abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70267527
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef Borizzz het volgende:
Heb sinds kort ook een iphone
Ik moet me nog eens verdiepen in alle mogelijkheden ervan.

Wat me wel opvalt is het volgende: ik start safari op, maar de webpagina is wel erg klein. Nu heb ik wel erg goede ogen, maar dit is wel erg klein en de lettertjes kun je bijna niet lezen.
Kan dit vergroot worden?
pinchen.. 2 vingers bij elkaar op het scherm en die dan uit elkaar laten gaan over het scherm.
Of dubbeltappen.. dan wordt er ingezoomd op het het gedeelte (divje) waar je in tapt..

en de handleiding even gaan doorkijken: http://ruudelde.web-log.n(...)ikershandleiding.pdf
  maandag 22 juni 2009 @ 20:53:10 #127
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_70267622
Bedankt!
Maar vlg mij zat er geneens een handleiding bij mijn iphone
kloep kloep
pi_70267678
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Een jailbreak met de nieuwste versie van redsn0w?
Is dit niet te voorkomen dan?
pi_70267751
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Is dit niet te voorkomen dan?
Geen flauw idee, maar ik heb het nu alweer gehad met Cydia. Onduidelijke grafzooi.

En ja als ik er tijd in pomp zal het vast allemaal lukken, maar als ik lees dat het binnen 5 minuten is gepiept en dat niet lukt heb ik er al geen zin meer in.

Hoe krijg ik die zooi er weer vanaf?
pi_70267777
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:53 schreef Borizzz het volgende:
Bedankt!
Maar vlg mij zat er geneens een handleiding bij mijn iphone
klopt
  maandag 22 juni 2009 @ 20:57:38 #131
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70267793
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Denk omdat m'n sim niet wordt herkend...
Vage shit allemaal, Nashje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70267810
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Geen flauw idee, maar ik heb het nu alweer gehad met Cydia. Onduidelijke grafzooi.

En ja als ik er tijd in pomp zal het vast allemaal lukken, maar als ik lees dat het binnen 5 minuten is gepiept en dat niet lukt heb ik er al geen zin meer in.
was bij mij nog binnen 5 minuten gelukt volgens mij.. Geen enkel probleem..
pi_70267953
Reservekopie erop gezet. Contacten en alle apps terug, Cydia staat er ook nog op, maar sim wordt nog steeds niet herkend.
pi_70268384
Vanalles geprobeerd. Sim wordt niet herkend .

Hoe krijg ik Cydia eraf? "Wis alle inhoud en instellingen"? Of is er een makkelijkere manier.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:13:05 #135
67670 Skv
Cynist.
pi_70268424
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Nashje het volgende:

Hoe krijg ik Cydia eraf? "Wis alle inhoud en instellingen"? Of is er een makkelijkere manier.
Kan je niet herstellen kiezen in iTunes en herstellen naar je laatste punt?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:13:18 #136
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_70268431
Wat een gezever...

Paar dagen terug itunes geupdate op de mac en 3.0 op de iphone gezet, zie ik nu ik een nieuw programma wil aanschaffen dat al mijn oude programma's weg zijn in de iTunes lijst :S
Wil ik synchroniseren haalt ie doodleuk alles er vanaf, (waaronder een aantal dingen waarvoor ik heb betaald)
Iemand een idee hoe ik dit makkelijk weer terug krijg? kan ik eerder aangeschafte apps gewoon gratis opnieuw downloaden?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_70268450
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Nashje het volgende:

nee.. dan moet je restoren..
pi_70268630
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Kan je niet herstellen kiezen in iTunes en herstellen naar je laatste punt?
Ja had net herstellen gedaan in iTunes. Toen werden al m'n apps er weer opgezet enzo, maar stond dat Cydia icoontje er nog steeds op .
  maandag 22 juni 2009 @ 21:21:45 #139
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_70268716
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:01 schreef Nashje het volgende:
Reservekopie erop gezet. Contacten en alle apps terug, Cydia staat er ook nog op, maar sim wordt nog steeds niet herkend.
Je hebt vast geen t-mobile-abo?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_70268837
Ah Cydia sluit zich ook ineens na een paar seconden zelf af kom ik achter.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:36:20 #141
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_70269412
Cydia is bij mij een beetje instabiel sinds 3.0 maar hij werkt nog wel.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  maandag 22 juni 2009 @ 21:55:16 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70270327
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja had net herstellen gedaan in iTunes. Toen werden al m'n apps er weer opgezet enzo, maar stond dat Cydia icoontje er nog steeds op .
Leg eens duidelijk uit wat je doet. Apps worden alleen teruggezet als je aanvinkt dat dat moet gebeuren en op "Synchroniseren" drukt. Herstellen is op "Herstellen" klikken in iTunes en dan gaat hij terug naar de fabrieksinstellingen. Herstellen heeft absoluut niets te maken met het terugzetten van applicaties. Even geen termen door elkaar gooien . Voor het SIM-kaart probleem weet ik geen oplossing, is heel vreemd .
2000 light years from home
pi_70270815
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Leg eens duidelijk uit wat je doet. Apps worden alleen teruggezet als je aanvinkt dat dat moet gebeuren en op "Synchroniseren" drukt. Herstellen is op "Herstellen" klikken in iTunes en dan gaat hij terug naar de fabrieksinstellingen. Herstellen heeft absoluut niets te maken met het terugzetten van applicaties. Even geen termen door elkaar gooien . Voor het SIM-kaart probleem weet ik geen oplossing, is heel vreemd .
Je hebt gelijk. Ik heb Herstellen gedaan en gekozen om de fabrieksinstellingen er weer op te zetten. Daarna de reserevekopie er overheen gegooid en heb 'm weer zoals voor de jailbreak. Fiew, gelukkig. Sim wordt nu wel weer herkend.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:09:36 #144
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_70271033
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:21 schreef Skv het volgende:

[..]

Heb je een unit geīnstalleerd om Tethering werkend te krijgen?
Als je daar een verkeerde van hebt, werkt MMS en Visual Voicemail niet meer. Als je de goede hebt, werkt alles.
Nope. Geen tethering, geen jailbreak.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  maandag 22 juni 2009 @ 22:12:03 #145
67670 Skv
Cynist.
pi_70271157
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik heb Herstellen gedaan en gekozen om de fabrieksinstellingen er weer op te zetten. Daarna de reserevekopie er overheen gegooid en heb 'm weer zoals voor de jailbreak. Fiew, gelukkig. Sim wordt nu wel weer herkend.
Dat bedoelde ik ook
Zojuist even alle apps doorgezocht op rotzooi en dit weggegooid. Vier pagina's aan troep minder!
Ook even WInterboard geinstalleerd en een rustgevend achtergrondje uitgekozen. Het lijkt er alleen wel op dat sinds de jailbreak (of sinds 3.0) de batterij erg snel leeg gaat; of in ieder geval sneller dan voorheen.
Draai Winterboard met alleen een achtergrond, SBSettings en verder eigenlijk niks dat constant draait. Wel altijd 3G en Wifi aan; push van mail uit en push van applicaties aan.. Andere mensen hier ook last van?

Wat gebruiken jullie als weerbericht-app?
  maandag 22 juni 2009 @ 22:31:43 #146
67670 Skv
Cynist.
pi_70272093
Navigon werkt overigens (op de fiets iig) perfect!
pi_70272171
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook
Zojuist even alle apps doorgezocht op rotzooi en dit weggegooid. Vier pagina's aan troep minder!
Ook even WInterboard geinstalleerd en een rustgevend achtergrondje uitgekozen. Het lijkt er alleen wel op dat sinds de jailbreak (of sinds 3.0) de batterij erg snel leeg gaat; of in ieder geval sneller dan voorheen.
Draai Winterboard met alleen een achtergrond, SBSettings en verder eigenlijk niks dat constant draait. Wel altijd 3G en Wifi aan; push van mail uit en push van applicaties aan.. Andere mensen hier ook last van?

WeatherPro. ¤2,39 dacht ik, werkt echt heel goed.
pi_70272223
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:13 schreef LeonH het volgende:
Wat een gezever...

Paar dagen terug itunes geupdate op de mac en 3.0 op de iphone gezet, zie ik nu ik een nieuw programma wil aanschaffen dat al mijn oude programma's weg zijn in de iTunes lijst :S
Wil ik synchroniseren haalt ie doodleuk alles er vanaf, (waaronder een aantal dingen waarvoor ik heb betaald)
Iemand een idee hoe ik dit makkelijk weer terug krijg? kan ik eerder aangeschafte apps gewoon gratis opnieuw downloaden?
Ja, klotebug die mij ook gebeten heeft. Echt heel ergerlijk, kun je je apps weer opnieuw gaan indelen en als je pecht hebt ben je ook data kwijt uit apps. Dit is bizar slecht geregeld door Apple.

Volgens mij heeft het te maken met authoriseren van zowel iTunes als je iPhone, dus begin eens je computer (opnieuw) te authoriseren voor je iTunes account.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:34:21 #149
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70272237
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook
Wordt online erg veel over geklaagd.
quote:
WeatherPro. Volgens mijn huis-tuin-en-keuken-test een betere voorspeller dan de standaard applicatie, Fizz Weather en MyWeather. Uitgebreide informatie, handige interface en nog radar- en satellietkaartjes voor de liefhebber.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:38:20 #150
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_70272411
Misschien weet iemand hier het.

Omdat de wettelijke opzegtermijn op telefoonabbonementen per 1 juli nog maar 1 maand is in plaats van 3 maanden ga ik dus 1 juli een iphone halen (of bestellen mochten ze er niet meer zijn). Hoe zit het dan met het gebruik die eerste maand? Mn vodafone abbonement loopt dan dus nog door maar krijg je van t-mobile dan een tijdelijk nummer waarmee je de iphone gewoon kunt gebruiken?

Misschien heeft 1 van jullie hetzelfde gehad.
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')