ik spreek dialect met mn ouders ja, maar verder nooitquote:Op maandag 22 juni 2009 00:33 schreef Bakkerbier het volgende:
Moet je maar dialect kunnen
stoepmongool
idd,quote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef F04 het volgende:
Terechte klacht.
Daar mogen al die Noord-Afrikanen dan ook bijquote:Op maandag 22 juni 2009 00:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
idd,
Limburg, samen met Friesland moet terug gegeven worden aan de duitser. Misschien nog leuk prijsje voor vragen, maar wat kun je nog voor het volk vangen, paar honderd euro?
Doen Friese caissières ook. Ik praat Nederlands, gaan zij Friesch lullenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef electronique het volgende:
Sta ik achter de kassa op mn werk, zijn er van die mensen die dialect tegen me gaan praten (ik woon in limburg), en dan zelfs gewoon dialect terug praten als ik nederlands spreek
klacht: spreek nederlands, vervelende mensen
linmburg was buiten bezetting nooit van duitslandquote:Op maandag 22 juni 2009 00:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
idd,
Limburg, samen met Friesland moet terug gegeven worden aan de duitser. Misschien nog leuk prijsje voor vragen, maar wat kun je nog voor het volk vangen, paar honderd euro?
Je hebt nog wel de zachte gay.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef electronique het volgende:
[..]
dat heb ik niet eens meer
en dat ik in limburg geboren ben kan ik ook vrij weinig aan doen
Dan ben jij een uitzondering.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef electronique het volgende:
Sta ik achter de kassa op mn werk, zijn er van die mensen die dialect tegen me gaan praten (ik woon in limburg), en dan zelfs gewoon dialect terug praten als ik nederlands spreek
Je schaamt je voor je afkomst...quote:Op maandag 22 juni 2009 00:34 schreef electronique het volgende:
[..]
ik spreek dialect met mn ouders ja, maar verder nooit
Daar ben ik t wel mee eens. Met vrienden en ouders praat ik redelijk dialect, maar als ik merk dat iemand me niet verstaat of ik in andere delen van het land kom praat ik gewoon Nederlands.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:36 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Je schaamt je voor je afkomst...
Zielig.
who gives a shit?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
linmburg was buiten bezetting nooit van duitsland
stomme jood
ja en ik hoop dat jij struikelt en je nek breekt.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
who gives a shit?
In iedergeval we moeten er vanaf, of het nou terug gaat naar de duitsers, belgen of luxemburgers. Het gaat om het punt dat we van de gehele provincie af moeten.
Dus, even resumerend:quote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef electronique het volgende:
doodverwensing.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:38 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ja en ik hoop dat jij struikelt en je nek breekt.
maar is een lol?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:39 schreef porsche1 het volgende:
Spreek Nederlands. Spreek Nederlands. Kom doe mij maar is een lol. Spreek Nederlands want de maat is vol.
Okquote:Op maandag 22 juni 2009 00:39 schreef porsche1 het volgende:
Spreek Nederlands. Spreek Nederlands. Kom doe mij maar is een lol. Spreek Nederlands want de maat is vol.
zeker wetenquote:
fout, antwoord moest zijn: "jij niet dat begrijp ik, maar ik hoop dat jij struikelt en je nek breekt."quote:Op maandag 22 juni 2009 00:38 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ja en ik hoop dat jij struikelt en je nek breekt.
Ken dat, kom je eindelijk eens in Friesland versta je er geen woord van. Heb toch maar even duidelijk gemaakt dat ik geen Fries spreek en dat ik niet uit de omgeving kom....kletst ze gewoon door in het Fries dus ik heb het pand maar verlaten want zo kwam ik er nooit achter waar het door mij gezochte in die winkel te vinden was.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Doen Friese caissières ook. Ik praat Nederlands, gaan zij Friesch lullen.
Nee , dat heb je inderdaad niet voor het uitkiezen. Het was ook niet persoonlijk bedoeldquote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef electronique het volgende:
[..]
dat heb ik niet eens meer
en dat ik in limburg geboren ben kan ik ook vrij weinig aan doen
ik had anders mijn joker ingezet hoor, achterlijk stuk vretenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
fout, antwoord moest zijn: "jij niet dat begrijp ik, maar ik hoop dat jij struikelt en je nek breekt."
helaas, denkjewel voor meespelen en hoop dat je hebt genoten
Brabander, toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:42 schreef MassimO het volgende:
[..]
Nee , dat heb je inderdaad niet voor het uitkiezen. Het was ook niet persoonlijk bedoeld
Maar Limburgs en Fries vind ik vreselijk om aan te horen.
Wat ben jij een kankeruser zeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:33 schreef Bakkerbier het volgende:
Moet je maar dialect kunnen
stoepmongool
=Dquote:Op maandag 22 juni 2009 00:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Kon ik het maar spreken.![]()
Waarom woonde ik nou niet langer in Limburg? Nu spreek ik ABN.
en ik houd ook van U.quote:
dat kan, maar je hebt het niet vermeld. Sorry ik kan dat nu niet meer meerekenen.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:42 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ik had anders mijn joker ingezet hoor, achterlijk stuk vreten
ik leef met je meequote:Op maandag 22 juni 2009 00:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
dat kan, maar je hebt het niet vermeld. Sorry ik kan dat nu niet meer meerekenen.
ik ben dol op dialectenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef electronique het volgende:
waar woon jij dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
who gives a shit?
In iedergeval we moeten er vanaf, of het nou terug gaat naar de duitsers, belgen of luxemburgers. Het gaat om het punt dat we van de gehele provincie af moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |