SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man, waarom snapt men het ook nietquote:Op maandag 22 juni 2009 00:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Friet: slappe troep van de McD ed
Patat: het goede spul
Belgquote:Op maandag 22 juni 2009 00:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Man, waarom snapt men het ook niet![]()
Friet = gefrituurde patatten (=aardappelen)
patat (of aardappel) = plant waarmee frietjes gemaakt worden
*Zucht*
Wat is dat...quote:Op maandag 22 juni 2009 00:46 schreef Dartanion het volgende:
TS heeft het er maar moeilijk mee
[ afbeelding ]
Alsof je zit te poepen en de poep is op . . .quote:Ik besloot daarop de inhoud van de zak de deponeren in de daarvoor bestemde frituur. Tijdens het legen slaakte ik echter een vrouwelijke angstkreet, feit was namelijk, dat er enkel een restant in den zak bevond
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:53 schreef Saekerhett het volgende:
Het is patat. Friet is voor Belgen en ander dom volk beneden de grote rivieren.
Patatje mayo zeggen we.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb anders nog nooit van patatsaus gehoord en wel degelijk van frites saus!
Patat eet je met mayonaise en pindasaus.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb anders nog nooit van patatsaus gehoord en wel degelijk van frites saus!
bijna... zet dan 'patates-frites' neer, de correcte benamingquote:Op maandag 22 juni 2009 00:41 schreef Ascendancy het volgende:
Het zijn patat-frites. Dat weet iedereen
En de Italiaan en Spanjaard ons beide?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:00 schreef Bonzai. het volgende:
Vertalingen
Duits: Pommes frites
Engels: Chips (Brits), French fries (Amerikaans)
Frans: frite
Hebreeuws: צ'יפס![]()
Indonesisch: kentang goreng
Japans: フライドポテト
Noors: pommes frites
Pools: frytki
Spaans: patatas fritas v / meervoud
Turks: patates
Italiaans: patate fritte![]()
Zweeds: pommes frites
Tuurlijk jongens, patat klink erg logischAlleen de Turken geven jullie gelijk
![]()
![]()
Mensen die friet zeggen zijn dus gezonder bezig? Want fritesaus bevat minder vet dan mayonaise!quote:Op maandag 22 juni 2009 01:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Patat eet je met mayonaise en pindasaus.
Friet () eet je met fritessaus en sate.
Minder vet betekent niet automatisch gezonder.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen die friet zeggen zijn dus gezonder bezig? Want fritesaus bevat minder vet dan mayonaise!
Een balzak griekje. Daar heb jij toch wel ervaring mee?!quote:
Wat is dat nou weer voor kutargumentquote:Op maandag 22 juni 2009 01:00 schreef Bonzai. het volgende:
Vertalingen
Duits: Pommes frites
Engels: Chips (Brits), French fries (Amerikaans)
Frans: frite
Hebreeuws: צ'יפס![]()
Indonesisch: kentang goreng
Japans: フライドポテト
Noors: pommes frites
Pools: frytki
Spaans: patatas fritas v / meervoud
Turks: kızırmış patates![]()
Italiaans: patate fritte![]()
Zweeds: pommes frites
Tuurlijk jongens, patat klink erg logischAlleen de Turken geven jullie gelijk
![]()
![]()
Dat jullie met je 'patat' (quote:Op maandag 22 juni 2009 01:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutargument!
Patat is speciaal. Friet is normaal..quote:Op maandag 22 juni 2009 01:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat jullie met je 'patat' () special zijn.
Maar pssst, geeft niets hoor
Zeker een vegetarier?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen die friet zeggen zijn dus gezonder bezig? Want fritesaus bevat minder vet dan mayonaise!
Friet klinkt gewoon echt supergay.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat jullie met je 'patat' () special zijn.
Maar pssst, geeft niets hoor
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Patat is speciaal. Friet is normaal..
Ja je hebt helemaal gelijk, de vetten in vis zijn wel gezond etc, maar echt niet de vetten die in mayonaise zitten schatje liefquote:Op maandag 22 juni 2009 01:05 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zeker een vegetarier?
Vet is helemaal niet slecht voor je, bepaalde soorten vet wel, sommige soorten niet
Wat is dat nu weer, "een frietje met"quote:Op maandag 22 juni 2009 01:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Friet klinkt gewoon echt supergay.
"Hallo, mag ik een frietje met?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |