Behalve dat ik extreem moe ben, gaat het wel goedquote:
Eerst nog iets van 6 uur werkenquote:
quote:
Zal wel niet veel voorstellen dusquote:
Een Nissan sunny inderdaadquote:
Zolang je het idee hebt dat je er wat leuks van kan makenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een Nissan sunny inderdaad, rijdt nog maar geen apk.
is voor de opknap/verkoop..
we doen liever alleen ouwe duitsers, maar zoiets kan je niet laten liggen natuurlijk
Voor 1 euro kan er niet veel misgaan idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een Nissan sunny inderdaad, rijdt nog maar geen apk.
is voor de opknap/verkoop..
we doen liever alleen ouwe duitsers, maar zoiets kan je niet laten liggen natuurlijk
Wel succesvol m'n gitaar op m'n computer aangesloten. Nu akoestisch versterktquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
en mijn sollicitatie is de deur uit
of eigenlijk zal hij het buitenlicht nooit aanschouwen, maar dat hoeft ook niet![]()
een 600 euro auto zal het toch wel moeten worden met een 300 euro budgetquote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je het idee hebt dat je er wat leuks van kan maken
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn oude auto zaterdag naar de sloop gereden. Met APK, maar daar kreeg ik echt nog geen stuiver voor
Ik was al lang blij dat ik er vanaf wasquote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
ik had je er iig IETS voor gegeven. onthou dat voor de volgende keer
Ik was blij met dat "wrak" waarschijnlijk. 2 man blijquote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was al lang blij dat ik er vanaf was
Hier krijg je minimaal 70 euro voor een sloopauto. Kunnen ze er nog iets van gebruiken dan zelfs meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn oude auto zaterdag naar de sloop gereden. Met APK, maar daar kreeg ik echt nog geen stuiver voor
Medewerker Rapportages. Is op het bureau waar ik nu afstudeerquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef kingmob het volgende:
Wel succesvol m'n gitaar op m'n computer aangesloten. Nu akoestisch versterkt
Zo onderneem ik wat
Hier in amsterdam willen ze je zelfs nog de deur wijzen bij sommige.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijg je minimaal 70 euro voor een sloopauto. Kunnen ze er nog iets van gebruiken dan zelfs meer.
Bengeltjelief!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier krijg je minimaal 70 euro voor een sloopauto. Kunnen ze er nog iets van gebruiken dan zelfs meer.
Dan ben je wel blij dat je er vanaf bent ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hier in amsterdam willen ze je zelfs nog de deur wijzen bij sommige.
echt niet normaal meer.
als je dan bij de 3e komt die hem wel wilt dan vraag je er al niks meer voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |