterboard namelijk uitstekend werken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:03 schreef MichielPH het volgende:
Software uit cydia werkt toch wel beduidend slechter en minder gebruiksvriendelijk dan software uit de app store. Al die regels zijn wel ergens goed voor
Mooi, want dan ga ik dat Navigon Europe binnenkort 's op mijn iPhone rammenquote:
Ik heb even wat gemist. Een gratis navigatie op je iphone? Staat deze gewoon bij Cydia ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mooi, want dan ga ik dat Navigon Europe binnenkort 's op mijn iPhone rammen
Nee, in de iTunes store. En bij een paar torrentboeren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist. Een gratis navigatie op je iphone? Staat deze gewoon bij Cydia ofzo?
Nee, ze bedoelen een gekraakte versie. En blijkbaar is dat zoo stoer dat mensen het niet kunnen laten dat hier keer op keer weer neer te zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist. Een gratis navigatie op je iphone? Staat deze gewoon bij Cydia ofzo?
Huilie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelen een gekraakte versie. En blijkbaar is dat zoo stoer dat mensen het niet kunnen laten dat hier keer op keer weer neer te zetten.
Ik vind TomTom toch wel een stuk lekkerder werken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoezo? dat vind je beter? Ik vind navigon niet zo slecht eigenlijk
Tot nu toe nooit problemen gehad met producten van TomTom vandaar. En aangezien ik niet van het hacken/cracken etc bij dit soort producten ben wacht ik wel even. Hoe is de GPS ontvangst van Navigon dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoezo? dat vind je beter? Ik vind navigon niet zo slecht eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |