pinchen.. 2 vingers bij elkaar op het scherm en die dan uit elkaar laten gaan over het scherm.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef Borizzz het volgende:
Heb sinds kort ook een iphone![]()
Ik moet me nog eens verdiepen in alle mogelijkheden ervan.
Wat me wel opvalt is het volgende: ik start safari op, maar de webpagina is wel erg klein. Nu heb ik wel erg goede ogen, maar dit is wel erg klein en de lettertjes kun je bijna niet lezen.
Kan dit vergroot worden?
Is dit niet te voorkomen dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een jailbreak met de nieuwste versie van redsn0w?
Geen flauw idee, maar ik heb het nu alweer gehad met Cydia. Onduidelijke grafzooi.quote:
kloptquote:Op maandag 22 juni 2009 20:53 schreef Borizzz het volgende:
Bedankt!
Maar vlg mij zat er geneens een handleiding bij mijn iphone
Vage shit allemaal, Nashje.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk omdat m'n sim niet wordt herkend...
was bij mij nog binnen 5 minuten gelukt volgens mij.. Geen enkel probleem..quote:Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik heb het nu alweer gehad met Cydia. Onduidelijke grafzooi.
En ja als ik er tijd in pomp zal het vast allemaal lukken, maar als ik lees dat het binnen 5 minuten is gepiept en dat niet lukt heb ik er al geen zin meer in.
Kan je niet herstellen kiezen in iTunes en herstellen naar je laatste punt?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Nashje het volgende:
Vanalles geprobeerd. Sim wordt niet herkend.
Hoe krijg ik Cydia eraf? "Wis alle inhoud en instellingen"? Of is er een makkelijkere manier.
nee.. dan moet je restoren..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Nashje het volgende:
Vanalles geprobeerd. Sim wordt niet herkend.
Hoe krijg ik Cydia eraf? "Wis alle inhoud en instellingen"? Of is er een makkelijkere manier.
Ja had net herstellen gedaan in iTunes. Toen werden al m'n apps er weer opgezet enzo, maar stond dat Cydia icoontje er nog steeds opquote:Op maandag 22 juni 2009 21:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je niet herstellen kiezen in iTunes en herstellen naar je laatste punt?
Je hebt vast geen t-mobile-abo?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:01 schreef Nashje het volgende:
Reservekopie erop gezet. Contacten en alle apps terug, Cydia staat er ook nog op, maar sim wordt nog steeds niet herkend.
Leg eens duidelijk uit wat je doet. Apps worden alleen teruggezet als je aanvinkt dat dat moet gebeuren en op "Synchroniseren" drukt. Herstellen is op "Herstellen" klikken in iTunes en dan gaat hij terug naar de fabrieksinstellingen. Herstellen heeft absoluut niets te maken met het terugzetten van applicaties. Even geen termen door elkaar gooienquote:Op maandag 22 juni 2009 21:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja had net herstellen gedaan in iTunes. Toen werden al m'n apps er weer opgezet enzo, maar stond dat Cydia icoontje er nog steeds op.
Je hebt gelijk. Ik heb Herstellen gedaan en gekozen om de fabrieksinstellingen er weer op te zetten. Daarna de reserevekopie er overheen gegooid en heb 'm weer zoals voor de jailbreak. Fiew, gelukkig. Sim wordt nu wel weer herkend.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Leg eens duidelijk uit wat je doet. Apps worden alleen teruggezet als je aanvinkt dat dat moet gebeuren en op "Synchroniseren" drukt. Herstellen is op "Herstellen" klikken in iTunes en dan gaat hij terug naar de fabrieksinstellingen. Herstellen heeft absoluut niets te maken met het terugzetten van applicaties. Even geen termen door elkaar gooien. Voor het SIM-kaart probleem weet ik geen oplossing, is heel vreemd
.
Nope. Geen tethering, geen jailbreak.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je een unit geīnstalleerd om Tethering werkend te krijgen?
Als je daar een verkeerde van hebt, werkt MMS en Visual Voicemail niet meer. Als je de goede hebt, werkt alles.
Dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb Herstellen gedaan en gekozen om de fabrieksinstellingen er weer op te zetten. Daarna de reserevekopie er overheen gegooid en heb 'm weer zoals voor de jailbreak. Fiew, gelukkig. Sim wordt nu wel weer herkend.
WeatherPro. ¤2,39 dacht ik, werkt echt heel goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Zojuist even alle apps doorgezocht op rotzooi en dit weggegooid. Vier pagina's aan troep minder!
Ook even WInterboard geinstalleerd en een rustgevend achtergrondje uitgekozen. Het lijkt er alleen wel op dat sinds de jailbreak (of sinds 3.0) de batterij erg snel leeg gaat; of in ieder geval sneller dan voorheen.
Draai Winterboard met alleen een achtergrond, SBSettings en verder eigenlijk niks dat constant draait. Wel altijd 3G en Wifi aan; push van mail uit en push van applicaties aan.. Andere mensen hier ook last van?
Wat gebruiken jullie als weerbericht-app?
Ja, klotebug die mij ook gebeten heeft. Echt heel ergerlijk, kun je je apps weer opnieuw gaan indelen en als je pecht hebt ben je ook data kwijt uit apps. Dit is bizar slecht geregeld door Apple.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:13 schreef LeonH het volgende:
Wat een gezever...
Paar dagen terug itunes geupdate op de mac en 3.0 op de iphone gezet, zie ik nu ik een nieuw programma wil aanschaffen dat al mijn oude programma's weg zijn in de iTunes lijst :S
Wil ik synchroniseren haalt ie doodleuk alles er vanaf, (waaronder een aantal dingen waarvoor ik heb betaald)
Iemand een idee hoe ik dit makkelijk weer terug krijg? kan ik eerder aangeschafte apps gewoon gratis opnieuw downloaden?
Wordt online erg veel over geklaagd.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Zojuist even alle apps doorgezocht op rotzooi en dit weggegooid. Vier pagina's aan troep minder!
Ook even WInterboard geinstalleerd en een rustgevend achtergrondje uitgekozen. Het lijkt er alleen wel op dat sinds de jailbreak (of sinds 3.0) de batterij erg snel leeg gaat; of in ieder geval sneller dan voorheen.
Draai Winterboard met alleen een achtergrond, SBSettings en verder eigenlijk niks dat constant draait. Wel altijd 3G en Wifi aan; push van mail uit en push van applicaties aan.. Andere mensen hier ook last van?
WeatherPro. Volgens mijn huis-tuin-en-keuken-test een betere voorspeller dan de standaard applicatie, Fizz Weather en MyWeather. Uitgebreide informatie, handige interface en nog radar- en satellietkaartjes voor de liefhebber.quote:Wat gebruiken jullie als weerbericht-app?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |