dat is de laatste tijd hier het geval... Tentame tijd is het ook! Maar veel komen er gewoon niet meer...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom is het saai hier vandaag?
aah je bent goed bezig !quote:
Spill it!quote:
Derde date was leukquote:
Wie dan niet eigenlijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat is de laatste tijd hier het geval... Tentame tijd is het ook! Maar veel komen er gewoon niet meer...
Ok je bent nog jong, maar een pyjama? Gaat wel erg ver hoor KF.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
Pff ik lig ziek in pyjama in bed
Heb me al 5 jaar niet meer ziek gemeld voor iets
zwar verkouden is niet ziek? ben jij nou een ECHTE vent?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zwaar verkouden, dus vandaar
Sliep best wel lang nog in een pyjama omdat ik dat lekker vondmaar slaap nu sinds 4 jaar in boxer
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zwaar verkouden, dus vandaar
Sliep best wel lang nog in een pyjama omdat ik dat lekker vondmaar slaap nu sinds 4 jaar in boxer
Hoi MMquote:Op maandag 22 juni 2009 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag lieve single en niet-zo-single vriendjes en vriendinnetjes van me
Heb ook koorts en ben te duizelig om iets te doen...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zwar verkouden is niet ziek? ben jij nou een ECHTE vent?
Ja beetje aan lopen kutten dit weekend, ook wel eens fijn (beetje schoonmaken, boodschappen, leren etc) en zaterdagavond een feestje gehad en jij?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!
[..]
Hoi MMFijn weekend gehad?
Ja ik heb er even aan moeten wennen om in alleen boxer te slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Hoi MMFijn weekend gehad?
Goed weekend dusquote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja beetje aan lopen kutten dit weekend, ook wel eens fijn (beetje schoonmaken, boodschappen, leren etc) en zaterdagavond een feestje gehad en jij?
Wat had je dan verwacht als antwoord?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:52 schreef KudFokker het volgende:
Haha mijn ex stond zaterdagavond bij de stadsfeesten op het podium te dansen, dus ik sms "hey aandachtshoer, ga eens van het podium af! "
Smst ze terug: "hou je bek"!!
Normaal kan ze wel tegen dat soort geintjesquote:Op maandag 22 juni 2009 12:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht als antwoord?
Dawg, Murm o.a en Kz haast niet meerquote:
Ja! murm wist ik wle natuurlijk, maar die andere 2 ook niet nee. Is daar een reden voor?quote:
Dan zou ik er niet teveel aandacht aan besteden.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal kan ze wel tegen dat soort geintjes
Het was wel supervet
Niet iedereen is snel uit de luier Rebel. Moet je die jonge knul weer plagen?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, zelfde voor MNR & zzbrox btwquote:Op maandag 22 juni 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! murm wist ik wle natuurlijk, maar die andere 2 ook niet nee. Is daar een reden voor?
Grrrrrrquote:Op maandag 22 juni 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel uit de luier Rebel. Moet je die jonge knul weer plagen?
MM.
Oh nee, zo was het niet bedoeld. Viel me gewoon op.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel uit de luier Rebel. Moet je die jonge knul weer plagen?
MM.
Ik zou zeggen doe wat nuttigs op je werk, maar die vlieger gaat niet op hequote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
OngezelligHoe moet dat nou met degene die zich wél vervelen
Waar val je in als je aan het afstuderen bent?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef dikkemongul het volgende:
Dag allemaal! Heerlijk geslapen hier!
De burgers alweer aan het werk?![]()
En dat is erg/raar/vreemd omdat?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Grrrrrr![]()
Trouwens, toen ik 4 jaar met mijn ex ging sliep ik altijd wel in boxer toen ik bij haar sliep!!
brox mag niet meer fokken op zijn werk en post weer meer op het forum waar ie vroeger zat, want daar is het momenteel nogal gezellig (ik post daar ook regelmatigquote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen idee, zelfde voor MNR & zzbrox btw
Ik heb wel wat, maar uitstelgedrag doet zijn werk weer goed hierquote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef rival het volgende:
Ik zou zeggen doe wat nuttigs op je werk, maar die vlieger gaat niet op he
why not?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
dawg komt niet op Fok!, daarom is hij er niet meer
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar val je in als je aan het afstuderen bent?
Even genoeg vanquote:
Heerlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het toch heerlijk als je eerder naar huis mag
Mja, super fijnquote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HeerlijkMijn leidinggevende zei dat net ook weer tegen mij
Nah vind die blondines niet zo heel bijzonder eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
Gevonden!
Vanaf 5:00: (ook wel lekker blondje voor de camera)
Aah oke , doe hem de groeten!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
brox mag niet meer fokken op zijn werk en post weer meer op het forum waar ie vroeger zat, want daar is het momenteel nogal gezellig (ik post daar ook regelmatig)
Inderdaad!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Mja, super fijn
Hoe laat ga je nu weg dan?
Ooo oke, dan kanje beter je tijd uitzittenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad!
Niet, mijn reactie was; "Maar dan moet ik uren opnemen" Dat bevestigde ze en toen zei ik dat ik dat liever niet deed
Er zijn er ook een aantal die gestopt zijn omdat het teveel van hun vrije tijd kostte en hun leven teveel ging beheersen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
Ja! murm wist ik wle natuurlijk, maar die andere 2 ook niet nee. Is daar een reden voor?
Ik ben niet gestopt maar vind het gewoon minder leukquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn er ook een aantal die gestopt zijn omdat het teveel van hun vrije tijd kostte en hun leven teveel ging beheersen.
HOAXquote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt maar vind het gewoon minder leukDus ben er wel minder.
En ik heb natuurlijk een leven nu
Q.? Ben jij dat?quote:
Mensen die denken dat ze een leven hebben omdat ze niet op FOK! posten weten niet wat het hebben van een leven nou echt inhoudt.quote:
Haha. Ik ben het er wel gedeeltelijk mee eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze een leven hebben omdat ze niet op FOK! posten weten niet wat het hebben van een leven nou echt inhoudt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
Mensen die denken dat ze een leven hebben omdat ze niet op FOK! posten weten niet wat het hebben van een leven nou echt inhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |