ik spreek dialect met mn ouders ja, maar verder nooitquote:Op maandag 22 juni 2009 00:33 schreef Bakkerbier het volgende:
Moet je maar dialect kunnen
stoepmongool
idd,quote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef F04 het volgende:
Terechte klacht.
Daar mogen al die Noord-Afrikanen dan ook bijquote:Op maandag 22 juni 2009 00:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
idd,
Limburg, samen met Friesland moet terug gegeven worden aan de duitser. Misschien nog leuk prijsje voor vragen, maar wat kun je nog voor het volk vangen, paar honderd euro?
Doen Friese caissičres ook. Ik praat Nederlands, gaan zij Friesch lullenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef electronique het volgende:
Sta ik achter de kassa op mn werk, zijn er van die mensen die dialect tegen me gaan praten (ik woon in limburg), en dan zelfs gewoon dialect terug praten als ik nederlands spreek
klacht: spreek nederlands, vervelende mensen
linmburg was buiten bezetting nooit van duitslandquote:Op maandag 22 juni 2009 00:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
idd,
Limburg, samen met Friesland moet terug gegeven worden aan de duitser. Misschien nog leuk prijsje voor vragen, maar wat kun je nog voor het volk vangen, paar honderd euro?
Je hebt nog wel de zachte gay.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef electronique het volgende:
[..]
dat heb ik niet eens meer
en dat ik in limburg geboren ben kan ik ook vrij weinig aan doen
Dan ben jij een uitzondering.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef electronique het volgende:
Sta ik achter de kassa op mn werk, zijn er van die mensen die dialect tegen me gaan praten (ik woon in limburg), en dan zelfs gewoon dialect terug praten als ik nederlands spreek
Je schaamt je voor je afkomst...quote:Op maandag 22 juni 2009 00:34 schreef electronique het volgende:
[..]
ik spreek dialect met mn ouders ja, maar verder nooit
Daar ben ik t wel mee eens. Met vrienden en ouders praat ik redelijk dialect, maar als ik merk dat iemand me niet verstaat of ik in andere delen van het land kom praat ik gewoon Nederlands.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:36 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Je schaamt je voor je afkomst...
Zielig.
who gives a shit?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
linmburg was buiten bezetting nooit van duitsland
stomme jood
ja en ik hoop dat jij struikelt en je nek breekt.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
who gives a shit?
In iedergeval we moeten er vanaf, of het nou terug gaat naar de duitsers, belgen of luxemburgers. Het gaat om het punt dat we van de gehele provincie af moeten.
Dus, even resumerend:quote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef electronique het volgende:
doodverwensing.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:38 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ja en ik hoop dat jij struikelt en je nek breekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |