True.. Maar het maakt wel dat ik er nog meer tegenop zie dan normaalquote:Op maandag 22 juni 2009 06:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je een beetje ziekjes bent en toch gaat laat het wel zien dat je gewoon door zet en het graag wilt
Ben het met snuit eens ! En kan wat redbull helpt vast wel tegen die slaperigheidquote:Op maandag 22 juni 2009 06:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True.. Maar het maakt wel dat ik er nog meer tegenop zie dan normaal
quote:Op maandag 22 juni 2009 06:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ondanks dat ik onwijs kut geslapen heb en me zwaar verrot voel, is dit toch wel leuk om te lezen:
[..]
RedBullquote:Op maandag 22 juni 2009 06:55 schreef mrbox het volgende:
Ben het met snuit eens ! En kan wat redbull helpt vast wel tegen die slaperigheid
Succes vandaag!quote:Op maandag 22 juni 2009 06:57 schreef Q. het volgende:
voor je.
Ik heb anderhalf uur geslapen. Dat wordt een doldwaze dag..
hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 06:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
RedBullRedBull zonder normaal gegeten te hebben
![]()
![]()
![]()
Ik ontbijt niet met normaal voedsel dus ik heb ook niks in huis. Daarbij blijft het gewoon ranzige zooi. En dan vergeten we maar even dat ik resistent ben daarvoorquote:
Jezus ik dacht dat ik mijn maandag kut begonquote:Op maandag 22 juni 2009 07:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goede morgen,aftellen kan weer beginnen *nog 5dagen
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat ik mijn maandag kut begon
Zodat je weer het hele weekend kan Fok!ken?!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
heb niks tegen me werk ofzo, heb gewoon liever zo snel mogelijk weekend
hoelaat heb je het gesprek ?quote:Op maandag 22 juni 2009 07:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ontbijt niet met normaal voedsel dus ik heb ook niks in huis. Daarbij blijft het gewoon ranzige zooi. En dan vergeten we maar even dat ik resistent ben daarvoor
9 uur..quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zodat je weer het hele weekend kan Fok!ken?!
Moet je even doorheen, straks kun je er weer tegenaan!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen luitjes!
Heb gister veeel geslapen en toch ben ik nu echt ontzettend moe!Dit wil ik niet
Ik wil wakker zijn en vrolijk enzo
Klopt, maar volgens mij wordt het niet de gezelligste dag op het werkquote:Op maandag 22 juni 2009 07:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet je even doorheen, straks kun je er weer tegenaan!
mafketel ! Hopelijk is het niet zo belangrijkquote:Op maandag 22 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Handig als je dingen in je agenda zet en je hebt geen idee wat het inhoud
Ow nee dat is het niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:11 schreef mrbox het volgende:
mafketel ! Hopelijk is het niet zo belangrijk
Morgen rivalquote:
Morgenquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
D_H
Bels
Uhm je kan ook gewoon een dagje vrij nemen
Mag ik handen zien van wie dit gelooft?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:02 schreef Belsezar het volgende:
en vanavond om een uur of 10 te gaan slapen
Beter dan cola.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen
Goed idee!! ontbijtentwee broodjes
Goedemorgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:57 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
over een uurtje een afspraak om de hoek in Voorburg. heerlijk relaxt deze ochtend
Mogguh. Klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:57 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen *gaap*
Ik zit er over na te denken om alles van het buro te vegen en deze te converteren naar een weliswaar hard maar ruim bedje. Zittingen uit de burostoelen rukken zou het toch wel wat comfortabeler moeten maken.
Uhm succes idd, ben het met rival eensquote:Op maandag 22 juni 2009 09:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, dat is geen optie. De laatste tijd te vaak uurtjes eerder weg voor van alles. Dus dat word uitzitten en vanavond om een uur of 10 te gaan slapen
Hoe is het met jou danquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Mag ik handen zien van wie dit gelooft?
Niemand?
nee? echt niet?
Sorry bels
Ik ook wel eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm succes idd, ben het met rival eens
Vind ik ook. Maar mijn chef zal er minder blij mee zijn vermoed ik.quote:
Behalve dat ik extreem moe ben, gaat het wel goedquote:
Eerst nog iets van 6 uur werkenquote:
quote:
Zal wel niet veel voorstellen dusquote:
Een Nissan sunny inderdaadquote:
Zolang je het idee hebt dat je er wat leuks van kan makenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een Nissan sunny inderdaad, rijdt nog maar geen apk.
is voor de opknap/verkoop..
we doen liever alleen ouwe duitsers, maar zoiets kan je niet laten liggen natuurlijk
Voor 1 euro kan er niet veel misgaan idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een Nissan sunny inderdaad, rijdt nog maar geen apk.
is voor de opknap/verkoop..
we doen liever alleen ouwe duitsers, maar zoiets kan je niet laten liggen natuurlijk
Wel succesvol m'n gitaar op m'n computer aangesloten. Nu akoestisch versterktquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
en mijn sollicitatie is de deur uit
of eigenlijk zal hij het buitenlicht nooit aanschouwen, maar dat hoeft ook niet![]()
een 600 euro auto zal het toch wel moeten worden met een 300 euro budgetquote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je het idee hebt dat je er wat leuks van kan maken
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn oude auto zaterdag naar de sloop gereden. Met APK, maar daar kreeg ik echt nog geen stuiver voor
Ik was al lang blij dat ik er vanaf wasquote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
ik had je er iig IETS voor gegeven. onthou dat voor de volgende keer
Ik was blij met dat "wrak" waarschijnlijk. 2 man blijquote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was al lang blij dat ik er vanaf was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |